Hasznos linkek:

2012. február 1., szerda

Allas.ma: Area Sales Representative (Debrecen region)

Allas.ma
Area Sales Representative (Debrecen region)
Feb 1st 2012, 02:00

On behalf of our multinational client we are looking for
Area Sales Representatives for the Debrecen region to supervise own and partner stores within a designated area and ensure operational efficiency of the stores while providing support and guidance for shops and owners.

- Meets revenue targets set for the area of responsibility
- Sets up sales strategy for the market that ensures attainment of company sales goals and profitability
- Promotes & develops customer satisfaction practices through retail stores of region
- Ensures smooth information flow between the company headquarter and the stores
- Regularly visits all stores in designated area (direct, indirect) and act as an advisor to store managers and store staff
- Provides information and acts as point of reference for own shops and partners responsible for new projects and provides solutions for the related issues
- Holds regular competition visits and analyses in region and provides insight to Regional Sales Manager along with proposals to ensure competitive position
- Trains and coaches induction of new staff

- University/ college degree is preferred
- Good problem solver, able to make things happen
- Good knowledge of English is an advantage
- At least 1 year Retail experience, but You are also welcome if you are coming from: IT/ ICT, banking/insurance, hospitality, fashion or FMCG sector

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Area Sales Representative (Szeged region)

Allas.ma
Area Sales Representative (Szeged region)
Feb 1st 2012, 02:00

On behalf of our multinational client we are looking for
Area Sales Representatives for the Szeged region to supervise own and partner stores within a designated area and ensure operational efficiency of the stores while providing support and guidance for shops and owners.

- Meets revenue targets set for the area of responsibility
- Sets up sales strategy for the market that ensures attainment of company sales goals and profitability
- Promotes & develops customer satisfaction practices through retail stores of region
- Ensures smooth information flow between the company headquarter and the stores
- Regularly visits all stores in designated area (direct, indirect) and act as an advisor to store managers and store staff
- Provides information and acts as point of reference for own shops and partners responsible for new projects and provides solutions for the related issues
- Holds regular competition visits and analyses in region and provides insight to Regional Sales Manager along with proposals to ensure competitive position
- Trains and coaches induction of new staff

- University/ college degree is preferred
- Good problem solver, able to make things happen
- Good knowledge of English is an advantage
- At least 1 year Retail experience, but You are also welcome if you are coming from: IT/ ICT, banking/insurance, hospitality, fashion or FMCG sector

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Projektmérnök (Szolnok környéke)

Allas.ma
Projektmérnök (Szolnok környéke)
Feb 1st 2012, 02:50

Gyártással foglalkozó multinacionális partnercégünk számára keresünk:

Projektmérnök (Szolnok környéke)

Feladatok:

-Egy mezőgazdasági gépalkatrész új gyártó és szerelősorának kiépítése

-A beruházási projekt kisérése

-A projekt csoport irányítása az ötlettől az eredményes termékgyártásig

-A gyártási költségek kalkulálása, gazdasági elemzés

-A gyártósor beüzemelése, gazdasági elemzés

-Bevezetése és megszilárdítása az új logisztikai és gyártó folyamatnak

Elvárások:

-Felsőfokú műszaki, gépészmérnöki végzettség

-NÉMET tárgyalási szintű nyelvtudás

-LEAN, REFA ismeretek

-Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

-Gépipari tapasztalat

-Projektvezetési tapasztalat

-Proaktív személyiség


Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük küldje el magyar illetve német nyelvű önéletrajzát a munkakör megnevezésével a HuJobSzolnok@trenkwalder.com címre!

Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató kft.

5000 Szolnok, Szigligeti út 2. I. emelet

56/510-952

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: PEDAGOGICKÝ PRACOVNÍK

Allas.ma
PEDAGOGICKÝ PRACOVNÍK
Feb 1st 2012, 02:50

Pro našeho klienta, soukromou Vysokou školu se sídlem v Praze, hledáme vhodné kandidáty na pozici:

PEDAGOGICKÝ PRACOVNÍK

Vaše úkoly:
- Výuka VŠ oborů – informatika, právo a nebo ekonomie

Vaše kvalifikace:
- VŠ vzdělání – Profesor; Docent
- Zkušenost na obdobné pozici
- Organizační schopnosti, schopnost samostatné činnosti a samostatného rozhodování
- Zapojení do řešení různých grantů a vědecká činnost výhodou
- Publikační činnost

Naše nabídka:
- HPP na dobu neurčitou
- Odpovídající finanční ohodnocení – dle zkušeností kandidáta
- Moderní pracovní prostředí
- Pracovní doba dle výuky
- Nástup co nejdříve – ideálně ihned


Místo práce: Praha

Referenční číslo : TRK 3390

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a životopis v elektronické verzi pod příslušným referenčním číslem.
Do textu průvodního emailu prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji:
Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s. sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů", a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

Máchová Jana
Trenkwalder a.s
Heřmanická 1648/5, 71000, Ostrava - Slezská Ostrava (část)
Mobil: 420 725 180 012
Telefon: 0420224230337
E-mail: j.machova@trenkwalder.com

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Csomagolóüzemi művezető- XXII. kerület

Allas.ma
Csomagolóüzemi művezető- XXII. kerület
Feb 1st 2012, 02:51

Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR - megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt.

Élelmiszeriparban tevékenykedő megbízónk számára keresünk az alábbi pozícióba munkavállalókat:

Csomagolóüzemi művezető- XXII. kerület

Feladatok:

  • Műszak vezetése ( 12 fő )
  • Team menedzselése
  • Termelési terv teljesítése, ehhez a berendezések hatékonyságának növelése, veszteségcsökkentő eljárások kidolgozása
  • Termékminőség biztosítása
  • Munkabiztonsági szabályok betartatása

Elvárások.

  • Középfokú műszaki végzettség
  • Termelési és műszakvezetésben szerzett több éves tapasztalat
  • Vezetői rátermettség, önállóság, jó kommunikációs képesség
  • Stressz tűrő képesség

Egyéb:

  • Munkavégzés helye:
    • Budapest XXII. kerület (Budafok, Budatétény)
  • Műszakkal kapcsolatos információk:
    • MUNKAKAEZDÉS 5:30-KOR!
    • Munkába érkezés legkésőbb 5:15-ig!
    • Folyamatos 12 órás műszak 5:30-17:30-ig illetve 17:30-5:30-ig
    • /2nap munka délelőtt, 2 nap pihenő, 2 nap munka éjszaka, 2 nap pihenő/
  • Juttatások:

    • Alapbér + pótlékok /Du. 35%; Éj. 55%, folyamatos 25%/
    • Prémium
    • Cafeteria

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését és megfelel az elvárásoknak, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a BUD-58-210 hivatkozási szám feltüntetésével az alábbi e-mail címre: HuJobBudapest5@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Vevői kapcsolattartó mérnök - Tatabánya környéke

Allas.ma
Vevői kapcsolattartó mérnök - Tatabánya környéke
Feb 1st 2012, 02:10

Megbízónk: autóiparban világszínvonalú termék gyártásában élenjáró, folyamatosan növekvő multinacionális cég.

Feladatkör: Vevőkkel való kapcsolattartás minőségügyi területen, az APQP fázisban. Vevői minőségkövetelmények összehangolása, a projektcsapat és a gyári minőségbiztosítás közötti kapcsolat tartása: A vevői követelményekkel kapcsolatos tudás átadása, minőségbiztosítási kérdésekben koordináció a projektcsapat és az üzem között, projektekben való felelősség a szállítók elsőminta folyamatáért. Az új termékgyártási folyamat támogatása, vevői PPAP koordinálása. A vevői csoportok minőségügyi módszerekkel történő támogatása.


Végzettség: Mérnöki (járműgépész-, gépészmérnöki) végzettség.
Szakmai tapasztalat: Legalább 2 éves autóipari tapasztalat.
Informatika: felhasználó szintű office ismeretek
Egyéb követelmény: Tárgyalóképes német és/vagy angol nyelvtudás, gyakorlati szintű, alapos autóipari minőségügyi ismeretek (APQP / VDA4, PPAP/VDA2, FMEA, TS 16949). Nyitottság külföldi tréningeken, workshopokon való részvételre.


Minőségügy területre
Megjegyzés:

Munka jellege: Szellemi

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Forgácsoló- Szigetszentmiklós

Allas.ma
Forgácsoló- Szigetszentmiklós
Feb 1st 2012, 02:50

Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR - megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt.

Ipari szerszámgépek gyártásával és összeszerelésével, tesztelésével foglalkozó megbízónk számára keresünk az alábbi pozícióba munkavállalókat:

Forgácsoló- Szigetszentmiklós

Feladatok:

  • A termelő üzemtől kapott rajzok alapján alkatrészek elkészítése, önállóan
  • Az elromlott alkatrészek javítása, felújítása
  • Gépek telepítésének elvégzése
  • Esetlegesen helyszíni szerelések
  • Gépek, munkaasztalok áttelepítése, pneumatikus hálózatok javítása, átépítése
  • Általános karbantartási munkák elvégzése

Elvárások:

  • Szerszámkészítői, gépi forgácsoló szakmunkás vagy technikusi végzettség
  • Több éves gyakorlat hagyományos marógépen és esztergagépen
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Termelési tapasztalat
  • Terhelhetőség
  • Nagy stressz tűrő képesség
  • Tanulási hajlandóság

Egyéb:

  • Munkavégzés helye: Szigetszentmiklós
  • Műszakrend: 1 műszak
  • Versenyképes bérezés

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését és megfelel az elvárásoknak, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát, bérigény megjelölésével a BUD-58-163 hivatkozási szám feltüntetésével az alábbi e-mail címre: HuJobBudapest5@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Area Sales Representative (Szolnok region)

Allas.ma
Area Sales Representative (Szolnok region)
Feb 1st 2012, 02:00

On behalf of our multinational client we are looking for
Area Sales Representatives for the Szolnok region to supervise own and partner stores within a designated area and ensure operational efficiency of the stores while providing support and guidance for shops and owners.

- Meets revenue targets set for the area of responsibility
- Sets up sales strategy for the market that ensures attainment of company sales goals and profitability
- Promotes & develops customer satisfaction practices through retail stores of region
- Ensures smooth information flow between the company headquarter and the stores
- Regularly visits all stores in designated area (direct, indirect) and act as an advisor to store managers and store staff
- Provides information and acts as point of reference for own shops and partners responsible for new projects and provides solutions for the related issues
- Holds regular competition visits and analyses in region and provides insight to Regional Sales Manager along with proposals to ensure competitive position
- Trains and coaches induction of new staff

- University/ college degree is preferred
- Good problem solver, able to make things happen
- Good knowledge of English is an advantage
- At least 1 year Retail experience, but You are also welcome if you are coming from: IT/ ICT, banking/insurance, hospitality, fashion or FMCG sector

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Beszállítói fejlesztő mérnök - Tatabánya környéke

Allas.ma
Beszállítói fejlesztő mérnök - Tatabánya környéke
Feb 1st 2012, 02:10

Megbízónk: autóiparban világszínvonalú termék gyártásában élenjáró, folyamatosan növekvő multinacionális cég.

Feladatkör: új beszállító felmérések, beszállítói auditok elvégzése, a beszállító teljesítmények, képességek és kapacitások ellenőrzése, javító intézkedések bevezetésének ellenőrzése a beszállítóknál, szisztematikus beszállító fejlesztési akciók és programok végrehajtása, alkatrészek és folyamatok jóváhagyása.

Végzettség: Gépész-, kohó-, minőségbiztosítási mérnöki végzettség.
Szakmai tapasztalat: Legalább két év, autóiparban szerzett mérnöki tapasztalat.
Informatika: felhasználó szintű office ismeretek
Egyéb követelmény: Tárgyalási szintű angol nyelvtudás. Autóipari minőségkövetelmények, beszállító-minősítő rendszerek ismerete. Határozott fellépés, jó kommunikációs készség, és kapcsolatteremtő képesség.


VDA 6.3 szabványismeret,
ISO/TS 16949 vagy VDA 6.3 auditori tapasztalat,
német nyelvismeret.


Minőségügy területre
Megjegyzés:

Munka jellege: Szellemi

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Area Sales Representative (Miskolc region)

Allas.ma
Area Sales Representative (Miskolc region)
Feb 1st 2012, 02:00

On behalf of our multinational client we are looking for
Area Sales Representatives for the Miskolc region to supervise own and partner stores within a designated area and ensure operational efficiency of the stores while providing support and guidance for shops and owners.

- Meets revenue targets set for the area of responsibility
- Sets up sales strategy for the market that ensures attainment of company sales goals and profitability
- Promotes & develops customer satisfaction practices through retail stores of region
- Ensures smooth information flow between the company headquarter and the stores
- Regularly visits all stores in designated area (direct, indirect) and act as an advisor to store managers and store staff
- Provides information and acts as point of reference for own shops and partners responsible for new projects and provides solutions for the related issues
- Holds regular competition visits and analyses in region and provides insight to Regional Sales Manager along with proposals to ensure competitive position
- Trains and coaches induction of new staff

- University/ college degree is preferred
- Good problem solver, able to make things happen
- Good knowledge of English is an advantage
- At least 1 year Retail experience, but You are also welcome if you are coming from: IT/ ICT, banking/insurance, hospitality, fashion or FMCG sector

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Projektmérnök - Tatabánya környéke

Allas.ma
Projektmérnök - Tatabánya környéke
Feb 1st 2012, 02:10

Megbízónk: Autóiparban világszínvonalú termék gyártásában élenjáró, folyamatosan növekvő multinacionális cég.
Feladatok:
Új termékek bevezetése, és a hozzá kapcsolódó technológia installálása.
Projekt határidőre való levezénylése a költségkeret és minőségi előírások pontos megtartásával.
Megvalósíthatósági elemzések készítése.
Gyártásfelfutás tervezése.
Árajánlatok, projekt terv precíz kidolgozása.
APQP eljárás maradéktalan betartása.
Projekt dokumentációk készítése folyamatos vezetése.
Sorozatgyártás előkészítése, mintagyártások szervezése, felügyelete.
Vevőkkel, beszállítókkal való kapcsolattartás.
Folyamatos fejlesztési projektek megtervezése és végrehajtása.


Végzettség: Gépészmérnöki végzettség.
Szakmai tapasztalat: Autóiparban szerzett minimum 3 éves projektmérnöki tapasztalat.
Informatika: felhasználó szintű office ismeretek
Egyéb követelmény: Tárgyalóképes angol és/vagy német tudás.
ISO/TS 16949 szabvány ismerete.
Gyártórendszerek és technikák ismerete.
Határozott fellépés, ügyfélközpontú gondolkodásmód.


SAP, 8D, FMEA, ACAD, Lean, bármely autógyártó cég belső szabványának, portáljának részletes ismerete, francia nyelvismeret.


Műszaki területre
Megjegyzés:

Munka jellege: Szellemi

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Area Sales Representative

Allas.ma
Area Sales Representative
Feb 1st 2012, 02:00

On behalf of our multinational client we are looking for
Area Sales Representatives for the Budapest region to supervise own and partner stores within a designated area and ensure operational efficiency of the stores while providing support and guidance for shops and owners.

- Meets revenue targets set for the area of responsibility
- Sets up sales strategy for the market that ensures attainment of company sales goals and profitability
- Promotes & develops customer satisfaction practices through retail stores of region
- Ensures smooth information flow between the company headquarter and the stores
- Regularly visits all stores in designated area (direct, indirect) and act as an advisor to store managers and store staff
- Provides information and acts as point of reference for own shops and partners responsible for new projects and provides solutions for the related issues
- Holds regular competition visits and analyses in region and provides insight to Regional Sales Manager along with proposals to ensure competitive position
- Trains and coaches induction of new staff

- University/ college degree is preferred
- Good problem solver, able to make things happen
- Good knowledge of English is an advantage
- At least 1 year Retail experience, but You are also welcome if you are coming from: IT/ ICT, banking/insurance, hospitality, fashion or FMCG sector

You are the person we are looking for if you are:
- Customer obsessed and innovation-hungry
- Ambitious and competitive
- Result-oriented

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Area Sales Representative (Pécs region)

Allas.ma
Area Sales Representative (Pécs region)
Feb 1st 2012, 02:00

On behalf of our multinational client we are looking for
Area Sales Representatives for the Pécs region to supervise own and partner stores within a designated area and ensure operational efficiency of the stores while providing support and guidance for shops and owners.

- Meets revenue targets set for the area of responsibility
- Sets up sales strategy for the market that ensures attainment of company sales goals and profitability
- Promotes & develops customer satisfaction practices through retail stores of region
- Ensures smooth information flow between the company headquarter and the stores
- Regularly visits all stores in designated area (direct, indirect) and act as an advisor to store managers and store staff
- Provides information and acts as point of reference for own shops and partners responsible for new projects and provides solutions for the related issues
- Holds regular competition visits and analyses in region and provides insight to Regional Sales Manager along with proposals to ensure competitive position
- Trains and coaches induction of new staff

- University/ college degree is preferred
- Good problem solver, able to make things happen
- Good knowledge of English is an advantage
- At least 1 year Retail experience, but You are also welcome if you are coming from: IT/ ICT, banking/insurance, hospitality, fashion or FMCG sector

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: HR Junior Associate with fluent English language knowledge

Allas.ma
HR Junior Associate with fluent English language knowledge
Feb 1st 2012, 02:00

Our client is nr 1 in the global diagnostics market, the leading supplier of medicines for cancer and transplantation and a market leader in virology. For the company's newly set up Shared Service Centre in Hungary, which provides finance, procurement and human resource services to its European operations we are in search for
HR Junior Associate with fluent English language knowledge

- Perform complete, stringent and timely Human Capital Management related administrative tasks in areas of Personal Administration, International Assignment, Organization Management, Performance Management/Compensation and Training Administration;
- Prepare and provide various HR-related reports and status updates for HR professionals around the world;
- Act as point of contact to various HR Affiliates worldwide for wide range of HR-related inquiries;
- Support employee inquiries on usage of various HR tools, such as recruitment and self-service portal;
- Provide subject matter expertise to the company's HR community in SAP HR and also support global HR process initiatives globally

- Fluency in English is a must
- College or university degree
- 0-1 year of experience in administrative role and/or SSC must
- Computer literacy
- Outstanding communication and organization skills

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: INVENTORY & PLANNING COORDINATOR

Allas.ma
INVENTORY & PLANNING COORDINATOR
Feb 1st 2012, 02:00

For our multinational client who is providing office equipments we are looking for an INVENTORY & PLANNING COORDINATOR to join their team in their Budapest business support center.

- Evaluates and analyses data regarding processes and systems.
- Resolves problems with inventory, production schedules, or materials shortages and recommends procedures to avoid future problems.
- Establishes a balance between vendors and customers based on supply and demand for materials and finished goods.Forecasts requirements, issues periodic reports on trends.

- Experience in Supply Chain: 2/3 years
- Strong knowledge of service systems
- Excellent English knowledge
- Strong cost and efficiency focus
- Excellent team player
- Rigorous, autonomous, well-organized

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Store Manager

Allas.ma
Store Manager
Feb 1st 2012, 02:00

On behalf of our multinational client, looking for customer-obsessed people with fresh new perspectives and can-do attitudes, we are currently seeking for
Store Managers for Budapest region
to ensure world class customer service, store image, merchandise presentation, team development and cost control of retail shop.

- Ensures achievement of the shop's set sales targets.
- Drives the acquisition and retention of consumer and business.
- Defines the Sales Reps' individual sales target (quantity and quality KPI),by communicating, monitoring and representation (daily, weekly, monthly).
- Analyses sales results and local area opportunities, competitors' activities, preparing shop reports/action plan.
- Acts as people manager for stores' staff (selection, lay-off, performance management/feedback, coaching).
- Ensures up-to-date store visibility of excellent quality (merchandising, POS, switched-on handsets, lighting etc.)

- College degree
- Minimum 2 years experience in retail
- Good knowledge of English and Hungarian is a must

- People management skills and experience
- Commercial understanding
- Excellent organizing skills
- Well-structured personality

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Area Sales Representative (Kecskemét region)

Allas.ma
Area Sales Representative (Kecskemét region)
Feb 1st 2012, 02:00

On behalf of our multinational client we are looking for
Area Sales Representatives for the Kecskemét region to supervise own and partner stores within a designated area and ensure operational efficiency of the stores while providing support and guidance for shops and owners.

- Meets revenue targets set for the area of responsibility
- Sets up sales strategy for the market that ensures attainment of company sales goals and profitability
- Promotes & develops customer satisfaction practices through retail stores of region
- Ensures smooth information flow between the company headquarter and the stores
- Regularly visits all stores in designated area (direct, indirect) and act as an advisor to store managers and store staff
- Provides information and acts as point of reference for own shops and partners responsible for new projects and provides solutions for the related issues
- Holds regular competition visits and analyses in region and provides insight to Regional Sales Manager along with proposals to ensure competitive position
- Trains and coaches induction of new staff

- University/ college degree is preferred
- Good problem solver, able to make things happen
- Good knowledge of English is an advantage
- At least 1 year Retail experience, but You are also welcome if you are coming from: IT/ ICT, banking/insurance, hospitality, fashion or FMCG sector

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Area Sales Representative (Gyor region)

Allas.ma
Area Sales Representative (Gyor region)
Feb 1st 2012, 02:00

On behalf of our multinational client we are looking for
Area Sales Representatives for the Gyor region to supervise own and partner stores within a designated area and ensure operational efficiency of the stores while providing support and guidance for shops and owners.

- Meets revenue targets set for the area of responsibility
- Sets up sales strategy for the market that ensures attainment of company sales goals and profitability
- Promotes & develops customer satisfaction practices through retail stores of region
- Ensures smooth information flow between the company headquarter and the stores
- Regularly visits all stores in designated area (direct, indirect) and act as an advisor to store managers and store staff
- Provides information and acts as point of reference for own shops and partners responsible for new projects and provides solutions for the related issues
- Holds regular competition visits and analyses in region and provides insight to Regional Sales Manager along with proposals to ensure competitive position
- Trains and coaches induction of new staff

- University/ college degree is preferred
- Good problem solver, able to make things happen
- Good knowledge of English is an advantage
- At least 1 year Retail experience, but You are also welcome if you are coming from: IT/ ICT, banking/insurance, hospitality, fashion or FMCG sector

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Vezérigazgatói Asszisztens

Allas.ma
Vezérigazgatói Asszisztens
Feb 1st 2012, 03:40

Amennyiben szeretne a hazai informatikai piac egyik meghatározó szereplőjének munkatársa lenni, akkor jelentkezzen

munkakörbe. Megbízónk egy egészségügyi szoftverrendszer fejlesztésével foglalkozó nemzetközi cég, aki a vezérigazgató támogatására rátermett munkatársat keres

  • Vezérigazgató munkájának hatékony, teljes körű támogatása
  • Levelezések, szervezési feladatok lebonyolítása
  • Üzleti partnerekkel való kapcsolattartás hazai és nemzetközi szinten
  • Tárgyalások megszervezése, nyomon követése
  • Különböző szakmai anyagok, összefoglalók előkészítése
  • Hivatalos dokumentumok összeállítása, rendszerezése, továbbítása, nyomon követése
  • A cég külső-belső működésével kapcsolatos elemzések készítése
  • Felsőfokú végzettség (diploma)
  • Minimum 2 év személyi asszisztensi tapasztalat
  • Angol és német tárgyalási szintű nyelvtudás (mindkét nyelvismeret elvárás)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Határozott, dinamikus, kitartó személyiség.
  • Dinamikusan fejlődő vállalat
  • Versenyképes jövedelem
  • Patinás munkakörnyezet
  • Önállóság

Munkavégzés helye: Budapest (Buda)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: IT Sales Manager

Allas.ma
IT Sales Manager
Feb 1st 2012, 03:40

Amennyiben szeretne a hazai informatikai piac egyik meghatározó szereplőjének munkatársa lenni, akkor jelentkezzen

munkakörbe. Megbízónk egy egészségügyi szoftverrendszer fejlesztésével foglalkozó vegyes tulajdonú cég, aki nemzetközi értékesítésre új munkatársat keres

  • Kapcsolatépítés és kapcsolattartás üzleti partnerekkel, intézményvezetőkkel hazai és nemzetközi területen
  • Kereskedelmi igazgatóság tevékenységével kapcsolatos célkitűző, tervezés, szervezési, irányítási, ellenőrzési és értékelési feladatok elvégzése
  • Közreműködés a marketing és reklámfeladatok irányelveinek kidolgozásában és végrehajtandó feladatok meghatározásában
  • Ügyfélprojekt-irányítási és projektmenedzsment folyamatok hatékonyságának fejlesztése, megfelelő működtetés ellenőrzése, ezekkel kapcsolatos folyamatgazdai feladatok ellátása
  • Ügyfélprojektek működtetésének folyamatos felügyelete szakmai és pénzügyi szempontból egyaránt
  • Ügyfélprojektek magas szintű koordinálása sikeres megvalósulás érdekében: beszámoltatás irányítása, működés során felmerülő problémák kezelése, szükséges döntések meghozása
  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • Informatikai értékesítésben szerzett tapasztalat (public)
  • Kiváló magyar és angol nyelvű kommunikáció
  • Magas szintű MS Office ismeret (Word, Excel, PowerPoint, MS Project)
  • Üzleti-és eredményorientált szemlélet
  • Stratégiai gondolkodás
  • 5-10 év kereskedelmi gyakorlat
  • Nemzetközi ügyfélkapcsolatok kezelésében szerzett tapasztalat
  • Önérvényesítő alkat magas stressz tűrő képességgel
  • versenyképes kompenzációs csomag,
  • kihívásokkal teli munkakör hazai és nemzetközi viszonylatban
  • színvonalas munkahelyi környezet

Munkavégzés helye: Budapest

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions