Vill du ha en arbetsdag där du, i egenskap av assistent är spindeln i nätet vad gäller administration i ett ombyggnationsprojekt? Då har vi på Adecco O&HR ett spännande uthyrningsuppdrag till dig.
Hur ser din arbetsdag ut?
Som projektassistent kommer du att vara behjälplig projektledaren samt att du kommer ha egna uppgifter som du självständigt kan handlägga. Sådana uppgifter är bl a att hantera projektets fakturor inklusive uppföljning mot avtal/kontrakt, samt ta fram ekonomirapporter för projektet, med avstämning mot budget och prognos. Eftersom du har ett par års erfarenhet som projektassistent, får du förtroendet att följa upp diarieärenden som är en viktig del av jobbet. Du hanterar projektarkivet och projektens dokumentflöde också själv.
Eftersom du är duktig i att skriva tar du ansvar för minnesanteckningar och rapporterar till investeringsenhetens controller och ledning.
Övriga uppgifter som också ingår i uppdraget kan vara till exempel att ta fram underlag för upphandlingar, administrera nycklar, passerkort, parkeringsplatser i samband med entreprenader och konsultarbeten
Vem trivs här?
Du som har en gymnasieutbildning med inriktning handel eller liknande och arbetat i projekt har de rätta förutsättningarna för att klara av detta jobb.
Det är ett minimikrav att du har minst 2 års erfarenhet som projektassistent så som gymnasieutbildning och goda kunskaper i MS Office programvarorna (Excel, Word, PowerPoint och Outlook)
Har du erfarenhet och utbildning av dokumenthantering, ekonomisk planering kommer du att lära dig uppgifterna snabbt. Eftersom du har god förmåga att självständigt planera och genomföra ditt arbete, är analytisk, kreativ, initiativrik och bra på att samarbeta kommer du att trivas mycket bra på det här stället.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på 08-598 981 54.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!