Hasznos linkek:

2012. március 4., vasárnap

Allas.ma: Termelés, gyártás

Allas.ma
Termelés, gyártás
Mar 4th 2012, 02:35

Vi söker dig som har arbetat som arbetsledare eller på annat sätt i en arbetsledande position inom verkstadsbranschen.
Har du erfarenheter från andra branscher eller annan form av projektledning ser vi detta som positivt.

Arbetsuppgifterna består av arbets- och produktionsledning på en av vår kundföretags avdelningar med idag 18 anställda. Du ansvarar för att planerad produktion genomförs, medverkar vid anställning av personal, utför kontroll av efterkalkyler, föreslår förbättringsåtgärder samt utvecklar arbetsmetoder och materialflöden.

Vi har krav på teknisk utbildning på minst gymnasienivå, samt meriterande med erfarenhet med erfarenhet av MPS system. Vi ser gärna att du gått kurser inom produktionsekonomi och LEAN produktion.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Hur ser din arbetsdag ut? Ditt

Allas.ma
Hur ser din arbetsdag ut? Ditt
Mar 4th 2012, 02:36

Hur ser din arbetsdag ut?

Ditt arbete går ut på att kvalitetssäkra projekt samt stötta de ansvariga projektledarna inom olika områden. Tempot är högt och du kommer att

ha många olika projekt på gång samtidigt.





Vem trivs här?

Du som…

…har relevant utbildning – Högskola minst 3 år eller motsvarande erfarenhet.

…tidigare har jobbat med projektledning eller projektarbete.

…har erfarenhet av systematisk problemlösning med etablerade verktyg och metoder. T ex GDP, FMEA, DFA 5W1H 4M-analys m fl.

…har erfarenhet av kvalitetstekniskt arbete.

…har goda kunskaper i svenska och engelska. Både i tal och skrift.

…har vana av noggrannhet i hantering av dokument.

…innehar en god kommunikativ förmåga, god självkänsla samt uthållighet.

…besitter en driftighet förvärvad genom erfarenhet.

…har en god analysförmåga samt en förmåga till avancerad slutledning.

…är duktig på Office-Paketet och då främst Excel.



Vad erbjuder vi?

Ett varierande arbete i en spännande och expansiv internationell koncern.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se



Är du intresserad?

Ansök så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansökan genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se



Vid frågor, kontakta

Pernilla Dahlbäck Björk: 0500-445773 pernilla.dahlback@adecco.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.



Varmt välkommenatt söka!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Asszisztens

Allas.ma
Asszisztens
Mar 4th 2012, 02:36

Driven assistent till stort industriföretag



Genom Adecco kan du ta chansen att arbeta på ett av Sveriges största industriföretag.



Hur ser din arbetsdag ut?

I din roll som assistent ska du stödja dina chefer och medarbetare vid möten, konferenser och i den dagliga verksamheten. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta en stor mängd administrativt arbete, bokningar av olika slag och tidsplanering. Du kommer löpande att hålla kontakt med kunder, både via telefon och e-mail.



Vem trivs här?

Du är en självgående person som inte är rädd för att axla ett stort ansvar och du är även driven och gillar att ligga steget före. Även dina språkkunskaper är mycket viktiga då arbetet innefattar vissa kundkontakter. Ett krav är att du obehindrat pratar och skriver på svenska och engelska. Behärskar du ytterligare språk är det meriterande. Förutom dina tidigare kunskaper och erfarenheter kommer vi att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet, där du som person bör vara självgående med god initiativförmåga, flexibel, ansvarstagande och framför allt strukturerad.



Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig en visstidsanställning som ambulerande konsult, som därefter kan övergå till en tillsvidareanställning hos Adecco.

Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Vi vill att du ska må bra och ger dig därför friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Intresserad?
Om annonsen fångat ditt intresse är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet med urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tillsättning sker så fort som möjligt.

Vid frågor kring rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta

Rekryteringsansvarig: Ola Eliasson – 021 470 29 80



Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel:

08-598 980 10.



Arbetstid
Heltid. Dagtid

Lön
Enligt avtal.


Ansökan
Ansök tjänsten via vår CV-databas www.adecco.se
Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB, Västerås
Västgötegatan 4a,

72211 VÄSTERÅS
Tel: 021-196500
Mer information på http://www.adecco.se



Adecco är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder. I Sverige har Adecco över 50 kontor spridda från Haparanda i norr till Malmö i söder. Adecco arbetar med Staffing Services, Recruitment, Outsourcing samt Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco i Västerås har ca 500 konsulter som arbetar ute på våra kundföretag. Som konsult är man anställd i Adecco Sweden AB, men jobbar via olika uppdrag som matchar ens kompetens.




You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Logisztikai asszisztens

Allas.ma
Logisztikai asszisztens
Mar 4th 2012, 02:36

Adecco söker just nu efter duktig Logistiker med placering hos kund.
Ditt arbete kommer bestå av att:
-boka transporter
-hantering av tulldokumentation
-fakturering
-packningslistor

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom internationell transport. Kunna komma med kreativa lösningar som bidrar till att effektivisera de processer som finns idag.
Mycket goda kunskaper i engelska. Vidare ser vi att du är engagerad, serviceminded och har lätt för att samarbeta. Även stor vikt på att vara flexibel då planerna kan ändras från dag till dag.

Inhyrningsperioden är till en början 6månader med möjlighet till förlängning.
Frågor om tjänsten kan ställas till Christina Rhodin: 054-771 85 43



You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Technikus

Allas.ma
Technikus
Mar 4th 2012, 02:36

Adecco är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder. I Sverige har Adecco över 50 kontor spridda från Haparanda i norr till Malmö i söder. Adecco arbetar med bemanning, rekrytering och konsulttjänster. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.



Adecco i Karlskrona förmedlar alla typer av tjänster till de flesta branscher i Blekinge, Kristianstad och Kalmar. Vi har lång erfarenhet och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade uthyrningar och rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se





Nu söker vi en erfaren fibermontör för uppdrag hos affärsverken i Karlskrona.



Affärsverken i Karlskrona behöver nu en duktig fibermontör som har några års erfarenhet.



Som fibermontör hos affärsverken arbetar man ute i fältverksamhet där rollen innebär stort ansvar och att man ställs in för många utmaningar där det gäller att hitta smarta lösningar.



Arbetsuppgifterna är omväxlande och innefattar fibersvetsning, fiberblåsningar, nybyggnation och installation av fastighetsnät och felavhjälpning i det optiska nätet.



Det är viktigt att man har ett eget driv och att man har lätt att ta initiativ då det är en del jobb på egen hand.



Man har eget resultatansvar både ekonomiskt och mot projekten man jobbar i så det kräver att man är organiserad och strukturerad i sitt dagliga arbete.



Meriterande om man har elbehörighet.


För rätt person kommer det innebära möjligheter till kompetensbreddning och utveckling.



Tjänsten är en inhyrning på 6 månader med grundtanke att övergå som anställd hos affärsverken om allt fungerat bra.




Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är flexibel och har en positiv inställning till arbetet, samt har förmågan att fatta rätt beslut vid en stressad situation.


Du ska ha god samarbetsförmåga och förmåga att fungera i varierande miljöer både internt och externt.


Körkort klass B är krav.


Vad erbjuder vi dig?
Adecco erbjuder dig en anställning som ambulerande konsult i Adecco Sweden med 6 månaders provanställning till att börja med.

Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig mycket ny erfarenhet, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.



Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag.



Låter det intressant?
Om annonsen fångat ditt intresse är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet med urval och intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning sker så snart som möjligt.


Frågor angående uppdraget besvaras av Mattias Petersson på tel. 0455-341005, mattias.petersson@adecco.se


Din ansökan önskar vi få in via anvisad länk eller på Adeccos hemsida www.adecco.se där du registrerar ditt CV samt personliga brev.



Vi tar inte emot ansökningar via e-post!



You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Ipari munkás

Allas.ma
Ipari munkás
Mar 4th 2012, 02:36

Nu har vi på Adecco Student en möjlighet för dig som vill arbeta extra under studietiden.



Vad innebär jobbet?

Du kommer att arbeta som konsult ute hos våra kunder inom industri och logistik. Arbetstiderna kan variera och är allt från dagtid till kvällar, nätter och helger.



Vem trivs här?

Du kommer att trivas om du är arbetsvillig, prestigelös och flexibel. Har du truckkort A+B, körkort och tillgång till bil är det meriterande.



Vad erbjuder vi?

Du blir anställd som konsult i Adecco Student som erbjuder extrajobb för dig som är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%.



Som konsult hos oss får du arbeta med varierande arbetsuppgifter och på olika arbetsplatser. Adecco Student gör att din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Vi kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Du blir anställd per timme och timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal.



Mer information finner du på www.adecco.se.



Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.



Vid frågor om rekryteringsprocessen kontakta Cecilia Edmark på telefon 013- 35 88 80

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupporten på tel: 08-598 980 10.


Välkommen med din ansökan!



582 27 Linköping

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Adecco söker för kunds räkning

Allas.ma
Adecco söker för kunds räkning
Mar 4th 2012, 02:36

Adecco söker för kunds räkning en erfaren rekryteringsadministratör/-assistent för uppdrag hos kund! Tjänsten ska tillsättas omgående och sträcker sig under en period av ca 4-6 månader.



Hur ser din arbetsdag ut?

Som rekryteringsadministratör kommer du att stötta HR avdelningen i flertalet pågående rekryteringsprocesser med diverse administration. Din roll kommer att innefatta mycket administrativt arbete varpå vi ser att du är strukturerad och självgående och framförallt har erfarenhet av att tidigare ha jobbat med rekrytering.



Vem trivs här?

Vi söker dig som tidigare arbetat med rekrytering, gärna inom en teknisk organisation, och kanske även har en högskolexamen inom beteendevetenskap eller PA. Då jobbet är under en begränsad tidsperiod ska du vara van att hålla ett högt arbetstempo och inte vara främmande för eventuell övertid stundvis. Vi förutsätter att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska såväl i tal som i skrift samt goda kunskaper i office- paketet.



Förutom dina tidigare kunskaper och erfarenheter kommer vi att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet. Du bör som person vara initiativtagande och kunna arbeta självständigt . Du bör vara flexibel och kunna byta fokus efter rådande omständigheter. Du skall ha en god social förmåga och kunna kommunicera med människor på alla nivåer. Vi ser att du är professionell, har en tillmötesgående framtoning samt en god samarbetsförmåga.



Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.



Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Adecco i Västerås har nu ca 500 konsulter som arbetar ute på våra kundföretag. Som konsult är man anställd i Adecco Sweden AB, men jobbar via olika uppdrag som matchar ens kompetens.



Mer information om Adecco finns på www.adecco.se



Är du intresserad?

Ansök så snart som möjligt då rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån.



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta rekryteringsansvarig Maria Mingo på tfnnr 021-470 29 11 eller konsultchef Katarina Björckebaum på 021-470 29 07.



Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Logisztika, szállítmányozás

Allas.ma
Logisztika, szállítmányozás
Mar 4th 2012, 02:36

Har du goda kunskaper inom leveransplanering och inser vikten av bra service och bra kundbemötande? Adecco har ett uppdrag för dig som leveransplanerare hos vår kund i Haninge!


Hur ser din arbetsdag ut?
Som Leveransplanerare ansvarar du för att samordna, uppdatera och kommunicera verksamhetens leveransplaner för våra kunder och underleverantörer. Vidare kommer du att ansvara för att ta fram gällande nyckeltal för transportörer och våra kunder samt vara behjälplig vid analyser och åtgärder av utfall. Det ingår även viss fakturering och ekonomisk uppföljning.
Du har stort kontaktnät med den interna produktionen men även med kunder och underleverantörer där du får användning av dina sociala och relationsskapande sidor.


Vem trivs här?
Har du en KY-utbildning inom transport eller logistik och hunnit skaffa dig goda kunskaper inom leveransplanering samt produktions- och lagerprocesser kommer du att passa bra in i rollen! Har du även hunnit skaffa dig praktisk erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kommer det underlätta i arbetet. Om du dessutom har ett intresse för och kunskap om vin- och spritbranschen snabbar det på inlärningsprocessen. Att du är en van datoranvändare och hanterar Officepaketet utan större bekymmer ser vi som en självklarhet.



Om du är en service- och kundorienterad person med förmågan att bemöta kunder och underleverantörer på ett professionellt och konsultativt sätt är det här jobbet för dig! Du trivs även med att stötta kollegor inom organisationen samt samarbetar mycket bra med andra och bidrar till en positiv stämning på arbetsplatsen. Vidare är du duktig på att se samband och lösa problem som uppstår samt är kostnadsmedveten och administrativt lagd.


Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas i april och väntas pågå tom mitten av augusti 2012. Tjänsten är på heltid. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.


Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se


Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.


Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på 08-598 982 37.



Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.


Välkommen att söka!






You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Elektrómérnök

Allas.ma
Elektrómérnök
Mar 4th 2012, 02:36

Är du en problemlösare med hög servicekänsla som trivs i en roll där du ställs inför tekniska utmaningar? Då har Adecco Industri och logistik i Göteborg arbetet för dig!



Hur ser din arbetsdag ut?

Som underhållselektriker kommer du att genomföra både elektriska och mekaniska reparationer på processutrustning. Vidare kommer du att arbeta med driftsäkerhet, analyser och förbättringsarbeten. Tjänsten är på heltid med omgående start.



Vem trivs här?

För att trivas i rollen som underhållselektriker krävs det att du har el- eller automationsteknisk utbildning på gymnasienivå, gärna kompletterade med utbildning inom pneumatik, hydraulik och mekanik. Vidare ser vi att du har PLC-vana, främst Siemens styrsystem. Din gedigna erfarenhet från elarbete på verkstad/serviceföretag eller processindustrin gör att du snabbt kommer att sätta dig in i arbetsuppgifterna och bli effektiv. För rollen fodras även B-körkort, PC-kunskap samt goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.



Som person är du initiativrik, ordningsam och strukturerad i ditt arbete. Du trivs att arbeta i grupp och har en god samarbetsförmåga.



Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Adecco Industrial & Logistics förmedlar montörer, svetsare, cnc-operatörer, lagerarbetare eller truckförare. Först och främst arbetar vi med att hyra ut personal. Men vi kan även hjälpa dig med rekryteringar av till exempel projekt- och arbetsledare. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se



Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån.



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta rekryteringsansvarig Emelie Melin Lundström på telefonnummer 031 725 45 08.



Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.





Välkommenatt söka!


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Beszerző

Allas.ma
Beszerző
Mar 4th 2012, 02:36

Adecco söker just nu efter person till tjänsten "Inköpare/ avropare"
Vi söker dig som har tidigare arbetserfarenhet av inköp mot tillverkande industri. Arbetet innebär frekventa kontakter med underleverantörer och in mot planering och produktion.
Som sökande ser vi att du har någon form av teknisk bakgrund, är flexibel, noggrann och serviceminded.
Mycket goda kunskaper i engelska.

Tjänsten är till en början inhyrning men med möjlighet till övertagande av kund.
Frågor om tjänsten kan ställas till Christina Rhodin: 054-771 85 43

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Irodai adminisztráció

Allas.ma
Irodai adminisztráció
Mar 4th 2012, 02:36

Är du van att hantera kontrakt, arbeta i projektform samt är social och flexibel som person? Adecco har ett uppdrag hos dig som koordinator hos vår kund, ett teknikföretag i Kista!



Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta i en grupp om 4 personer där ni hjälps åt för att arbetet ska gå så bra som möjligt och projekt ska ros i hamn!
Som koordinator kommer du att arbeta med mycket blandade arbetsuppgifter och en stor del av din roll innebär kontakt med kunder. Tjänsten innebär uppgifter så som att fördela inkommande ärenden, projektadministration, kontraktshantering, utföra fakturaunderlag samt även logistikadministration.
Din flexibilitet och din breda administrativa kompetens kommer till sin rätt i rollen som koordinator!



Vem trivs här?
Om du har något års administrativ erfarenhet samt vana av att hantera kontrakt och arbeta i projekt kommer du att stora förutsättningar för att lyckas bra i rollen! Du är mycket van att arbeta med datorn och sätter dig snabbt in i nya system.



Är du en social och framåt som person och tar tag i det som behövs göras? Då kommer du att trivas i rollen men även på arbetsplatsen i stort. Du samarbetar gärna med andra och hjälper till samtidigt som du är självgående och arbetar bra på egen hand och för ditt arbete framåt. Att arbeta efter deadlines är något som du motiveras av och du arbetar strukturerat och effektivt för att leverera ett så bra arbete som möjligt.



Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och väntas pågå tom september 2012, eventuell möjlighet till förlängning finns. Tjänsten som koordinator är på heltid. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se


Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.


Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på 08-598 982 37.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.


Välkommen att söka!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Irodai adminisztráció

Allas.ma
Irodai adminisztráció
Mar 4th 2012, 02:36

Vill du ha en arbetsdag där du, i egenskap av assistent är spindeln i nätet vad gäller administration i ett ombyggnationsprojekt? Då har vi på Adecco O&HR ett spännande uthyrningsuppdrag till dig.


Hur ser din arbetsdag ut?
Som projektassistent kommer du att vara behjälplig projektledaren samt att du kommer ha egna uppgifter som du självständigt kan handlägga. Sådana uppgifter är bl a att hantera projektets fakturor inklusive uppföljning mot avtal/kontrakt, samt ta fram ekonomirapporter för projektet, med avstämning mot budget och prognos. Eftersom du har ett par års erfarenhet som projektassistent, får du förtroendet att följa upp diarieärenden som är en viktig del av jobbet. Du hanterar projektarkivet och projektens dokumentflöde också själv.
Eftersom du är duktig i att skriva tar du ansvar för minnesanteckningar och rapporterar till investeringsenhetens controller och ledning.
Övriga uppgifter som också ingår i uppdraget kan vara till exempel att ta fram underlag för upphandlingar, administrera nycklar, passerkort, parkeringsplatser i samband med entreprenader och konsultarbeten


Vem trivs här?
Du som har en gymnasieutbildning med inriktning handel eller liknande och arbetat i projekt har de rätta förutsättningarna för att klara av detta jobb.
Det är ett minimikrav att du har minst 2 års erfarenhet som projektassistent så som gymnasieutbildning och goda kunskaper i MS Office programvarorna (Excel, Word, PowerPoint och Outlook)
Har du erfarenhet och utbildning av dokumenthantering, ekonomisk planering kommer du att lära dig uppgifterna snabbt. Eftersom du har god förmåga att självständigt planera och genomföra ditt arbete, är analytisk, kreativ, initiativrik och bra på att samarbeta kommer du att trivas mycket bra på det här stället.


Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se


Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.


Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på 08-598 981 54.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.


Välkommen att söka!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Logisztikai asszisztens

Allas.ma
Logisztikai asszisztens
Mar 4th 2012, 02:36

Strukturerad materialstyrare sökes för uppdrag hos en av våra kunder i Västmanland!

Är du självgående och har ett logiskt tänk och vill prova på nya utmaningar? Adecco ger dig möjlighet att utvecklas och skaffa erfarenhet! Uppdraget skall tillsättas omgående och sträcker sig i 6 månader framåt!

Hur ser din arbetsdag ut?

Du kommer i din roll att upphandla material från leverantörer och även planera och säkerhetsställa lagerstatus i enlighet med företagets produktionsscheman. Det är ditt ansvar att säkerhetsställa att material levereras i tid och kommer att arbeta proaktivt med att åtgärda eventuella förseningar och avvikelser. Du kommer att på ett dagligt plan föra en nära dialog med andra lokala materialstyrare gällande leverenssäkerhet och lagernivåer.



Vem trivs här?

Du som har en högskoleutbildning inom logistik eller motsvarande samt några års erfarenhet av arbete inom leverensamordning och planering kommer att känna igen dig i rollen samtidigt som du utmanas och tar nya kliv! Din goda datorvana kommer tillsammans med dina goda svenska- och engelska kunskaper hjälpa dig att nå framgång i ditt nya jobb! Då arbetet innebär många kontaktytor har du förutom en stark servicekänsla även en god samarbetsförmåga.



Är du strukturerad och tydlig är detta rätt plats för dig! Har du dessutom god kommunikationsförmåga och lätt för att samarbeta med andra kommer du även snabbt att känna dig trygg i din nya roll!



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Adecco i Västerås har nu ca 500 konsulter som arbetar ute på våra kundföretag. Som konsult är man anställd i Adecco Sweden AB, men jobbar via olika uppdrag som matchar ens kompetens.



Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån.



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Maria Mingo på 021- 470 29 11 eller Konsultchef Katarina Björckebaum på 021- 470 29 07.



Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.



Välkommen att söka!


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Beszerző

Allas.ma
Beszerző
Mar 4th 2012, 02:36

Just nu söker vi efter en "Erfaren Inköpare" inom gjut gods och smide. Vi söker dig som har en kombination av kommersiell och teknisk kompetens. Som inköpare kommer du ha frekventa leverantörskontakter. Du kommer även arbeta i nära kontakt med marknadssidan där kraven på produkterna sätts.



Tjänsten är till en början inhyrning men med möjlighet till övertagande av kund.


Frågor om tjänsten kan ställas till Christina Rhodin: 054-771 85 43

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Informatika

Allas.ma
Informatika
Mar 4th 2012, 02:36

Adecco är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder. I Sverige har Adecco över 50 kontor spridda från Haparanda i norr till Malmö i söder. Adecco arbetar med bemanning, rekrytering och konsulttjänster. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.



Adecco i Karlskrona förmedlar alla typer av tjänster till de flesta branscher i Blekinge, Kristianstad och Kalmar. Vi har lång erfarenhet och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade uthyrningar och rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se



Nu söker vi en linjechef!



Vår kund i Karlskrona söker efter en linjechef inom IT/Telecombranschen, uppdraget planeras att starta omgående och pågå under minst 6 månader.



Är du chef/ledare med minst ett par års erfarenhet av arbetsledande befattning gärna inom IT/Telecombranchen och skulle tycka det vara utvecklande med en coachande chefsroll där du ska verka som en brygga mellan konsultbolag och kundföretag och som mentor för den blivande linjechefen, då ska du absolut höra av dig till oss!

Som person är du lyhörd och förtroendeingivande men du bör även ha pondus och förmåga att säga ifrån när det behövs.



Vad erbjuder vi?
Anställning hos Adecco för uthyrning till kund.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån eller via länk nedan.


Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Konsultchef Carina Falck på tel. 0455-341002, carina.falck@adecco.se


Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Är du en administratör med erfarenhet

Allas.ma
Är du en administratör med erfarenhet
Mar 4th 2012, 02:36

Är du en administratör med erfarenhet av kundservice och intresse för logistik? Adecco har ett uppdrag för just dig hos vår kund i Haninge!



Hur ser din arbetsdag ut?
Som administratör på ansvarar du för registrering av all indata från våra kunder och underleverantörer till våra produktionssystem och svarar på deras frågor och hjälper dem på vägen, det kan exempelvis handla om systemfrågor eller produktionsstörningar. Vidare administrerar du kundförfrågningar och ansvara även för reutrhantering.


Som administratör kommer du även att få agera som en back-line till planeringen vilket innebär att ärenden som kräver analys och undersökning skall utföras och återkopplas till berörd funktion.



Vem trivs här?
Har du en KY-utbildning inom transport eller logistik och har erfarenhet av kundservice och administration kommer du att trivas i rollen! Du har förståelse för produktions- och lagerprocesser inom logistik och har du dessutom ett intresse för vin – och spritbranschen kommer du snabbt sätta dig in i arbetsuppgifterna. Du en mycket van datoranvändare, främst när det gäller Officepaketet.



Om du är en strukturerad person som har ett stort sinne för service samt kundfokus kommer du att passa bra in i rollen! Du samarbetar gärna och väl med andra och trivs med den dagliga kontakten utåt. Vidare arbetar du proaktivt och effektivt samt är lösningsorienterad. Självklart är du en positiv medarbetare som bidrar till en god stämning och bra relationer!



Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas i slutet av april och väntas pågå tom mitten av augusti 2012. Tjänsten är på heltid. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.


Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se


Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.


Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på 08-598 982 37.



Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.


Välkommen att söka!









You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Beszerző

Allas.ma
Beszerző
Mar 4th 2012, 02:36

För kunds räkning söker vi en Inköpare för en längre inhyrning som på sikt kan övergå i en rekrytering. Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot inköp och/eller teknik samt ett par års arbetslivserfarenhet inom området. Vårt kundföretag är beläget i Jönköping och du kommer att ingå in en arbetsgrupp om ytterligare ett par inköpare. Du kommer att ansvara för ett eller flera produktområden och både operativt och strategiskt arbeta för att säkerställa att företaget får rätt komponenter i rätt tid till rätt pris.


Genom oss kan du komma in på några av Jönköpings läns största och mest välkända företag och även få insyn i små, lokala företags vardag.
Som konsult i vår uthyrningsverksamhet har du har du fast lön, reglerad semester och all annan trygghet som en anställning ger. Adecco är en stor väletablerad arbetsgivare som självklart följer lagar och gällande kollektivavtal. Vi ser våra medarbetare som vår allra viktigaste tillgång. Därför erbjuder vi bra löner och bra arbetsvillkor med bland annat friskvård till alla anställda.

Vill du veta mer är du välkommen att ringa Maria Svensson på tel 036-351030

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Är du en driven ekonomiassistent

Allas.ma
Är du en driven ekonomiassistent
Mar 4th 2012, 02:36

Är du en driven ekonomiassistent som vill anta nya utmaningar i en tempofylld och spännande internationell organisation? Vi på Adecco Finance & Legal ger dig en möjlighet att utvecklas och ta nya kliv!



Hur ser din arbetsdag som ekonomiassistent ut?



Arbetsuppgifterna innefattar löpande redovisning, avstämningar, bolagsadministration samt medverkan vid kvartals- och årsbokslut samt moms- och skatteredovisning. Du kommer att ingå i en ekonomifunktion med 2 kollegor som stödjer verksamheten med hela bredden av ekonomifrågor. Uppdraget är ett föräldravikariat med omgående start och kommer att pågå i initialt 1 år. För rätt person finns mycket goda möjligheter till förlängning. Arbetet är på heltid och arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan 8 och 17. Vid arbetstoppar kan viss form av övertidsarbete förekomma.



Vem trivs här?



Vi söker dig som trivs i en roll som kräver såväl ordningssinne, förmåga att ta egna initiativ och har ett utåtriktat sätt. Vidare är du stresstålig, driven, tillmötesgående och tydlig i dina kontakter med kunder och medarbetare. Rutinuppgifter sköter du med stor noggrannhet och ett gott siffersinne. Dina datakunskaper är mycket goda. Vi tror att din bakgrund består av treårig gymnasieutbildning, gärna med någon form av påbyggnad samt tidigare erfarenhet från leverantörsreskontra och löpande bokföring. Erfarenhet från fastighetsbranschen anses mycket meriterande.



Vad erbjuder vi?



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.



Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Är du intresserad?



Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på tel: 031 -725 45 38.





Välkommen att söka!



You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Betonozó

Allas.ma
Betonozó
Mar 4th 2012, 02:36

Adecco är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder. I Sverige har Adecco över 50 kontor spridda från Haparanda i norr till Malmö i söder. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag, som har konsulter inom de flesta olika branscher. Konsulterna på Adecco i Eskilstuna är ett härligt gäng, med specialkompetens inom sina olika områden. Vill du vara delaktig i gemenskapen, kan du förvänta dig spännande utmaningar med den trygghet och de förmåner som en anställning på Adecco innebär. Vi är ett friskvårdsinriktat företag, där det för oss är viktigt med god hälsa och träning som leder till goda arbetsinsatser och hög arbetsglädje.

Adecco söker nu produktionsmedarbetare betongindustri till ett flertal längre uppdrag hos en utav våra kunder i Strängnäs. Uppdragen är en inhyrning till att börja med, men då kunden behöver utöka sin personalstyrka finns möjlighet till tillsvidareanställning direkt hos kunden.

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att gjuta betongkonstruktioner utefter ritningar. Du kommer att arbeta i en fabrik, där olika typer av betongprodukter (prefab) konstrueras. Stomelementen som konstrueras är främst väggar, fasader, håldäck, pelare och balkar.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har ett flertal års erfarenhet av tillverkande industri/betongproduktion eller från byggbranschen. Du har körkort samt kunskap och erfarenhet av att läsa ritningar, gärna från betongindustrin. Du bör även vara kvalitetsmedveten och tidigare ha arbetat med förbättringsarbete. Har du travers- och/eller truckkort är detta meriterande.



Vi lägger stor vikt vid din personlighet, där du bör vara öppen, driven och social. Du måste kunna ta instruktioner, vara flexibel gällande arbetsmoment och arbetstider, läsa konstruktionsritningar och både arbeta i grupp och vara självgående.



Adecco och kunden eftersträvar mångfald ur alla aspekter.



Intresserad?

Om annonsen fångat ditt intresse är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande. Tillsättning så snart som möjligt.

Arbetstid
Dagtid. Skiftarbete kan förekomma.

Lön
Lön enligt avtal.

Kontaktpersoner
Elin Faltin, 016- 542 85 03, Konsultchef


Ansökan
Ansök via vår CV-databas www.adecco.se
Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Arbetsgivare

Adecco Sweden AB, Eskilstuna

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions