Hasznos linkek:

2012. január 15., vasárnap

Allas.ma: Értékesítés

Allas.ma
Értékesítés
Jan 15th 2012, 02:35

Söker du nya utmaningar inom området inköp och logistik? Vi på Adecco kan nu erbjuda dig en möjlighet att få arbeta som materialplanerare på ett internationellt företag i Trollhättan. Du kommer att vara anställd som konsult för Adecco.



Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta i en grupp om tio personer varav fyra kollegor har samma arbetsuppgifter som dig. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara materialplanering, leveransbevakning, orderläggning och fakturahantering samt att ha kontakt med leverantörer i såväl Sverige som utomlands där du har eget ansvar för dina leverantörer. Mycket kontakt sker även med kollegor och produktionspersonal. I arbetsuppgifterna ingår också att besöka leverantörer, och hålla i kvartalsmöten samt göra sammanställningar och avstämningar. Uppdraget är på heltid och startar omgående med placering i Trollhättan.



Vem trivs här?
Du som har jobbat inom industri eller produktion samt har erfarenhet av materialplanering eller inköp kommer att passa bra in i rollen. Det är meriterande om du har flödeserfarenhet samt om du har erfarenhet inom området inköp och logistik. Utbildning inom området är ett plus, men erfarenhet värderas högre. Har du kunskaper i SAP R3 är det meriterande. Att du har mycket goda kunskaper i engelska tal och skrift är en förutsättning för att du ska klara av arbetet samt att du har körkort då resor i tjänsten förekommer.

Är du som person drivande och utåtriktad samt har förmågan att kommunicera med personer på olika nivåer kan du vara rätt person. Är du dessutom relationsbyggande och har en god samarbetsförmåga gentemot både kunder, leverantörer samt kollegor kommer du att passa bra in i rollen som materialplanerare. Du är serviceminded och trivs med att ta eget ansvar. Din goda förmåga att arbeta självständigt och din skicklighet gällande att prioritera det som är viktigast för stunden kommer att komma väl till pass.



Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.


Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Emma Johansson på tel: 0520-474752 eller emma.johansson@adecco.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.


Välkommen att söka!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Összeszerelő

Allas.ma
Összeszerelő
Jan 15th 2012, 02:34

Adecco Växjö söker nu montörer med omgående start till en av våra kunder.


Vem trivs här?
Du som jobbat med montering inom industrin tidigare kommer att trivas här. Vidare bör du vara öppen för förändringar och känna ett engagemang för att delta och arbeta med ständiga förbättringar. Det är viktigt att du är en gruppmänniska samtidigt som du är bra på att jobba individuellt.

Kvalifikationer
- Monteringsvana

- Gymnasieutbildning inom industri eller motsvarande

- God samarbetsförmåga

- Grundläggande kunskaper inom Lean-production

- B-körkort







Arbetstider
Arbetstiderna är antingen ständigt förmiddagsskift eller ständigt eftermiddagsskift.

Förmiddagsskiftet: måndag - fredag 6:00-14:30

Eftermiddagsskiftet: måndag - torsdag 14:00-24:00, fredag ledig.




Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Adecco Växjö och Ljungby förmedlar personal inom kontor, administration och HR, IT, ekonomi, försäljning och marknadsföring, ingenjörs- och teknikverksamhet, industri och logistik samt Adecco Student - för studenter. Våra uppdragsgivare återfinns inom allt från de stora företagen, statliga företag, kommuner och landsting, till mindre lokala företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se.



Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsterna ska tillsättas inom en snar framtid och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.


Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.



Välkommen att söka!




You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Levéltáros/Irattáros

Allas.ma
Levéltáros/Irattáros
Jan 15th 2012, 02:34

Har du tidigare arbetat med arkivering och vill bredda din erfarenhet?


Då kan detta uppdrag vara av intresse för dig! Uppdraget ska påbörjas omgående och du börjar med att arbeta i Uppsala de 6 första månaderna. Uppdraget är inom vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd hos Adecco och arbeta som uthyrd konsult.




Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta i en statlig myndighet, där dina arbetsuppgifter blir att ordna och förteckna äldre arkivhandlingar. Du kommer att hantera konfidentiell information, och därför kommer sökanden att genomgå en särskild säkerhetsprövning och registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (1996:627).

De 6 första månaderna kommer du att arbeta i Uppsala, därefter förväntas du att arbeta i Västerås och Eskilstuna. Det är en fördel om du har körkort B och tillgång till egen bil. Tjänsten är på heltid, kontorstid.



Vem trivs här?
För att trivas i din roll som arkivarie hos den statliga myndigheten är det viktigt att du har en utbildning i arkivvetenskap på minst 60p (tidigare 40p). Det är lika viktigt att du tidigare har arbetat med arkivering. Du behärskar svenska obehindrat i både tal och skrift.



Som person förväntas du att vara noggrann, självgående och kan prioritera, du har god förmåga i både kommunikation och samarbete. Du är en person som trivs med att arbeta strukturerat och som har lätt för att sätta sig in i nya arbetsuppgifter.



Vad erbjuder Adecco?
Adecco erbjuder dig via detta uppdrag möjligheten att få arbeta i en statlig myndighet. Detta är ett längre uppdrag där du får möjlighet att arbeta i tre olika städer och på så sätt breddar du din erfarenhet inom arkivering.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.


Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Mer information om Adecco finns på www.adecco.se



Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta
Rekryteringsansvarig Zinu Kamaly, zinu.kamaly@adecco.se, 018-65 33 14


Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.



Välkommen att söka!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Informatika

Allas.ma
Informatika
Jan 15th 2012, 02:34

Tekniker sökes till roligt traineeprogram!



Just nu söker vi för kunds räkning 2 personer till deras traineeprogram för websphere tekniker. I tjänsten ingår praktik, workshop/utbildning samt test och certifiering på WAS. I dina arbetsuppgifter kommer det att ingå att sätta upp nya miljöer för kunder, övervaka samt åtgärda problem och ha kontakt med mjukvaruleverantörer samt utvecklare. Vi vill därför att du är en orädd person som är kommunikativ, självgående och flexibel. Mycket goda utvecklingsmöjligheter finns!

Din profil

Du bör ha kunskaper inom Linux och Unix samt Java

Du har ett brinnande intresse för förvaltning av stora applikationsplatformar.

Du har högskoleutbildning inom arbetsområdet.

Grundläggande kunskap om systemutveckling/systemförvaltning

Behärskar svenska och engelska i tal och skrift



Meriterande om du har

IBM Websphere Application Server kunskap eller kunskap inom annan Java EE Applikations Server.



Personliga egenskaper



För att passa som konsult hos Adecco och våra kunder ställer vi höga krav på kundfokus och professionella arbetsmetoder. Då arten av dina uppdrag kan variera över tiden så är det även viktigt att du har lätt för att sätta dig in i nya miljöer och förutsättningar. Vi uppskattar ett gott humör och glimten i ögat och lägger stor vikt på personlig lämplighet.

Hoppas att vi får möjlighet att hälsa dig välkommen till Adecco IT!



Vad erbjuder Adecco dig?



Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta
uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Som anställd hos oss får du förmåner som friskvårdsbidrag och sjukvårdsförsäkring. Vi ser det även som en självklarhet att du får en personlig kompetensutveckling.



Fakta om anställningen



Tjänsten avser en visstidsanställning i vår uthyrningsverksamhet. Urvalsprocessen påbörjas omgående och intervjuer sker fortlöpande.



Ansökan



Vid frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Hesho Ahmad, Rekryteringsansvarig på telefon: 031 - 720 72 04. Klicka på länken nedan för att ansöka eller sänd ett mail till hesho.ahmad@adecco.se och bifoga ditt CV samt ett personligt brev.


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Har du tidigare arbetat med administration

Allas.ma
Har du tidigare arbetat med administration
Jan 15th 2012, 02:34

Har du tidigare arbetat med administration och i reception? Har din roll varit att vara spindel i nätet?
Då kan detta uppdrag vara av intresse för dig! Adecco söker nu till kunds räkning en kandidat som tidigare har arbetat som administratör/receptionist.


Detta är en heltidstjänsten och ska tillsättas omgående och pågår i 4 månader, kan eventuellt förlängas. Uppdraget är inom vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd hos Adecco och arbeta som uthyrd konsult.



Hur ser din arbetsdag ut?
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:
-Svara och koordinera telefonväxeln i receptionen.
-Ta emot och koordinera besökare och administrera Security passport, passerkort och loggbok.
-Uppdatera informationsskärmen vid receptionen med relevant information.
-Bevakning av porttelefon, grindar och kameraövervakning.



Du kommer även att administrera Serviceträningar gällande:
-Lägga upp scheman för kommande Service träningar.
-Registrera kursdeltagare.
-Boka och förbereda kurs och konferenslokaler och vid behov även beställa catering.
-Beställa pärmar och ställa i ordning i kurslokaler.
-Vid behov kan du behöva boka taxi och hotell för kursdeltagarna.
-Uppdatera avslutat kursresultat i My Learning.
-Administrera faktureringar gällande träningar och dokumentera.
-Administrera mailgrupper för kursdeltagare.
Vara kontaktpersonen mot kundregistreringen i USA.



Vem trivs här?
För att trivas och snabbt komma in i ditt nya jobb är det viktigt att du tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter och har vana av att vara spindel i nätet. Vi ser det som en självklarhet att du har mycket goda datakunskaper i Microsoft Office, Outlook, PowerPoint och främst i Excel. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift, kunskap i andra språk är meriterande. Du har lätt för att lära dig nya verktyg, det är ett stort plus om du tidigare har arbetat med Pyramid, Service Admin, My Learning eller Get Res.



Dina egenskaper spelar självklart också en viktig roll för att du ska trivas på din nya arbetsplats. Vi ser gärna att du är en självgående, noggrann och serviceminded person som drivs av att ha flera bollar i luften. Du tycker om att ta ansvar och leverera resultat genom att arbeta mot deadlines!


Vad erbjuder Adecco?
Adecco erbjuder dig ett uppdrag med arbetsuppgifter som du drivs av och har tidigare arbetat med. Du får möjlighet att arbeta med trevliga kollegor på ett internationellt företag. Detta är ett heltidsuppdrag som beräknas pågå i 4 månader, kan eventuellt förlängas. Skulle kunden känna av ett fortsatt behov finns då möjlighet att bli anställd hos kunden.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.


Mer information om Adecco finns på www.adecco.se



Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta: Zinu Kamaly på zinu.kamaly@adecco.se

Telefonnummer: 018-65 33 14



Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.


Välkommen att söka!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Raktárvezető

Allas.ma
Raktárvezető
Jan 15th 2012, 02:35

Vill du leda ett modernt lager i ett tillväxtföretag? Då har Adecco lösningen! Vi söker nu till kundens räkning en erfaren lagerchef på heltid. Uppdraget är inom vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd hos Adecco och arbeta som uthyrd konsult hos kund. Med rätt person finns det goda chansar till anställning hos kund!



Hur ser din arbetsdag ut som lagerchef?
Tjänsten innebär att leda ditt team framgångsrikt och ansvara för att effektivisera det dagliga arbetet i företagets olika processer och flöden gällande mottagning av gods, lagerhållning, plockning och packning av varor, distribution samt inventering. Att vara lagerchef innebär att vara den drivande kraften bakom genomförandet av kvalitets- och effektivitetsförbättringar. Med andra ord säkerställa att verksamheten kontinuerligt utvecklas åt rätt håll. Till hjälp har du ett väl sammansvetsat arbetslag på mellan 6-9 medarbetare.



I befattningen ingår även budgetansvar, nyckeltalsuppföljning, långsiktig bemanningsplanering och ansvara för t ex. arbetsmiljö, förvaring av lagerhållna artiklar och transport av gods. Tjänsten ansvarar även för det löpande kvalitets- och processarbete som är framtaget enligt företagets kvalitetssystem enligt ISO13485 samt GMP.



Vem trivs här?
Vi ser gärna att du har erfarenhet av förändringsarbete och är rak och tydlig med ödmjukhet i din ledarstil. Du har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift, du har tidigare erfarenhet av att arbeta i ERP system och M3. Du bör ha dokumenterad utbildning med inriktning mot logistik och produktion eller motsvarande, samt erfarenhet av arbete inom läkemedelsindustrin.


Har du tidigare erfarenhet av att leda och driva liknande verksamhet är du den vi söker! Du ska vara praktiskt lagd eftersom du ska kunna agera operativt i din egen verksamhet. Detta för att kunna utveckla, motivera och kommunicera med din personal på allra bästa sätt och att resultatet utvecklar en genuin teamkänsla.



Vad erbjuder vi Dig?
Du får möjlighet att bli en framgångsrik ledare i en global koncern som satsar stora resurser på att du ska lyckas. Du som lagerchef får ta del av kundens kompetensutvecklingsprogram för chefer. Du får möjlighet till utveckling, samarbeta med glada kollegor, arbeta med effektiva och moderna arbetsredskap samt arbeta i en mycket åtråvärd lagerorganisation.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se



Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta:
Rekryteringsansvarig Zinu Kamaly, zinu.kamaly@adecco.se, växel 018-65 33 00
Konsultchef Malin Johansson, malin.johansson@adecco.se


Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.


Välkommen att söka!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Technikus

Allas.ma
Technikus
Jan 15th 2012, 02:34

Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, konsulttjänster och bemanning. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen uppgick 2006 ca SEK 190 miljarder. Vi sysselsätter runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Vi är auktoriserade.



För kunds räkning söker vi en erfaren mättekniker.

Vi kan erbjudaen spännande tjänst med mycket ansvar. Vi har flera konsulter hos vår kund, och alla trivs väldigt bra. Det är en arbetsmiljö som är positiv men stor gemenskap.

Vi söker dig som har erfarenhet och/eller utbildning från mätteknik. Om du i tillägg är noggrann, pedagogisk och lugn kan du vara den vi söker.

Syftet med tjänsten är att stödja den tvärfunktionella komponentteamsområden med mättekniks specialkompetens.



Ditt huvudsakliga ansvars/arbetsområden är:


  • Utföra mätteknisk beredning inom process – och produktprojekt

  • Framtagning av underlag, kravspecifikation och utrustning i drift

  • Bistå med mätteknisk specialkompetens. (projekt, löpande och förbättring)

  • Följa utvecklingen inom ansvarsområdet

  • Välja mätmetod, samt mätutrustning

  • Delta i utformning av processupplägget

  • Granska upplägg och produktunderlag

Uppdraget är på heltid med start omgående.

För att trivas i rollen som anställd av Adecco är det viktigt att du är ansvarsfull, ärlig och har en positiv framtoning. För eventuella frågor är du välkommen att ta kontakt med Johanna Ekblom, Adecco Skövde tfn: 0500 445770

Urval och intervjuer sker löpande och vi tar därför gärna emot din ansökan redan i dag.


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Är bokföring ditt favorit område?

Allas.ma
Är bokföring ditt favorit område?
Jan 15th 2012, 02:34

Är bokföring ditt favorit område? Adecco Student har uppdraget för dig!




Hur ser din arbetsdag ut?

Vår kund är en redovisningsbyrå med ett stort antal mindre kundföretag, du kommer att arbeta med grundbokföring. Arbetet innebär bokföring, momsrapporter, kontoavstämningar i affärssystemet Visma.


Vem trivs här?

Du som vill jobba halvtid och har förmågan att självständigt genomföra ovanstående arbetsuppgifter har hittat rätt! Vår kund söker dig som trivs med att jobba med flera bolag och som är en naturlig konsult typ med hög servicenivå. Du jobbar helst med lite tempo och håller alltid dina deadlines Därför är det viktigt att du är självgående och har jobbat i en liknande roll tidigare. Du är i ditt esse då du får arbeta med siffror och ekonomi. Vill du utvecklas inom detta område kommer du att trivas här.



Vad erbjuder vi?

Anställning hos Adecco för uthyrning till kund. Uppdraget är på ca 50% och är du student eller har en annan sysselsättning går det utmärkt att kombinera då flexibilitet i arbetstiderna fungerar. Uppdraget beräknas starta i mitten av februari. Möjlighet för anställning hos kund finns I ett senare skede.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Varmt välkommen med din ansökan. Frågor besvaras av Konsultchef Madeleine Neidert 035-2608525 eller Rekryteringsansvarig Frida Andersson 035-2608520



You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Vendéglátói asszisztens

Allas.ma
Vendéglátói asszisztens
Jan 15th 2012, 02:34


Är du studerande och vill ha ett extraarbete inom produktion och flygplanscatering?



Vi på Adecco Industri & Logistik ger dig en möjlighet att arbeta på en etablerad och produktiv arbetsplats.

Du kommer att arbeta som produktionspersonal för flygplanscatering där du har en central roll i det dagliga arbetet och jobbar för att säkerställa kvalité. Arbetsuppgifterna består av att förebereda och paketera mat för flygtrafiken på Sturup. Du kommer att jobba både ensam och tillsammans med annan cateringpersonal. Du kommer att arbeta varierande arbetstider så som mornar, kvällar samt helger. Under sommaren har du möjlighet att jobba heltid.



Vem trivs här?



Du som har jobbat med catering, produktion eller storkök kommer känna igen dig i denna miljö. Du som har erfarenhet av kök och livsmedel kommer lätt att sätta dig in i arbetsuppgifterna. Är du noggrann och har en positiv attityd till arbete kommer du att passa för denna roll. Då arbetsplatsen ligger ute på Sturup flygplats måste du ha B-körkort och tillgång till bil.



För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel, prestigelös och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.



Vad erbjuder vi?



Du blir anställd som konsult på Adecco Student och kommer att få arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Hos Adecco Student får du chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät. För tillfället söker vi dig som kan arbeta främst helger och enstaka vardagar under våren. Under sommarperioden finns det möjlighet till heltidsjobb. Arbetstiderna varierar med tidiga morgnar, kvällar och helger.



Adecco Student erbjuder extrajobb för dig som är studerande eller har annan huvudsaklig sysselsättning på mer än 50%. Som konsult hos oss kan vi erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adeccohar lång erfarenhet av branschen och samarbetar sedan många år med både små och stora företag.



Adecco är ett företag som är mån om sina anställda och vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård mer information finner du på www.adecco.se



Är du intresserad?



Då ska du ansöka så snart möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.



Om du har frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Åkerman via 040-667 53 03.



Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår kandidatsupport på telefon: 08-598 980 10

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Marketing asszisztens

Allas.ma
Marketing asszisztens
Jan 15th 2012, 02:34



Studerar du till Civilekonom med inriktning mot marknadsföring eller på IHM och är intresserad av ett utmanande projektuppdrag? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjligheten att utvecklas i en spännande miljö på det internationella företaget Abba Seafood.



Hur ser din arbetsdag ut?

Du kommer att genomföra två intressanta projektuppdrag. Det första består i att göra en kartläggning och analys av ett marknadssegment. Utifrån din analys arbetar du sedan fram ett konceptutvecklingsförslag som ska möta de affärsmöjligheter som du har identifierat. I det andra uppdraget ska du kartlägga och analysera för- och nackdelarna med olika distributionssätt till dagligvaruhandeln. I projekten kommer du att rapportera till Abba Seafoods strategiska Försäljningschef för Dagligvaruhandeln samt företagets Affärschef för ICA.



Uppdragen är på heltid under 8 veckor med start den 1 februari. Det finns också möjlighet att genomföra uppdragen på deltid under 12 veckor.



Vem trivs här?

Du som är i slutet av eller nyligen har avslutat dina studier som civilekonom med inriktning mot marknadsföring eller på IHM finner här ett utmanande projektuppdrag som ger meriterande arbetserfarenhet.



Som person är du målorienterad, orädd och bra på att genomföra projekt. Du har förmågan att snabbt analysera och strukturera information. Det är också viktigt att du har lätt för att kommunicera då du kommer at ha kontakt med många aktörer på marknaden. Ett krav är att du innehar körkort, och självklart brinner du för försäljning och marknadsföring!



Vad erbjuder vi?

Abba Seafood är Nordens ledande leverantör av förädlad mat från havet. Deras välkända produkter har en hög kvalitetsimage och är klart marknadsledande. I Sverige är deras främsta varumärken Abba och Kalles Kaviar, men de tillverkar även favoriter som Grebbestads ansjovis och Kung Gustaf Brisling. Företaget har ca 350 anställda och omsätter ca 1.2 miljarder kronor. Abba Seafood ingår sedan 1995 i Orkla Brands som är Nordens ledande livsmedelskoncern.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas inom kort och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån.



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031-725 45 09.



Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.



Välkommenatt söka!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Vi söker en socionom som på uppdrag

Allas.ma
Vi söker en socionom som på uppdrag
Jan 15th 2012, 02:34

Vi söker en socionom som på uppdrag av kommunen handlägger ärenden gällande olika former av bistånd (hjälpinsatser) som omfattas av det kommunala ansvaret. Vi ser helst att du har något års erfarenhet av liknande uppgifter och att du besitter kunskap om samhällets insatser för äldre och personer med funktionsnedsättning. Uppdragets längd är ca 3-4 månader och är tänkt att börja 1/2. Kommunen finns på pendlingsavstånd från Karlstad

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Har du flerårig erfarenhet från

Allas.ma
Har du flerårig erfarenhet från
Jan 15th 2012, 02:34

Har du flerårig erfarenhet från arbete som ekonomiassistent i en internationell koncern? Är du driven, serviceminded, förändringsbenägen och söker en ny utmaning? Vi på Adecco Finance & Legal ger dig en möjlighet att utvecklas och knyta nya spännande kontakter inför framtiden!



Hur ser din arbetsdag ut?



Vårt kundföretag är internationellt ledande inom teknikbranschen och är beläget i Partille. Nu söker vi en Financial Assistant för ett arbete på lång sikt. Det är initialt ett uthyrningsuppdrag på 6 månader men för rätt person finns mycket goda möjligheter till anställning hos kundföretaget.



Du kommer att arbeta brett inom redovisning mot företagets norska bolag och vara en del av ett team på 6 andra personer. I arbetsuppgifterna igår kund- och leverantörsreskontra, med allt från att bokföra inkommande fakturor till att ansvara för leverantörsbetalningar och kundinbetalningar. Du kommer även att arbeta med inkasso/kravhantering, löpande bokföring, månadsbokslut och avstämningar. Till arbetsuppgifterna hör även momshantering och koncernmellanhavande.



Arbetet är på heltid och arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan 8 och 17.





Vem trivs här?



Du som har arbetat flera år som ekonomiassistent med ovanstående arbetsuppgifter, har en god överblick och känner dig trygg med arbetsuppgifter inom redovisning kommer snabbt in i din roll samtidigt som du utvecklas och tar nya kliv. Har du dessutom erfarenhet från ett större internationellt bolag, har mycket goda kunskaper i engelska samt arbetat i Navision och/eller iScala, SSC eller IFRS kommer du att känna dig trygg med dina nya arbetsuppgifter. Tidigare erfarenhet från yrkesmässiga konstakter med Norge anses mycket meriterande.



Är du som person en positivt inställd lagspelare som är driven, öppen, kommunikativ, gillar förändringar och ett högt tempo kommer du att trivas i arbetsgruppen och med övriga kollegor. Är du dessutom ordningsam, kvalitetsmedveten, öppen och har lätt att kommunicera kommer du att trivas ypperligt med dina arbetsuppgifter.



Vad erbjuder vi?



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.



Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Är du intresserad?



Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på tel: 031 -725 45 38.





Välkommen att söka!


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Är du en duktig löneadministratör

Allas.ma
Är du en duktig löneadministratör
Jan 15th 2012, 02:34

Är du en duktig löneadministratör som är flexibel och vill arbeta i en tempofylld och spännande miljö? Vi på Adecco Finance & Legal erbjuder ett stimulerande och ansvarsfullt arbete med goda utvecklingsmöjligheter.



Hur ser din arbetsdag ut?

Du kommer att ansvara för lönehanteringen gällande samtliga medarbetare inom ett visst geografiskt område och betyder arbete med registrering, uppdatering av personregister, kontroll av lönematerial, information till medarbetare samt kontakter med myndigheter. Du kommer att arbeta i ett team om 8 personer där ni tillsammans hanterar över 4000 löner varje månad.



Tjänsten startar omgående och beräknas pågå löpande. För rätt person finns mycket goda möjligheter till anställning hos kundföretaget. Arbetet är på heltid, arbetstider 8:00-16:40.



Vem trivs här?

Har du en utbildning på gymnasienivå, 3-årigt ekonomiskt program eller motsvarande, samt ett par års löneadministrativ erfarenhet kommer du snabbt in i arbetet samtidigt som du utvecklas och tar nya kliv. Har du tidigare erfarenhet från att hantera stora volymer samt arbetat i lönesystemet Personec L, FLEX tidredovisning – och resesystem och TransPA tidigare, är det meriterande.

Då tjänsten innebär mycket kontakter med anställda, myndigheter och olika funktioner inom organisationen ser vi att du är en utåtriktad person som har lätt för att samarbeta med andra. Vi ser även att du är prestigelös, självgående och flexibel i ditt arbete. Samtidigt är du självklart även serviceinriktad, strukturerad och noggrann med ett sinne för siffror.



Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Mer information om Adecco finns på www.adecco.se



Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån.



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på tel: 031 725 45 38.



Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.





Välkommenatt söka!


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Hur ser din arbetsdag ut?Du kommer

Allas.ma
Hur ser din arbetsdag ut?Du kommer
Jan 15th 2012, 02:34



Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att ingå i vår studentpool och kan välja bland erbjudna pass hos våra kunder inom lager och industri. Där arbetar du med vanligt förekommande arbetsuppgifter inom industrin, så som renhållning av fabriken, truckkörning m.m. På lagret sorterar du inkommande och utgående paket. Tiderna varierar med både dag- och kvällsarbete på framförallt vardagar men även helger kan förekomma. Arbetstiderna på dessa uppdrag kan vara 04.00-08.00 / 07.00-16.00 / 13.00-18.00.



Vem trivs här?

Som person är du inte rädd för att hugga i och har heller inget emot att arbeta självständigt eller så som i team. Du är öppen för att testa nya arbetsuppgifter och kan med kort varsel rycka in och jobba.



Då detta inte är en heltidstjänst utan extraarbete vid behov krävs det att du har en annan huvudsaklig sysselsättning så som studier eller annat arbete på minst 50 % Vi ser gärna att du specificerar i din ansökan att du har annan huvudsaklig sysselsättning.


Krav
Körkort och tillgång till egen bil då arbetstiderna eller vissa kunders läge gör det svårt att åka med kommunala medel.

Meriterande är också om du har truckkort B.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsterna ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån.

Var noga med att ange - Kontraktstyp Studentjobb- när du gör din registrering.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Konsultchef Malin Strandlund på malin.strandlund@adecco.seeller 070 678 55 00. Observera att inga CV´s kan tas emot via e-post.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Konsultchef/Rekryteringsansvarig

Allas.ma
Konsultchef/Rekryteringsansvarig
Jan 15th 2012, 02:34

Konsultchef/Rekryteringsansvarig till Adeccos Arvikakontor





Adecco är världsledande inom bemanning och rekrytering. Bolaget finns i fler än 60 länder över hela världen. Varje år jobbar ca 3 miljoner människor för Adecco. I Sverige är Adecco ett auktoriserat bemanningsföretag med kontor över hela landet från norr till söder. Förutom personaluthyrnings- och rekryteringstjänster erbjuder Adecco lösningar inom bland annat outsourcing, omställning, ledarskapsutveckling, konflikthantering, kompetensutveckling, karriärrådgivning, utbildning och rehabilitering.



Adecco expanderar i Arvika och behöver därför utöka med ytterligare en Konsultchef/Rekryteringsansvarig till Adeccos kontor i Arvika.



Arbetsbeskrivning



Som konsultchef/Rekryteringsansvarig på Adecco i Arvika kommer du att arbeta med att bemanna uppdrag från våra kunder, främst på kollektivsidan. Du har fullt personalansvar för dina konsulter vilket innebär en stor del personaladministration och att arbeta med HR-frågor. Koordinering mellan kund, uppdrag samt kandidat/konsult tillhör ditt dagliga arbete där du har ansvar för dina konsulters uppdrag och utveckling. Arbetet innebär också att hitta kandidater till uppdrag. I denna process ingår kandidatattraktion, annonsering, urval, intervjuer, matchning samt presentation av kandidater till kund. I ditt arbete ingår kundkontakter i form av utveckling av befintliga kontakter, men även säljarbete mot nya kunder kan förekomma.



Dina kvalifikationer

- Högskoleutbildning inom Personal och arbetslivsfrågor programmet eller motsvarande

- Tidigare erfarenhet av att arbeta med personaladministration och HR - frågor

- Tidigare erfarenhet från Bemanningsbranschen är meriterande

- God datorvana

- Körkort och tillgång till egen bil är ett krav



Personliga egenskaper

För att klara rollen som konsultchef skall du vara kvalitetsmedveten och drivas av att arbeta med kund och personalfrågor. Du ska trivas med ett högt arbetstempo, ta eget ansvar och arbeta mot uppsatta mål. Då rollen är komplex krävs det att du är engagerad, positiv, har hög kapacitet och trivs med både praktiskt och administrativt arbete. Det är också viktigt att du är prestigelös, flexibel, lojal och driven. Då vi är ett glatt gäng uppskattar vi humor och att du har passion för det du gör. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Anställningsform
Provanställning 6 månader

Placeringen är på Adeccos kontor i Arvika, Korpralsvägen 1, men du kommer även delvis att arbeta ifrån Adeccos kontor som finns placerade ute hos en utav våra kunder.

Är du intresserad?
Då ska du söka tjänsten direkt då rekryteringsprocessen startar omgående. Sista ansökningsdag är 31 januari, men tjänsten kan komma att tillsättas innan sist ansökningsdagen.
Ansökan sker genom att du registrerad dig på adecco.se och söker tjänsten därefter under lediga tjänster Värmland.

Glöm inte att bifoga CV och personligtbrev, samt referenser.


Kontakt Adecco
Vid problem med registrering av CV och personligt brev kontakta:
Adeccos CV - support, Martina Lasomé på 08 - 598 980 10

Vid frågor kring tjänsten kontakta:

Kontorschef, Ove Spiik, 0570 - 757 480







You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Igazgatói asszisztens

Allas.ma
Igazgatói asszisztens
Jan 15th 2012, 02:34

Erfaren sekreterare/administratör till Astra Zeneca



Vill du ha en arbetsdag på ett stort internationellt företag i Mölndal? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjligheten att utvecklas och få dina idéer genomförda.



Hur ser din vardag som sekreterare ut?

Som sekreterare kommer du att tillhöra en avdelning inom Astra Zeneca där du kommer att agera support åt en eller flera chefer med varierande ansvar och arbetsuppgifter med inriktning mot administration. Tjänsten som sekreterare/administratör är på heltid med start snarast, varaktighet till juni med goda möjligheter till förlängning.



Vem trivs här?

Har du en eftergymnasial utbildning och har tidigare arbetat i minst 3 år som administratör/ sekreterare på ett stort internationellt företag kommer du känna dig trygg på din nya arbetsplats, där du även har stor möjlighet att utvecklas och ta nya kliv. Detta är dessutom något som uppskattas av arbetsgivaren. Har du goda kunskaper inom Officepaketet och känner dig bekväm med att uttrycka dig på engelska, såväl i tal som skrift, kommer du att komma snabbt in i dina nya arbetsuppgifter. Har du tidigare arbetserfarenhet från Astra Zeneca och vana av arbete i företagets interna system är det meriterande.



Upplever du dig själv som driven, proaktiv och självständig i ditt arbete kommer du att trivas ypperligt här. Är du dessutom noggrann, strukturerad och har en hög känsla för service kommer du att känna igen dig bland dina kollegor. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.



Vad erbjuder vi?

Astra Zeneca är verksamma i över 100 länder och är ettav världens ledande läkemedels- och forskningsföretag. De siktar på att skapa en arbetsmiljö som inspirerar människor, en kultur i vilken du har friheten att ifrågasätta, att utmana och att upptäcka. Ett arbete på Astra Zeneca kommer att erbjuda dig utmanande möjligheter inom din karriär.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till Astra Zeneca. Adecco kan även erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Ansökan

Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.seför att därefter ansöka.



Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Helena Åhs på telefon 031 725 45 00.



Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.





Välkommen att söka!










You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Är du utbildad till kock och har

Allas.ma
Är du utbildad till kock och har
Jan 15th 2012, 02:34

Är du utbildad till kock och har erfarenhet av matlagning?


Då kan detta uppdrag vara av intresse för dig! Uppdraget sträcker sig mellan maj-augusti. Uppdraget är inom vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd hos Adecco och arbeta som uthyrd konsult.



Hur ser din arbetsdag ut som kock?
Som kock kommer du att arbeta mycket självständigt med matlagningen. Du kommer att laga husmanskost och tre rätters: À la carte, varmrätt och kall rätt. Du kommer att laga mat till ca 40-45 personer/ dag och menyn bestäms tillsammans med restaurang ägaren. Som kock ska du även se till att hålla det rent i kylskåpet, ha koll på matlagret genom att se till att matvaror fylls på i god tid och gamla matvaror slängs. Det kommer att finnas en städerska på plats som kommer att hjälpa dig med städning och disk.



Uppdragsgivaren driver restaurangen själv och är i behov av 2 erfarna kockar under månaderna maj-augusti. Under maj månad och fram till midsommar kommer kockarna att arbeta varannan helg och från och med midsommar kommer kockarna att arbeta hela veckor, mån-sön, varannan vecka. I och med att restaurangen ligger i en camping plats får du därför möjligheten att övernatta utan kostandstillägg.



Vem trivs här?
För att trivas i din roll som kock förväntar vi oss att du har erfarenhet av att laga liknande maträtter. Det är en självklarhet för oss att du som söker har en Kockutbildning. Som person tror vi att du är självgående, noggrann och flexibel. Är du en duktig kock? Då kommer du att trivas hos vår uppdragsgivare!



Vad erbjuder Adecco?
Adecco erbjuder dig ett uppdrag med arbetsuppgifter som du trivs mycket väl med. Du som älskar ditt yrke får ytterligare en möjlighet att tillämpa dina kunskaper inom matlagning.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.


Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Mer information om Adecco finns på www.adecco.se



Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta
Rekryteringsansvarig Zinu Kamaly, zinu.kamaly@adecco.se, 018-65 33 14


Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.



Välkommen att söka!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions