Hasznos linkek:

2012. január 31., kedd

Allas.ma: Szenior Könyvelő

Allas.ma
Szenior Könyvelő
Jan 31st 2012, 03:40

Amennyiben szeretne egy amerikai tulajdonú, Magyarország és a régió legnagyobb tematikus műsorszolgáltató vállalatának folyamatosan bővülő csapatának tagja lenni, akkor jelentkezzen

munkakörbe! Megbízónk közép-európai központjában nyíló pozícióba várjuk a jelentkezését, amennyiben motiválja a televíziózás világa, szívesen használja napi szinten a nyelvtudását és gazdagítja szakmai tudását.

  • A bejövő számlák formai és tartalmi ellenőrzése, rögzítése és könyvelése
  • Kimenő számlák rögzítés és könyvelése
  • Bérszámfejtés főkönyvi ellenőrzése, egyeztetése
  • Banki utalások előkészítése, bankbizonylatok könyvelése
  • Tárgyi eszközök nyilvántartása, értékcsökkenés könyvelése
  • A cégcsoporthoz tartozó cégek részére havi és éves adó és járulékbevallások, statisztikák elkészítése
  • Adó és számviteli jogszabályok változásának nyomon követése
  • Analitikus és főkönyvi egyeztetések végrehajtása
  • Aktív részvétel a zárási feladatokban, riportok készítésében
  • Időbeli elhatárolásokkal kapcsolatos könyvelési feladatok
  • A cég által, harmadik fél részére végzett könyvelési tevékenységben való részvétel
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal, a kintlévőségek nyomon követése
  • Aktív részvétel az éves és időszaki beszámolók elkészítésében
  • Egyéb feladatkörébe tartozó feladatok ellátása és az igény szerint hirtelen felmerülő kötelezettségek elvégzése
  • Legalább 4-5 éves releváns területen szerzett tapasztalat
  • Adózási és számviteli jogszabályok alapos ismerete
  • Minimum középszintű Angol nyelvismeret
  • Excel magas szintű ismerete
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés egyénileg és csapatban egyaránt
  • Kiváló analitikus képesség
  • Proaktív munkavégzés rendszeres határidők betartása mellett
  • Szakirányú felsőfokú végzettség
  • Mérlegképes könyvelői végzettség
  • Színvonalas, nemzetközi környezet
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Innovatív média környezet

Munkavégzés helye: Budapest

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Termékfejlesztő Villamosmérnök

Allas.ma
Termékfejlesztő Villamosmérnök
Jan 31st 2012, 03:40

Amennyiben szívesen dolgozna egy komplett 3D-s interaktív munkakörnyezet kifejlesztésében élenjáró cégnek. akkor jelentkezzen

munkakörbe. Megbízónk egy dinamikusan fejlődő magyar cég, mely megalkotta a világ 5 legjelentősebb innovációjához tartozó termékét, mellyel számos hazai és nemzetközi innovációs díj birtokosa lett

  • Új, vezeték nélküli hardvereszköz fejlesztése
  • Tervezés, műszaki tervdokumentációk elkészítése
  • A termék kifejlesztése a sorozatgyártásra való alkalmasságig
  • Termékváltoztatások bevezetése
  • A szériagyártás támogatása
  • Villamosmérnöki végzettség
  • Elektronikai, komplex rendszer tervezésében szerzett minimum 2 év tapasztalat
  • Nagyfokú önállóság és proaktivitás
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • Innovatív szellemiségű világhírnevű csapat
  • Szakmai kihívásokban gazdag munkakörnyezet
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Kiegyensúlyozott, támogató munkahelyi légkör és vezetés

Munkavégzés helye:Szilícium-völgy, Pest megye

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Head of Management Reporting & Analyses

Allas.ma
Head of Management Reporting & Analyses
Jan 31st 2012, 02:00

The company is one of the leading energy companies in Europe and internationally. The Group provides highly efficient and innovative solutions to individuals, cities and businesses by relying on diversified gas supply sources, flexible and low CO2 emission electricity production, and unique expertise in four key sectors: liquefied natural gas, energy efficiency services, independent electricity production and environmental services.

The position holder will be responsible for co-ordinating the budgeting and management reporting processes at country level and delivering consolidated financials with accompanying analyses and commentary to the attention of local Senior Management and Corporate HQ. The position holder will lead the Management Reporting & Analysis Department.

- Coordinate the budgeting, planning, actuals closing and management reporting processes for the financials (P&L, balance sheet and cash flow) at country level;
- Deliver the monthly management reports, budgets, forecasts and best estimates with accompanying variance analyses and insightful commentaries on time and at high quality to Management (local and HQ);
- Ensure that legal entity and management reporting as well as budgeting are in line with IFRS and Group Reporting standards;
- Act as a key interface between business controllers, country Senior Management and Corporate HQ;
- Coordinate the transmission of actual, budget and forecast financials into the Group consolidation system in a timely manner;
- Ensure that the consolidation tool (MIS) is developed, maintained and operated in line with compliance standards and reflects changes in the business and IFRS;
- Support Management with presentations and ad-hoc financial analyses;
- Critically challenge business line assumptions and inputs;
- Improve quality and timeliness of processes and departmental output;
- Maintain an excellent line of communication and co-operation with business lines and other Finance Functions locally and Corporate HQ in Paris and Brussels;
- As a key member of the Controlling community, contribute to the implementation of the functional change management agenda;

- Masters degree in Economics, Finance or Business Administration from a reputable university;
- Fluency in English
- Minimum 8-10 years relevant post qualification experience gained in business controlling, financial planning or business reporting positions at companies engaged in complex sales and manufacturing activities;
- At least 5 years of people management experience;
- Demonstrated career progress at large listed multinational companies with well reputed finance processes;
- Proven track record of practical application of finance skills and management accounting principles;
- Multiple years of experience in financial data management;
- Working knowledge of IFRS and Hungarian Accounting Standards;
- Energy sector experience is a strong plus but not a pre-requisite;

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: SAP BI, BW TANÁCSADÓ- ALKALMAZOTTKÉNT

Allas.ma
SAP BI, BW TANÁCSADÓ- ALKALMAZOTTKÉNT
Jan 31st 2012, 01:40

Mulltinacionális technológiai vállalat.

A szakértőként dolgozó munkatárs kihelyezve dolgozik nagy kulcsügyfeleknél. Kifejezetten a SAP üzleti inteligencia és adattárház területeken vesz részt tanácsadási, implementációs és support munkákban.

Felsőfokú műszaki vagy gazdasági.

Min. 3-5 éves, SAP BI, BW területeken szerzett tanácsadói, technikai szakértői gyakorlat elvárt. SAP BW/BI, BW-IP, BO megoldások


Tárgyalóképes angol.

Rugalmasság, nyitottság elvártak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Kontroller (Orosháza)

Allas.ma
Kontroller (Orosháza)
Jan 31st 2012, 02:50

Termeléssel foglalkozó partnercégünk keres agilis, rátermett munkatársat az alábbi munkakörbe:

Kontroller (Orosháza)

Feladatok:

  • Termelés költségeinek kiszámítása (önköltségszámítás)
  • Évközi- és éves jelentések, beszámolók készítése a vezetőség részére
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal (termelés, értékesítés)
  • Könyvvizsgálatokon, adóvizsgálatokon való részvétel

Elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági végzettség,
  • Angol szakmai tárgyalóképes nyelvismeret (vállalaton belüli kommunikáció nyelve),
  • Termelőcégnél szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalat
  • Számítástechnikai ismeretek (bármilyen vállalatirányítási rendszerben való jártasság előny!)
  • Mobilitás, csapatmunkára való képesség, terhelhetőség.

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100

Munkaerő-kölcsönzői ny.sz.: 37961/2001-0100


Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben megfelel a hirdetésben megfogalmazott elvárásoknak, kérjük, hogy a SZEG-4-140 hivatkozási szám feltüntetésével - magyar és angol nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi címre szíveskedjen küldeni:

Molnár Anikó, személyzeti tanácsadó

Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft.

6722 Szeged, Battyhány u. 35/A

Tel.: 62/542-562; Fax.: 62/542-563

E-mail: a.molnar3@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: BUSINESS ANALYST (SZEGED)

Allas.ma
BUSINESS ANALYST (SZEGED)
Jan 31st 2012, 01:40

Német érdekeltségű multinacionális informatikai szolgáltató cég szegedi képviselete. - Versenyképes jövedelem és juttatási csomag
- Folyamatos fejlődés lehetősége az informatika és a nyelvek területén. Karrier lehetőség
- Multinacionális környezet.

A sikeres jelölt feladatai lesznek:

- Kapcsolattartás a megrendelővel, az ügyféllel és a fejlesztői csapattal
- A meglévő rendszerekkel kapcsolatos új igények felmérése, elemzése, közreműködés a lebonyolítás során
- A változtatások részletes specifikációja és dokumentációja
- A beérkező igények alapján a lehetséges megoldások és azok megvalósíthatóságának feltérképezése
- Új fejlesztésnek logikai tervének elkészítése
- Az elkészült fejlesztések informatikai átvétele
- Felhasználói tesztelés támogatása.

Felsőfokú végzettség informatikai területen.

4-5 éves tapasztalat az üzleti elemzés területén.
Business Intelligence megoldások és eszközök ismerete.
Oracle adatmodellezési és design ismeretek
PL/SQL programozási ismeretek.
Riportok és megvalósíthatósági tanulmányok elemzése, elkészítése. A 'Tapasztalat, gyakorlat' kategóriában feltüntetteken kívül az MS Office felhasználói szintű ismerete.

Angol tárgyalóképes nyelvtudá szükséges a pozíció betöltéséhez.
Német nyelvtudás előnyt jelent.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Németül beszélo ügyfélkapcsolati munkatárs

Allas.ma
Németül beszélo ügyfélkapcsolati munkatárs
Jan 31st 2012, 02:00

Pipa, ha igaz rád:
[ ] Folyékonyan beszélek németül, amit szeretnék napi szinten használni
[ ] Pályakezdo, kis tapasztalattal rendelkezo munkakereso vagyok
[ ] Nyitott vagyok az IT világára
[ ] Minél elobb szeretnék és tudnék is dolgozni.

Ha magadra ismertél, ne tétlenkedj, jelentkezz! Multinacionális partnerünk budapesti irodájába keresünk ügyfélkapcsolati munkatársakat IT területre.

- Bejövo hívások és e-mailek fogadása és megválaszolása
- A felhasználók informatikai támogatása: alapszinto informatikai kérdések/problémák megválaszolása és megoldása német nyelven, erre a munkát megelozoen tréningen felkészítenek
- A munkához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása

- Kiváló német nyelvtudás
- Angol nyelvtudás elony, de nem feltétel
- Felhasználói szinto számítástechnikai ismeretek
- Lendületes, nyitott személyiség

Pályakezdok jelentkezését is várjuk!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: SAP ABAP FEJLESZTŐ

Allas.ma
SAP ABAP FEJLESZTŐ
Jan 31st 2012, 01:40

- Megbízónk nemzetközi hátterű szoftverfejlesztéssel foglalkozó cég magyarországi leányvállalata. - Nemzetközi karrier lehetősége
- Kiemelkedő juttatási csomag
- Dinamikusan fejlődő vállalat
- Fiatalos csapat

- Egy több, mint 10.000 felhasználós SAP rendszer új funkcióinak tervezése, megvalósítása és tesztelése illetve a kapcsolódó hibajavítások elvégzése
- A feladatok főként a PLM, MM, PP, SD modulokban jelentkeznek és az SAP széles technológia spektrumát ölelik fel
- Megbízónk nagy hangsúlyt fektet a teljesítményoptimalizációra is

- Szakirányú felsőfokú végzettség

- Minimum 1 év projekttapasztalat az SAP moduljainak területén - ABAP4, ABAP OO ismerete
- Az SAP modulismeret előnyt jelent


- Német nyelv ismerete feltétele a pozíció betöltésének
- Angol nyelv kommunikációs szintű használata előnyt jelenthet

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Gépészeti irányító (Pécs)

Allas.ma
Gépészeti irányító (Pécs)
Jan 31st 2012, 02:50

Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR megoldásokat kínálunk munkatársaink és megbízóink számára egyaránt. A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. multinacionális partnercége részére keres munkatársat a következő pozícióba:

Gépészeti irányító (Pécs)

Feladatok:

  • A termelő berendezések / gépek megfelelő műszaki állapotának fenntartása, az ahhoz szükséges tevékenységek megtervezése, végrehajtatása
  • A karbantartások tervezése, irányítása, dokumentálása, nyilvántartása, elemzése, utókövetése
  • A munkákhoz szükséges anyagok, alkatrészek biztosítása, illetve rendeltetés szerinti felhasználása
  • Az üzemzavarok gyors elhárítása
  • Közreműködés a gépcsoportok telepítésében, átalakításában
  • A karbantartó csoport munkájának irányítása, ellenőrzése
  • Gépek biztonsági berendezéseinek rendszeres ellenőrzése

Elvárások:

  • Gépészmérnöki vagy üzemmérnöki végzettség
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Csapatorientáció
  • Három műszakos munkavégzés vállalása

Előnyt jelent:

  • Karbantartásban és tervezésében szerzett tapasztalat
  • Termelésben – műszaki vagy termelésirányítási területen - megszerzett szakmai gyakorlat
  • Mechatronika szakirányú végzettség
  • Vezetési ismeretek
  • Angol nyelvismeret

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését és megfelel az elvárásoknak, várjuk magyar nyelvű, fényképes szakmai önéletrajzát a pozíció pontos megjelölésével az alábbi e-mail címre:

HuJobPecs@trenkwalder.com

Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft.

7622 Pécs, Bajcsy-Zsilinszky u. 9. 72/532-058

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Irodavezeto / Személyi Asszisztens

Allas.ma
Irodavezeto / Személyi Asszisztens
Jan 31st 2012, 02:00

A Randstad Hungary az 52 országban jelenlévo, világszinten is az egyik vezeto munkaero-közvetíto holland Randstad csoport tagja. A Randstad Hungary 2004-ben nyitotta meg elso irodáját Budapesten, 2010-ben egyesült Magyarország egyik vezeto személyzeti tanácsadó cégével, a ProfiPowerrel, ezzel létrehozva a piac egyik legmeghatározóbb szereplojét. Folyamatosan bovülo (közel 80 fos) szakmai csapatunk szakszero segítséget kínál a munkaero-kölcsönzésre, a munkaero-közvetítésre és egyéb HR szolgáltatásra irányuló vállalati igényekkel kapcsolatban.

Általános asszisztensi feladatok:
- Az Ügyvezeto teljes köro támogatása a napi munkájában
- Idopontok szervezése, tervezése és utókövetése
- A management és egyéb értekezletek megszervezése, elokészítése és utókövetése; jegyzokönyv elkészítése

Irodavezetoi feladatok:
- Kapcsolattartás az iroda bérbeadójával és karbantartóival, a szükséges munkák megrendelése és kivitelezés felügyelete
- Bútorok beszerzése, átalakítások megszervezése
- Az irodai rendezvények elokészítése, meghívók kiküldése, vendéglista összeállítása, étel- és italrendelés koordinálása
- Az állásbörzékkel kapcsolattartás és a megjelenés koordinálása
- Intranet karbantartása, tartalmak feltöltése

- Minimum 2-3 év, hasonló pozícióban szerzett tapasztalat elony
- Felsofokú végzettség
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás, egyéb idegen nyelv ismerete elony
- Magabiztos, gyakorlott MS Office (kiváló Word, Powerpoint, Excel ismeretek) és internet felhasználó

Kompetenciák:
- Megbízható és lojális
- Kiváló szervezo, kitartó és magas energiaszinttel bír
- Rendszerezett, analitikus
- Képes önállóan dolgozni, és ha szükséges, döntést hozni
- Empatikus, barátságos
- Könnyen teremt kapcsolatot kollégáival
- Feladatorientált, jól tud akár szok határidovel dolgozni

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Portuguese speaking Customer Care

Allas.ma
Portuguese speaking Customer Care
Jan 31st 2012, 02:00

For our multinational client who is providing office equipments we are looking for a Portuguese speaking Customer Care Specialist to join their team in their Budapest business support center.

- Service Center Specialist is responsible for the administration of service entitlements and invoicing.
- Manage Customer Database.
- The specialist is in charge of ensuring delivery to the customers.
- Create and dispatch of service request, ensure accurate and on-time workorder status, manage Channel Partner claims.
- Manage quality monitoring, ensure right communication with customer and partner for all service actions.
- Run payment form for Service Partners, place order in system.

- University/College degree
- Fluent English AND Portuguese
- Very well organized & process oriented
- Confidence in using different systems
- Customer service skills
- Good interpersonal skills / team player
- Problem solving

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: INFORMATIKAI VEZETŐ - Szekszárd

Allas.ma
INFORMATIKAI VEZETŐ - Szekszárd
Jan 31st 2012, 01:40

Megbízónk a hazai kábeltelevíziós piac jelentős szereplője. Vidéki telephelyére keresünk műszaki vezetőt.

• IT startégia kialakítása és a működtetés felügyelete
• Vállalatirányítási rendszer működtetése
• IT beszerzési tenderek lebonyolítása
• Új partnerek felkeresése, üzleti lehetőségek, szerződéskötés
• Kapcsolattartás a partnerekkel
• Műszaki tervezések vezetése, felügyelete, műszaki ellenőrzése
• Társzolgáltatói kapcsolatok megvalósítása (szerződéskötés folyamata)
• A teljes műszaki, informatikai háttér cégen belüli megvalósításának koordinációja
• Műszaki tudásbázis a telefonszolgáltatás megteremtésére:
• Összekapcsolódás műszaki feltételeinek meghatározása, a megvalósítás menedzselése, kapcsolatok tesztelés
• Az új SSW konfiguráció megvalósítása a partnerrel együttműködve
• Forgalom irányítási szabályok meghatározása
• További szolgáltatói kapcsolódások létrehozása
• Jogi háttérszabályozás ismerete
• Adatszolgáltatások, számlázás szakmai felügyelete
• A teljes műszaki, informatikai háttér cégen belüli megvalósításának koordinációja


Szakirányú felsőfokú végzettség (távközlési mérnök, informatikus, stb.)

VoIP telefónia területén szerzett legalább 3 éves szakmai gyakorlat
Szolgáltatás informatikai hátterének, SSW technológiák ismerete
Legalább 2 év vállalatirányítási rendszer működtetési tapasztalat
Távközlési piac ismerete,
Project vezetői tapasztalat
Minimum 3 éves legalább középvezetői tapasztalat
Stratégiai gondolkodás, nagyfokú önállóság
Jó kommunikációs, elemző, szervező, problémamegoldó, tárgyalási készség

Tárgyalóképes angol nyelvtudás előnyt jelent

B kategóriás jogosítvány

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: MANAŽER PLÁNOVÁNÍ - MLADOBOLESLAVSKO

Allas.ma
MANAŽER PLÁNOVÁNÍ - MLADOBOLESLAVSKO
Jan 31st 2012, 02:50

Pro našeho klienta, výrobní společnost působící v oblasti automotive, hledáme vhodného kandidáta na pozici:

MANAŽER PLÁNOVÁNÍ - MLADOBOLESLAVSKO

Vaše úkoly:
- Příprava pro náběh nových modelů
- Spolupráce na zahraničních projektech
- Řízení a příprava termínů

Vaše kvalifikace:
- VŠ vzdělání – strojírenství
- Praxe min. 3 roky (v automotive velkou výhodou)
- Velmi dobrá znalost německého jazyka, popř. anglický jazyk
- Znalost CAD 3D, CATIA
- MS Office
- Komunikativnost, flexibilita, samostatnost, spolehlivost

Naše nabídka:
- HPP a zázemí stabilní společnosti
- Možnost kariérového růstu
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Místo práce – Mladá Boleslav
- Firemní benefity – firemní vůz, mobilní telefon, vzdělávací kurzy
- Nástup možný ihned, popř. dohodou


Místo práce: Mladá Boleslav

Referenční číslo : TRK 3497

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a životopis v elektronické verzi pod příslušným referenčním číslem.
Do textu průvodního emailu prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji:
Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s. sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů", a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

Máchová Jana
Trenkwalder a.s
Heřmanická 1648/5, 71000, Ostrava - Slezská Ostrava (část)
Mobil: 420 725 180 012
Telefon: 0420224230337
E-mail: j.machova@trenkwalder.com

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI IGAZGATÓ - NYUGAT-MAGYARORSZÁG

Allas.ma
MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI IGAZGATÓ - NYUGAT-MAGYARORSZÁG
Jan 31st 2012, 01:41

Multinacionális gyártó cég, nyugat-magyarországi telephelye. Fiatal, nemzetközi csapat.

A leendő vezető a "management team" tagjaként irányítja a vállalat minőségbiztosítási tevékenységét. Ösztönzi a vezetőket és szakmunkaerőt a minőségcélok elérésének érdekében. Felelős a célok eléréséért, a minőségpolitika megvalósításáért és a folyamatos fejlesztésért.

Egyetemi felsőfokú szakirányű végzettség.

Min. 5-6 éves, gyártás- termelésben, minőségirányítási területen szerzett tapasztalat és 1-2 éves, vezetői gyakorlat abszolút feltétele a sikeres jelentkezésnek. Autóipari tapasztalat elvárt. JIT rendszerben szerzett jártasság előny. SAP, MS Office.

Tárgyalóképes német nyelvtudás feltétel. Angol nyelvtudás előny.

Önálló, kreatív és folyamatos fejlesztésben jártas, vezetői tapasztalattal rendelkező vezetők pályázatát várjuk.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Customer Help Desk 1st Line - English and Slovak (Budapest)

Allas.ma
Customer Help Desk 1st Line - English and Slovak (Budapest)
Jan 31st 2012, 02:50

On behalf of our multinational Client are one of Europe's leading providers of communications services, with over 21 million corporate and residential customers in the UK alone. They do this through their strategy of providing the best communications services and solutions for everybody in the UK and for corporate customers across Europe. We are currently looking for:

Customer Help Desk 1st Line - English and Slovak (Budapest)

Responsibilities:

  • Responds to inbound telephone calls from customers reporting problems
  • Opens trouble tickets to record all actions taken to effect resolution of customer problems
  • Contacts customer directly, providing notification of error conditions affecting cusomer's services
  • Updates on existing problem conditions and coordination of ticket activities to closure
  • Conducts first level analysis and calls phone companies, technical field personnel and whoever else is necessary to work on a problem.
  • Maintains responsibility for the ticket throughout its life cycle, even when transferred to another department.

Qualifications:

  • Degree level
  • Fluency in English and in Slovak language knowledge
  • Knowledge of any other European language is an advantage.
  • MS Office knowledge
  • Be able to evidence clear and demonstrable experience in technical interface with telecommunications service providers including related help desk operations.
  • Good written and oral communications skills
  • Good problemsolving skills
  • Customer attitude is must

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

If you are interested in this position please send your CV with the reference number (BUD-13-373) to Viktória Kmety the following e-mail address:

HuJobBudapest2@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Procurement Coordinator-German Speaking

Allas.ma
Procurement Coordinator-German Speaking
Jan 31st 2012, 02:00

- Place and manage incoming orders
- Create purchase orders and make any necessary modifications
-Work with Accounts Payable on resolving invoice problems
-Reviewing and processing supplier invoices that cannot be handled automatically
-Maintaining up to date procedures and manuals building on the initial implementation material
- Supporting in-country activities on and ad hoc basis
- Sourcing non strategic, low volume, low cost products as per delegated authority over time
- Running reports on suppliers performance
Running monthly open items reports
-Maintaining process performance indicators in project management software system -
-Driving compliance to the -Purchase to pay

- Min. 1-3 year experience in supply chain or order management
- Fluent German and English language knowledge is a must
- Good understanding of SAP / data warehouse applications is advantage
- Excel/Access proficiency
- Procurement data knowledge would also be useful, as would transactional procurement experience

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Senior GL Accounant

Allas.ma
Senior GL Accounant
Jan 31st 2012, 02:00

- Posting of general ledger journals as provided by subsidiaries / other departments
- Processing system generated general ledger documents within agreed timescales
- Perform month end closing specific activities
- Monthly reconciliation of general ledger accounts
- Ensure accuracy and completeness of documents processed

- Bachelors Degree, in Accounting or Finance, with 1+ years of related professional experience.
- CPA / ACCA advanced degree preferred
- Fluent English and German language knowledge is required,
- ERP knowledge (SAP, Oracle, or equivalent) is an advantage
- Shared Service Centre experience is preferred

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: PEDAGOGICKÝ PRACOVNÍK

Allas.ma
PEDAGOGICKÝ PRACOVNÍK
Jan 31st 2012, 02:50

Pro našeho klienta, soukromou Vysokou školu se sídlem v Praze, hledáme vhodné kandidáty na pozici:

PEDAGOGICKÝ PRACOVNÍK

Vaše úkoly:
- Výuka VŠ oborů – informatika, právo a nebo ekonomie

Vaše kvalifikace:
- VŠ vzdělání – Profesor; Docent
- Zkušenost na obdobné pozici
- Organizační schopnosti, schopnost samostatné činnosti a samostatného rozhodování
- Zapojení do řešení různých grantů a vědecká činnost výhodou
- Publikační činnost

Naše nabídka:
- HPP na dobu neurčitou
- Odpovídající finanční ohodnocení – dle zkušeností kandidáta
- Moderní pracovní prostředí
- Pracovní doba dle výuky
- Nástup co nejdříve – ideálně ihned


Místo práce: Praha

Referenční číslo : TRK 3390

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a životopis v elektronické verzi pod příslušným referenčním číslem.
Do textu průvodního emailu prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji:
Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s. sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů", a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

Máchová Jana
Trenkwalder a.s
Heřmanická 1648/5, 71000, Ostrava - Slezská Ostrava (část)
Mobil: 420 725 180 012
Telefon: 0420224230337
E-mail: j.machova@trenkwalder.com

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: 3D méréstechnikus (Hatvan)

Allas.ma
3D méréstechnikus (Hatvan)
Jan 31st 2012, 02:51

Multinacionális partnercégünk megbízásából munkatársat keresünk a következő pozícióba:

3D méréstechnikus (Hatvan)

Feladatok:

  • Fröccsöntött alkatrészek 3D koordináta mérésének végrehajtása
  • Különféle mérési riportok készítése (EMPB, PPAP)
  • A mérési eredmények analízise
  • Belső és külső auditokon való részvétel
  • Mérési folymatok egyeztetése a beszállítókkal
  • Elvárások:

  • Legalább középfokú műszaki végzettség megalapozott méréstechnikai ismeretekkel
  • Többéves releváns munkatapasztalat hasonló munkakörben
  • Alapszintű angol nyelvtudás

  • Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
    Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

    Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését kérjük, a GYON-5-36 hivatkozási szám megjelölésével küldje el önéletrajzát a következő e-mail címre: hujobhatvan@trenkwalder.com

    Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: Német nyelvű ügyfélszolgálati munkatárs

    Allas.ma
    Német nyelvű ügyfélszolgálati munkatárs
    Jan 31st 2012, 03:40

    Ha szeretnéd német nyelvtudásodat napi szinten használni, szeretnél egy nemzetközi, dinamikusan fejlődő cégnél dolgozni és úgy érzed, hogy képes vagy jól kezelni problémás helyzeteket akkor jelentkezz


    munkakörbe! (Pályakezdők jelentkezését is várjuk!)

    Megbízónk a magyarországi piacon meghatározó szerepet betöltő, nemzetközi kereskedelmi vállalat. Az ország több pontján megtalálhatóak áruházaik, melyekben magas minőségű árukat kínálnak folyamatosan alacsony áron.

    • Bejövő hívások, emailek fogadása és kezelése
    • Telefonos segítségnyújtás megbízónk belső ügyfelei részére
    • Problémák azonosítása és megoldása
    • Adminisztrációs feladatok ellátása
    • Minimum középfokú végzettség
    • Tárgyalóképes német és minimum középfokú angol nyelvismeret elengedhetetlen
    • Kiváló kommunikációs készség
    • Vevőorientált szemléletmód
    • Több műszakos munkarend és hétvégi munkavégzés vállalása
    • Változatos és érdekes feladatkör
    • Versenyképes fizetés és juttatási csomag
    • Kiváló munkakörnyezet
    • Fiatal, dinamikus csapat
    • Munkavégzés helye: Pest megye

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions