Hasznos linkek:

2012. február 29., szerda

Ingyenes lehetőség a gyarapodásra

Milyen érzés lenne, ha végre anyagilag teljesen függetlenül élhetnél? Egy olyan plusz bevételből, ami minden hónapban jár Neked, és fedezi az összes költségedet!

Szeretnél végre emberi módon élni úgy, hogy a normális életért nem kell napi 8-14 órát robotolnod? Ugyanis van egy weboldal, aminek az az egyetlen célja, hogy ezt a lehetőséget könnyedén megteremtse a számodra. Mert bár hihetetlenül hangzik (...és bármennyire is fogadod most ezt kétkedve), bizony ma nagyon-nagyon könnyű pénzt keresni!

Ráadásul folyamatosan, hónapról hónapra!

Állítom, hogy ebből nem érdemes kimaradnod:
http://kmdholding.com/hue0s4k



Allas.ma: Hengerítő gépkezelő (Szolnok)

Allas.ma
Hengerítő gépkezelő (Szolnok)
Feb 29th 2012, 02:51

Szolnok környéki partnercégünk számára keresünk:

Hengerítő gépkezelő (Szolnok)

Feladatok:

-Alkatrészek hengerítése

-Élhajlítások kalibrálása

-Alkatrészek daruzása, forgatása

Elvárások:

-Szakmai tapasztalat hengerítésben és élhajlításban

-Kúphengerítésben való jártasság

-Műszaki rajzolvasási készség

-Tűzvédelmi szakvizsga

-Darukezelői szakvizsga

Magán-munkaközvetítői ny. sz: 29338/2000-0100


Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük küldje el önéletrajzát a HuJobSzolnok@trenkwalder.com címre, vagy jelenjen meg személyesen!

Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft.

5000 Szonlok, Szigligeti út 2. I.emelet

56/510-952

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: KONSTRUKTÉR - NÁŘADÍ

Allas.ma
KONSTRUKTÉR - NÁŘADÍ
Feb 29th 2012, 02:50

Pro našeho klienta, významnou nadnárodní strojírenskou společnost se sídlem v Ústí nad Labem, hledáme uchazeče na pozici konstruktér.

KONSTRUKTÉR - NÁŘADÍ

Vaše úkoly:
Zpracování výkresové dokumentace a výrobních podkladů pro výrobu
Spolupráce jako člen týmu – segmentu při plánování a realizaci nových
projektů
Úprava převzaté dokumentace podle podmínek a.s. o změnovém řízení
Prověřování a řešení podmínek realizovatelnosti výkresů
Odpovědnost za právnost konstrukce technické dokumentace

Vaše kvalifikace:
VŠ/SŠ technického směru
Znalost NJ nebo AJ na komunikativní úrovni
Znalosti MS Office (Word, Excel), AUTOCAD LT, AutoCAD, Autodesk
Inventor
Komunikační a organizační schopnosti
Zkušenosti z automotive výhodou


Naše nabídka:
Zajímavou a perspektivní práci v zahraniční společnosti
Motivující finanční ohodnocení
Jazykové a odborné vzdělávání
Zaměstnanecké výhody a bonusy dle kolektivní smlouvy (5 týdnů dovolené,
Placené překážky v práci ze strany zaměstnance nad rámec zákoníku práce,
Pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění)



Místo práce: Ústí nad Labem

Referenční číslo : TRK 3725

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a životopis v elektronické verzi pod příslušným referenčním číslem.
Do textu průvodního emailu prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji:
Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s. sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů", a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

Diechová Anna
Trenkwalder a.s
U Bulhara 3, 11000, Praha - Nové Město (Praha 1)
Mobil: 420 724 566 031
Telefon: 0420224230337
E-mail: a.diechova@trenkwalder.com

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: HR GENERALISTA

Allas.ma
HR GENERALISTA
Feb 29th 2012, 03:10


Dinamikus bővítés alatt álló, multinacionális vállalat számára keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

HR GENERALISTA

FELADATOK
- A vállalat személyügyi működését meghatározó HR alapelvek működtetése,
  aktualizálása és fejlesztése,
- Aktív szerep a  HR adminisztrációjának működtetésében, folyamatok fejlesztése,
- Részvétel a kiválasztás, oktatásszervezés, kompenzáció működtetésében, továbbá
  a HR-kontrolling folyamatok támogatása,
- Időszaki HR riportok készítése a menedzsment felé, 
- Vállalati rendezvények megszervezése,
- Külső szolgáltatókkal való folyamatos kapcsolattartás.

KÖVETELMÉNYEK
- Szakirányú gazdasági és/vagy HR felsőfokú végzettség,
- Termelő vállalatnál eltöltött legalább 3 éves szakmai tapasztalat,
- A HR folyamatok gyakorlatias ismerete,
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás,
- Készségszintű MS Office ismeretek,
- Megbízható személyiség, precíz munkavégzés, kiváló kommunikációs készség és
  nagyfokú önállóság, ami jó problémamegoldó képességgel párosul.

ELŐNYT JELENT
- Vállalatirányítási rendszerek ismerete /SAP, Oracle, Axapta,…stb./

AMIT A MEGBÍZÓNK NYÚJT
- versenyképes jövedelem és mozgóbér,
- széles körű juttatási csomag és 13. havi bér,
- kihívásokkal teli, szakmai fejlődés lehetőségét jelentő feladatok.

MUNKAVÉGZÉS HELYE
Fejér megye

Várjuk fényképes, magyar és angol nyelvű, MS Word formátumú önéletrajzát a cv@impc.hu  e-mail címre.Kérjük az e-mail tárgyában feltüntetni a pozíció pontos megnevezését: HR generalista, Fejér megye 

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Senior minőségbiztosítási mérnök - Győr környéke

Allas.ma
Senior minőségbiztosítási mérnök - Győr környéke
Feb 29th 2012, 02:10

Az elsődleges kapcsolattartó feladatait látja el az EMEAI régióban (Európa, Közép-Kelet, Africa és India).
Irányítja és monitorozza a problémamegoldással kapcsolatos folyamatokat, különösen ügyelve a hibaelemzésre, az ügyfél-kommunikációra.
Tervezi és végrehajtja a termék-teszteket.
Felügyeli, és korrekciós intézkedéseket hoz az ügyfél portálokon keresztül.
Tartja a kapcsolatot az ügyfelek, és a cég gyártási helyszínei között.
Javaslatokat készít a gyártási folyamatok javítása, valamint a vevői igényeknek való megfelelés érdekében.
Koordinálja a PPAP és APQP folyamatokat.
Kézben tartja a szállítókkal, és az ügyfelekkel kapcsolatos változásokat.

Végzettség: Felsőfokú villamosmérnöki végzettség.
Szakmai tapasztalat: Min. 3-5 év multinacionális környezetben, hasonló területen szerzett tapasztalat.
Informatika: felhasználó szintű office ismeretek
Egyéb követelmény: Tárgyalóképes angol nyelvtudás. Úgynevezett passzív alkatrészek ismerete.
Az alábbi problémamegoldási technikák (APQP, PPAP, 8D, FMEA) átfogó, és gyakorlati ismerete.
Kiváló kommunikációs, szervezési, elemzői képesség.
Csapatban való együttműködés.
Utazási hajlandóság.

Minitab, Autocad és SAP ismeret.

Minőségügy területre
Megjegyzés: Piacvezető elektronikai termékeket gyártó, külföldi tulajdonban levő multinacionális vállalat.

Munka jellege: Szellemi

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: SAP BI, BW TANÁCSADÓ- ALKALMAZOTTKÉNT

Allas.ma
SAP BI, BW TANÁCSADÓ- ALKALMAZOTTKÉNT
Feb 29th 2012, 01:40

Mulltinacionális technológiai vállalat.

A szakértőként dolgozó munkatárs kihelyezve dolgozik nagy kulcsügyfeleknél. Kifejezetten a SAP üzleti inteligencia és adattárház területeken vesz részt tanácsadási, implementációs és support munkákban.

Felsőfokú műszaki vagy gazdasági.

Min. 3-5 éves, SAP BI, BW területeken szerzett tanácsadói, technikai szakértői gyakorlat elvárt. SAP BW/BI, BW-IP, BO megoldások


Tárgyalóképes angol.

Rugalmasság, nyitottság elvártak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Webes üzemeltetési szakérto

Allas.ma
Webes üzemeltetési szakérto
Feb 29th 2012, 02:00

Kiemelt partnerünk részére, aki a hazai informatikai piac kiemelkedo szereploje, keressük azt a kiváló problémamegoldó készséggel rendelkezo, kockázatokat magabiztosan kezelo, rendszerszemléleto, önállóan és csapatban is dolgozni tudó, ügyfélorientált szakembert, aki az említett készségeken túl a lenti feltételeknek is maradéktalanul megfelel:

-Website üzemeltetési feladatok ellátása (cluster, load balancing, monitoring, adatbázisok, alkalmazások, titkosítás stb.)
-Enterprise szinto kiszolgálók üzemeltetése

-Felsofokú moszaki végzettség
-Legalább 3 év webes üzemeltetési tapasztalat
-Microsoft IIS ismerete, támogatási tapasztalat
-Webes load balance megoldások ismerete
-Angol nyelv középszinto ismerete (legalább írásban eros)
-Felsofokú moszaki végzettség

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: SAP ABAP FEJLESZTŐ

Allas.ma
SAP ABAP FEJLESZTŐ
Feb 29th 2012, 01:40

- Megbízónk nemzetközi hátterű szoftverfejlesztéssel foglalkozó cég magyarországi leányvállalata. - Nemzetközi karrier lehetősége
- Kiemelkedő juttatási csomag
- Dinamikusan fejlődő vállalat
- Fiatalos csapat

- Egy több, mint 10.000 felhasználós SAP rendszer új funkcióinak tervezése, megvalósítása és tesztelése illetve a kapcsolódó hibajavítások elvégzése
- A feladatok főként a PLM, MM, PP, SD modulokban jelentkeznek és az SAP széles technológia spektrumát ölelik fel
- Megbízónk nagy hangsúlyt fektet a teljesítményoptimalizációra is

- Szakirányú felsőfokú végzettség

- Minimum 1 év projekttapasztalat az SAP moduljainak területén - ABAP4, ABAP OO ismerete
- Az SAP modulismeret előnyt jelent


- Német nyelv ismerete feltétele a pozíció betöltésének
- Angol nyelv kommunikációs szintű használata előnyt jelenthet

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Risk analyst

Allas.ma
Risk analyst
Feb 29th 2012, 02:00

Our international client is in the car-leasing industry and has an opening for a risk analyst position.

- Contribute to and challenge the co. strategy, and its execution, from a risk perspective;
- Design and advice on pricing strategies (based on quantitative models and in-house expert knowledge)
- Identify the main risk drivers the correlations between the established factors;
- Implement risk mitigating measures and risk control mechanisms;
- Provide consultancy to internal colleagues/departments within the area of quantitative methods and/or risk management;

- (Post)academic level (MSc or PhD equivalent) in exact sciences (econometrics, mathematics etc.)
- 2-3 years of experience within the field of risk or quantitative analysis
- Advanced level of English
- Strong analytical skills and knowledge of quantitative methodologies;
- Able to translate complex issues to hands-on solutions;
- Goal-oriented and proactive;
- Strong communication and presentation skills

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: RENDSZERGAZDA

Allas.ma
RENDSZERGAZDA
Feb 29th 2012, 01:40

Nemzetközi szoftvergyártó cég budapesti részlege. Pár év után nemzetközi karrierlehetőség Európa vagy Ázsia pénzügyi központjában.

Felhasználók folyamatos támogatása, problémáinak megoldása
Informatikai alkalmazások üzemeltetése, üzembe helyezése, karbantartása, optimalizálása (Windows XP/Vista/7)
Munkaállomások, szerverek felügyelete, karbantartása
Biztonsági beállítások kezelése, nyilvántartása
Blackberry eszközök használatának támogatása, 1 BES adminisztráció
Hálózati, felhasználói programok installálása, üzemeltetése, hibaelhárítás
Hardverek, szoftverek nyilvántartásának vezetése

Egyetemi vagy főiskolai végzettség.


Legalább 2 év tapasztalat nagyvállalati informatikai infrastruktúra- vagy alkalmazásüzemeltetésben
Szolgáltatás orientált szemléletmód, kiváló kommunikációs készség
Analitikus gondolkodásmód, kezdeményező készség
Képesség csapatmunkára és önálló munkavégzésre
MS Office alapos ismerete
MS SQL, Oracle ismerete előnyt jelent
MS Office alapos ismerete.
MS SQL, Oracle ismerete előnyt jelent.


Kommunikáció szintű angol nyelvtudás (írásban és szóban).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Senior Business Controller from Energy Industry

Allas.ma
Senior Business Controller from Energy Industry
Feb 29th 2012, 02:00

Our Client is one of the leading energy companies in Europe and internationally. On behalf of Our Client, we are now looking from a Senior Business Controller from Energy Industry

The Business Controlling function provides dedicated financial planning, budgeting, management reporting and analysis support to the various business lines and functions and it operates in a matrix structure. This position acts as a dedicated Business Controlling support and Finance Business Partner to the local portfolio management organisation in addition to being a key interface to Central Portfolio Management Controlling.


- Coordinate the budgeting, planning and actuals closing and reporting processes within the LPM organization;
- Prepare mid-term plans, annual budgets, revised forecasts and best estimates (mainly volumes and full P&L) for the LPM (Local Portfolio Management) segment;
- Deliver monthly actuals closing and reporting for the LPM segments to local Management, including COGS, revenue and transfer price analyses;
- Own the monthly reporting process to Corporate and CPM in line with PRB principles;
- Be responsible for the mark-to-market assessment and reporting for gas and electricity;
- Supervise and co-ordinate the monthly closing in the Corporate deal capturing system;
- Periodically reconcile the deal capturing tool vs the reporting/controlling tool;
- Work closely with Risk Management to properly identify and mitigate risks associated with physical positions;
- Provide inputs and assumptions for cash flow projections to Central Controlling;
- Prepare P&L variance analyses with accompanying business commentaries for the budgets and actuals;
- Support LPM Management with presentations and ad-hoc financial analyses;
- Follow market dynamics, regulatory changes, competition and industry developments and proactively assess their impact on profitability and cash flow;
- Critically challenge LPM business assumptions;
- Act as a focal point on all controlling issues related to LPM;
- Maintain an excellent line of communication and cooperation with LPM personnel and other departments;
- Continuously educate the LPM personnel on Finance processes;
- Actively participate in and implement for LPM company-wide controlling initiatives;
- As a member of the Business Controlling community, contribute to the functional change management agenda;

- Masters degree in Economics, Finance or Business Administration from a reputable university;
- Minimum 6-8 years of relevant post qualification experience in finance, accounting or business controlling positions;
- At least 4 years of work experience in a Finance/Controlling function supporting energy portfolio management;
- Thorough knowledge of derivative products and their accounting/reporting treatment;
- Extensive financial modeling experience;
- Working knowledge of IFRS and Hungarian Accounting Standards;
- Strong SAP, excel and financial systems skills;
- Fluency in written and spoken English;
- Excellent analytical skills;
- Business acumen;
- Ability to communicate and work effectively with all levels of the organization;
- Cooperative and flexible working style;
- Drive and achievement orientation;
- Presentation skills;
- Maturity to handle conflicting agendas;
- Right mindset to work in a matrix structure under limited supervision;
- Integrity and high standards of ethics;

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: TESZTMÉRNÖK - IT

Allas.ma
TESZTMÉRNÖK - IT
Feb 29th 2012, 01:40

Nemzetközi szoftvergyártó cég budapesti részlege. 1-2 év után nemzetközi karrierlehetőség Amerika, Európa vagy Ázsia pénzügyi központjában.

- Alkalmazások manuális tesztelése, a tesztesetek előkészítése, tesztek végrehajtása, dokumentálása, kiértékelése, üzleti teszt támogatása,
- Teszt specifikációk írása
- Standard tesztek végrehajtása adott specifikáció alapján
- Tesztelési folyamatok optimalizálása
- Hibaanalízisben támogatás nyújtása
- Tesztkörnyezetek menedzsmentje, kockázatelemzés
- Heti riportok készítése
- Tesztelői csapatban történő aktív részvétel és szakmai egyeztetés a nemzetközi csapattal egyaránt elvárás.

Informatikai végzettség.

IESB/ISTQB Foundation Certificate in Software Testing.

Az angol nyelv kommunikációs szintű ismerete alapfeltétel a nemzetközi csoporttagokkal való kapcsolattartáshoz.

Jó time-management képesség, kiváló kommunikációs és szervező készség.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: INFORMATIKAI VEZETŐ - Szekszárd

Allas.ma
INFORMATIKAI VEZETŐ - Szekszárd
Feb 29th 2012, 01:40

Megbízónk a hazai kábeltelevíziós piac jelentős szereplője. Vidéki telephelyére keresünk műszaki vezetőt. -Előmeneteli lehetőségek 1,5-2 év után
-Vonztó juttatási csomag

•Az IT startégia kialakítása és a napi üzemeltetés felügyelete: teljes műszaki, informatikai háttér cégen belüli megvalósításának koordinációja
•Új vállalatirányítási rendszer kiválasztása, bevezetése: IT beszerzési tenderek koordinációja
• Műszaki tervezések-fejlesztések felügyelete
•Társzolgáltatói kapcsolatok megvalósítása (szerződéskötés folyamata)
•Az új SSW konfiguráció megvalósítása a partnerrel együttműködve
•Forgalom irányítási szabályok meghatározása
•További szolgáltatói kapcsolódások létrehozása
•Adatszolgáltatások, számlázás szakmai felügyelete
• Kapcsolattartás a partnerekkel, új partnerek felkutatása



Szakirányú felsőfokú végzettség (távközlési mérnök, informatikus, stb.)

-Legalább 2 év vállalatirányítási rendszer működtetési tapasztalat
-VoIP telefónia területén szerzett legalább 3 éves szakmai gyakorlat
-Szolgáltatás informatikai hátterének, SSW technológiák ismerete
-Távközlési piac ismerete,
-Project vezetői tapasztalat
-Minimum 3 éves legalább középvezetői tapasztalat
ERP, PM, Hardver és alapvető szoftver fejlesztési, hálózat és rendszerüzemeltetési tapasztalat.

Tárgyalóképes angol nyelvtudás előnyt jelent

Stratégiai gondolkodás, nagyfokú önállóság
Jó kommunikációs, elemző, szervező, problémamegoldó, tárgyalási készség

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: SALES MANAGER

Allas.ma
SALES MANAGER
Feb 29th 2012, 01:40

Megbízónk magyarországi informatikai fejlesztő és szolgáltató cég. Versenyképes juttatási csomag és teljesítmény alapú juttatási csomag.
Gyors előrelépési lehetőség.

Az értékesítési munkatárs feladatai lesznek:

• Tenderek, pályázatok, árajánlatok önálló elkészítése, illetve ezek elkészítésének összefogása
• Folyamatos kapcsolattartás, jelenlét és az üzleti lehetőségek felkutatása, megalapozása kiemelt ügyfeleinknél
• Új ügyfelek felkutatása (nagyvállalati, állami vállalati és kormányzati körben)
• A társaság termékeinek mélyreható ismerete, megismerése
• Az értékesítéshez kötődő prezentációk készítése és prezentációk megtartása
• Üzleti tervek készítése.


Felsőfokú végzettség releváns területen elvárt.

Körülbelül 5 éves tapasztalat értékesítési területen elvárt. Informatikai, műszaki beállítódás előny.

Angol tárgyalóképes nyelvtudás szükséges a pozíció betöltéséhez.

• Szorgalmas munkavégzés, mind önállóan, mind csapattagként
• Jó kommunikációs és prezentációs készség és gyakorlat
• Megnyerő, pozitív attitűd, hitelesség az ügyfelek irányában
• Jó áttekintő és felfogó képesség
• Stabil, megbízható, lojális munkavégzés
• Határozott, rátermett, céltudatos, kitartó az értékesítés irányába motivált személyiség.


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: PHP FEJLESZTŐ – LONDON (E-KERESKEDELEM) (5130)

Allas.ma
PHP FEJLESZTŐ – LONDON (E-KERESKEDELEM) (5130)
Feb 29th 2012, 01:55

Feladatok:
•Új funkcionalitás fejlesztése / Magento bővítmények készítése a vezető fejlesztő és az ügyvezető útmutatásával
•Technikai kapcsolattartás partnerekkel (pl. Magento bővítményekkel kapcsolatban)
•A meglévő funkcionalitás folyamatos karbantartása, frissítése

Elvárt technikai tudás:
•Web technológiák: CSS/HTML, XML, Javascript (Prototype és/vagy jQuery)
•Objektum orientált PHP programozási ismeretek, MVC, MySQL

Előnyök:
•Magento tapasztalat pozitívum de nem elvárás
•SOAP, JSON
•Source code management (pl. git)
•Unit test, teszt alapú fejlesztés
•Főiskolai vagy egyetemi végzettség informatikai szakterületen
•E-kereskedelem terén szerzett tapasztalat

Elvárt személyes tulajdonságok:
•Motiváltság és proaktív szemlélet
•Gondosság és a részletek iránti fogékonyság
•Képesség a feladatok automatizálására
•Csapatjátékos hozzáállás
•A munkavégzés nyelve angol, kommunikációs szintű angol nyelvtudás szükséges

Amit kínálunk:
•Segítség a költözésben, papírmunkában
•Független munkakörnyezet motivált, professzionális csapatban
•A céggel együtt növekedés (célbónuszok, előrelépési lehetőség)
•Attraktív kompenzációs csomag

Munkavégzés helye: Egyesült Királyság, London, Wandsworth (SW18)
Szektor: e-kereskedelem
Pozíció: teljes munkaidő, helyben
Felettes: Head of IT/Architect
Fizetés: £25,000 - £30,000 bruttó éves, tapasztalattól függően

A munkaadóról:
London székhelyű e-commerce viszonteladó, folyamatosan bővülő számú Magento alapú
Weblapokkal / jelenleg számos baba- és gyermekáru szegmensen céloz német és francia
nyelvű célközönséget.

Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődést küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát a hr@pannonwork.hu címre.
Érdeklődni a 061/ 279-0624 telefonszámon lehet.
Kérjük, a tárgyban tüntesse fel: „PHP-fejlesztő, London"

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: IT PROJEKTMENEDZSER

Allas.ma
IT PROJEKTMENEDZSER
Feb 29th 2012, 01:40

Megbízónk Európa vezető pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó cége. 15 éve végzi szolgáltatását Magyarországon, piacvezetőként neve partnerei szemében egyet jelent a bizalommal, a professzionális munkával és a sikeres együttműködéssel.

Kéréseik és igényeik pontos, írásos megfogalmazásában segíti az IT-t érintő projektekben a fejlesztést kérő részlegeket (adminisztráció, pénzügy, sales, HR),
A kéréseket kiegészíti a projektindításhoz szükséges egyéb információkkal:
milyen jelenlegi rendszereket érint, azokhoz hogyan kapcsolódik,
milyen biztonsági szempontok vannak (safety & security),
milyen előnyök származnak a projektből (megtérülési információk),
A projektet felügyeli (a dokumentálás megfelelő szintű, határidőket a részvevők betartják), és rendszeresen jelenti a felsővezetésnek.,
A tesztelést kézben tartja (mind a fejlesztők, mind a megrendelő elegendő erőforrást biztosítson, dokumentálja, stb.).



Felsőfokú végzettség elvárt.

Jó kommunikációs képesség írásban és szóban,
Projektvezetési módszertan/vezetési tapasztalat, szigorú határidő tartás,
Jó időbeosztási képesség/rendszerezettség,
Világos/jól érthető írásbeliség.
Erős IT háttér - nem szükséges kifejezetten programozási tapasztalat, de az igen, hogy képes legyen IT számára egyértelmű írásos specifikációt adni, az IT által javasolt megoldásokat értékelni (Business Analyst).


Angol nyelvismeret - kommunikációs szinten; szóban, írásban egyaránt, melyet tesztelünk.


Tapasztalat adatkezelési eljárásokban pénzügyi területen,
Tapasztalat Oracle SQL adatbázis kezelésben,
Tesztelési módszertani ismeret/tapasztalat,
Projekt referenciák.


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: HR generalista (határozott idore)

Allas.ma
HR generalista (határozott idore)
Feb 29th 2012, 02:00

Megbízónk egy multinacionális FMCG vállalat, melynek csapatába projekt jelleggel keresünk egy HR generalistát határozott idore, eloreláthatólag 2012. december 31-ig.
A munkakör heti 1-3 nap vidéki telephelyre történo utazással és ott tartózkodással jár.

- Nemzetközi projekt HR oldali támogatása
- A belso kommunikációs folyamat moködtetése
- HR adminisztrációs feladatok
- Be- és kiléptetés koordinálása, az ehhez kapcsolódó adminisztráció teljes köro ellátása
- Toborzás és kiválasztás koordinálása
- A HR vezeto munkájának támogatása
- HR projektekben való aktív részvétel
- A szervezet moködését érinto folyamatok és szabályzatok kidolgozásában és bevezetésében való közremoködés
- Heti 1-3 nap vidéki telephelyre utazás, projektmegbeszélés céljából

- Felsofokú végzettség
- Min. 2 év HR generalista tapasztalat
- Tárgyalóképes, magabiztos, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban
- Projektszemlélet
- Önállóság, talpraesettség
- Kiváló szervezo- és problémamegoldó készség
- Kiemelkedo kommunikációs készség, csapatjátékos beállítottság
- Jogosítvány és autóvezetési rutin

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Loss Prevention Manager

Allas.ma
Loss Prevention Manager
Feb 29th 2012, 02:00

Our client is one of the world's largest fashion retailers. It's made up of more than 100 companies operating in textile design, manufacturing and distribution. They already opened more than 5000 stores all over the world. Currently we are looking for their Budapest based office a dynamic professional who has good analytical skills in the position of: Loss Prevention Manager

Loss Prevention is responsible for safety and security across all Retail Stores in Check, Slovakian and Hungarian region. He/she is responsible for all investigations and operational standards, and creates and delivers Loss Prevention strategy and trainings to store management, staff, and market leaders. He/she manages vendors, physical security, and contract guards, and works closely with all levels of management to ensure they are in compliance with company standards and policy.

- Provide support, guidance, feedback, and training to all Stores within defined market/area regarding Loss Prevention
- Lead and implement Loss Prevention procedures which safeguard the Company's assets and provide clear guidance
- Identify through Store visits preventative measures on reducing shortage and ensure 100% execution
- Enforce/implement Physical Security standards within Markets
- Lead all security and loss prevention investigations
- Responsible for working with Inventory Control Specialist, Store and Market leaders to identify inventory shortage opportunities and recommend resolutions
- Assess store and market needs to ensure Loss Prevention resources are properly deployed
- Develop Market specific shortage action plans in high-risk stores
- Conducts investigations and interviews for inventory, cash loss, and breach of company policies and procedures
- Proactively monitor controls to identify employee theft
- Assist with internal investigations as directed by leadership
- Work closely with management to communicate and train operational standards
- Advise and implement appropriate security/LP equipment
- Ensure physical security assets are robust, meet all standards & criteria
- Responsible for communicate daily activities to store leaders, market leaders and Field Leadership Teams. Interfaces with Field /Corporate business partners (i.e. Human Resources, Legal and all the related departments)

- A minimum of 2 years of retail Loss Prevention management experience preferably in regional position at a multinational company
- College or University degree preferably in Economics
- Fluent English is a must – Spanish is an advantage
- Proactive problem solver who anticipates problems versus reacting to them
- Excellent verbal and written communication skills required.
- Excellent numerical and analytical skills
- Strong knowledge of MS Office application (Excel and Word)
- Excellent time management and prioritizing skills
- Comfortable in an evolving, operational and dynamic environment
- Open to frequent travel

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: HLAVNÍ INŽENÝR PROJEKTU

Allas.ma
HLAVNÍ INŽENÝR PROJEKTU
Feb 29th 2012, 02:51

Pracovní a personální agentura Trenkwalder a.s. hledá pro svého klienta, významnou společnost v oblasti energetiky, vhodného kandidáta/ku na pozici Hlavní inženýr projektu

HLAVNÍ INŽENÝR PROJEKTU

Požadujeme:

- VŠ strojní/stavební v oboru energetiky
- praxi v projektování technologických celků min. 3 roky
- zkušenosti s vedením týmu projektantů na realizovaných zakázkách
- samostatné jednání, systematický přístup
- praxi v oboru podmínkou
- silné řídící schopnosti

Náplň práce:

- řízení projektantů a subdodavatelů projektu na realizačních zakázkách společnosti v oblasti energetiky (teplárenské bloky s turbínami o výkonu 1-20 MWe, odsíření elektráren soustavy CZT)
- spolupráce s vedoucím zakázky na harmonogramu a tvorbě smluv
- podpora při realizaci zakázek
- aktivní účast při zajišťování autorského dozoru při výstavbě a při zprovoznění díla
- tvorba technických podmínek řešení zakázky
- jednání se zákazníky za účelem vyjasnění technických specifikací

Nabízíme:

- práci na HPP ve významné společnosti
- odpovídající platové ohodnocení v návaznosti na výsledek zakázky
- zázemí stabilní a renomované společnosti
- zajištění zvyšování kvalifikace
- profesionální prostředí

Nástup:
- po dohodě či ihned

Místo práce:
- Brno


Místo práce: Brno

Referenční číslo : TRK 3494

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a životopis v elektronické verzi pod příslušným referenčním číslem.
Do textu průvodního emailu prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji:
Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s. sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů", a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

Petříček Jan
Trenkwalder a.s
Úvoz 84, 60200, Brno
Mobil: 420 725 475 371
Telefon: 0420542216748
E-mail: j.petricek@trenkwalder.com

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: CAD ENGINEER - MLADOBOLESLAVSKO

Allas.ma
CAD ENGINEER - MLADOBOLESLAVSKO
Feb 29th 2012, 02:51

Pro našeho klienta, mezinárodní výrobní společnost působící ve Středočeském kraji, hledáme vhodného kandidáta na pozici: CAD ENGINEER - MLADOBOLESLAVSKO

CAD ENGINEER - MLADOBOLESLAVSKO

Vaše úkoly:

- koncepce a zpracování dat, projektová dokumentace, výkresy a další potřebné podklady k přípravě projektů
- benchmarking výrobků atd.
- sledování a support při realizaci vývoje a vzniku prototypů a sériové výroby

Vaše kvalifikace:
- VŠ vzdělání (strojní, elektro-technického směru)
- praxe na obdobné pozici výhodou
- Znalost AJ na komunikativní úrovni
- AutoCAD, CATIA V5 (3D a 2D)
- flexibilita, organizační schopnosti, smysl pro pořádek
- ŘP sk. B

Naše nabídka:
- zázemí a stabilitu prosperující společnosti
- zajímavé finanční ohodnocení
- firemní benefity – týden dovolené navíc, stravenky, mobilní telefon, notebook
- možnost profesního vzdělávání a kariérního růstu
- nástup možný ihned


Místo práce: MLADOBOLESLAVSKO

Referenční číslo : TRK 3744

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a životopis v elektronické verzi pod příslušným referenčním číslem.
Do textu průvodního emailu prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji:
Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s. sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů", a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

Máchová Jana
Trenkwalder a.s
U Bulhara 3, 11000, Praha - Nové Město (Praha 1)
Mobil: 420 725 180 012
Telefon: 0420224230337
E-mail: j.machova@trenkwalder.com

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: RAKTÁRVEZETŐ

Allas.ma
RAKTÁRVEZETŐ
Feb 29th 2012, 03:10

Jelenleg is bővítés alatt álló, fejér megyei multinacionális vállalat számára keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:



                                                RAKTÁRVEZETŐ

FELADATOK
- készáru raktárak vezetése (műszaki és segédanyagok),
- gondoskodás az anyagok, eszközök, áruk biztonságos és szakszerű
  tárolásáról, mennyiségi és minőségi megőrzéséről,
- a vállalat területén belső anyagmozgatások szervezése, irányítása,
- raktári folyamatok működtetése, ellenőrzése, kontrollja és fejlesztése,
- vonatkozó eljárások és minőségügyi szabályok maradéktalan betartatása,
- a raktárkészletek nyilvántartás naprakész vezetése SAP-ban,
- beosztott raktárosok munkájának irányítása, szervezése.


ELVÁRÁSOK
- szakirányú felsőfokú logisztika-raktárgazdálkodási vagy gazdasági
  végzettség,
- hasonló területen szerzett 3-5 éves tapasztalat,
- kommunikációképes angol nyelvtudás,
- targoncakezelői jogosítvány,
- önállóság, határozottság, precizitás,
- SAP ismerete előnyt jelent.


AMIT MEGBÍZÓNK NYÚJT
- versenyképes jövedelem és mozgóbér,
- széles körű juttatási csomag és 13. havi bér
- munkába járás támogatása.


MUNKAVÉGZÉS HELYE
Fejér megye

Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését, küldje el fényképes
magyar és angol nyelvű, word  formátumú önéletrajzát a cv@impc.hu
e-mail címre.

Kérjük, levele tárgyában tüntesse fel a pozíció pontos megnevezését:
Raktárvezető, Fejér megye

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions