Hasznos linkek:

2012. január 25., szerda

Allas.ma: SAP BI, BW TANÁCSADÓ- ALKALMAZOTTKÉNT

Allas.ma
SAP BI, BW TANÁCSADÓ- ALKALMAZOTTKÉNT
Jan 25th 2012, 01:40

Mulltinacionális technológiai vállalat.

A szakértőként dolgozó munkatárs kihelyezve dolgozik nagy kulcsügyfeleknél. Kifejezetten a SAP üzleti inteligencia és adattárház területeken vesz részt tanácsadási, implementációs és support munkákban.

Felsőfokú műszaki vagy gazdasági.

Min. 3-5 éves, SAP BI, BW területeken szerzett tanácsadói, technikai szakértői gyakorlat elvárt. SAP BW/BI, BW-IP, BO megoldások


Tárgyalóképes angol.

Rugalmasság, nyitottság elvártak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: SAP ABAP FEJLESZTŐ

Allas.ma
SAP ABAP FEJLESZTŐ
Jan 25th 2012, 01:40

- Megbízónk nemzetközi hátterű szoftverfejlesztéssel foglalkozó cég magyarországi leányvállalata. - Nemzetközi karrier lehetősége
- Kiemelkedő juttatási csomag
- Dinamikusan fejlődő vállalat
- Fiatalos csapat

- Egy több, mint 10.000 felhasználós SAP rendszer új funkcióinak tervezése, megvalósítása és tesztelése illetve a kapcsolódó hibajavítások elvégzése
- A feladatok főként a PLM, MM, PP, SD modulokban jelentkeznek és az SAP széles technológia spektrumát ölelik fel
- Megbízónk nagy hangsúlyt fektet a teljesítményoptimalizációra is

- Szakirányú felsőfokú végzettség

- Minimum 1 év projekttapasztalat az SAP moduljainak területén - ABAP4, ABAP OO ismerete
- Az SAP modulismeret előnyt jelent


- Német nyelv ismerete feltétele a pozíció betöltésének
- Angol nyelv kommunikációs szintű használata előnyt jelenthet

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Karbantartás vezeto

Allas.ma
Karbantartás vezeto
Jan 25th 2012, 02:00

Multinacionális gyártó partnerünkhöz keresünk munkatársat Karbantartás vezeto pozícióba.

- Éves és havi karbantartási tervek elkészítése
- Üzemelo egyedi gépek, berendezések, technológiai rendszerek, létesítmények moszaki állapotának fenntartása a termelési tervek figyelembevételével
- Az üzemzavar elhárítások és karbantartási munkák operatív irányítása
- Karbantartáshoz szükséges alkatrészek anyagok folyamatos biztosítása
- Külso vállalkozásokkal, szerzodéskötések elokészítése, kapcsolattartás, kivitelezések ellenorzése és igazolása
- Karbantartások dokumentálása: karbantartási utasítások meglétének biztosítása az egyedi kulcsfontosságú gépek gépkönyvének biztosítása, vezetésének ellenorzése
- Karbantartási költségek, folyamatok (havi, negyedéves, éves) figyelése, a költségek betartásának ellenorzése és a szükséges intézkedések megtétele
- Beérkezo anyagok és költségszámlák engedélyezése, kontírozása felhasználási helyekre.

- Gépészmérnöki végzettség
- Minimum 3 év moszaki területen végzett, operatív irányításban szerzett vezetoi tapasztalat
- Tárgyalási szinto angol nyelvtudás
- TPM, LEAN ismeretek elonyt jelentenek
- Önálló, felelosségteljes munkavégzés
- Motivált, határozott, magabiztos, felelosségteljes személyiség
- Kiváló problémamegoldó készség

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Logisztikus (Miskolc)

Allas.ma
Logisztikus (Miskolc)
Jan 25th 2012, 02:51

Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR-megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt.

Miskolci multinacionális partnercégünk megbízásából munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:

Logisztikus (Miskolc)

Feladatok:

  • Vevőkkel, szállítókkal, partnerekkel való kapcsolattartás
  • Készletoptimalizálás
  • A szállításokhoz kapcsolódó dokumentumok előkészítése
  • Szállítói és logisztikai szolgáltatói teljesítések nyomon követése
  • Riportok kimutatások kalkulációk készítése

Elvárások:

  • Szakirányú egyetemi/főiskolai végzettség (közgazdász, gépészmérnök, műszaki menedzser)
  • Minimum 1-2 éves operatív alapanyag beszerző tapasztalat
  • Felhasználó szintű számítógépes ismeretek (Ms Office)
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány
  • Önálló munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs és szervezőkészség

Amit kínálunk:

  • Nemzetközi munkakörnyezet
  • Ösztönző és kellemes munkahelyi légkör
  • Biztos háttér

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el önéletrajzát a pozíció megnevezésével és a hivatkozási szám (MIS-3-280) feltüntetésével a HuJobMiskolc@trenkwalder.com e-mail címre.

Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft.

3530 Miskolc, Széchenyi u. ¼.

Tel.: 06 (46) / 504-364

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Country Manager

Allas.ma
Country Manager
Jan 25th 2012, 02:00

Our Partner is an international service company.

- Build and maintain effective, professional relationships with key partners
- Identify and implement sales and marketing activities within the country to reach sales targets, monitor results of the sales and marketing teams
- Identify marketing strategies to grow and develop the brand with a view to maximising the profitability potential for the Hungarian business
- Grow the businesses through the launch of service with new distribution partners and the expansion of distribution among existing dsitribution partners
- Develop Marketing strategy
- Lead the sales and marketing team
- Establish a culture of customer service excellence within the Sales team
- Provide an environment where all staff are given the opportunity to develop as Sales and Marketing professionals. This will include objective setting, reviewing of performance and motivating team members to achieve their very best
- Creation of sales incentive programs to motivate internal and external sales teams to facilitate achievement of goals
- Participate in the recruitment of new team members with HR
- Review all sales and Marketing staff activities, train and coach team members and identify skill development opportunities

- University/College degree
- General Management skills and experience
- Fluent written and spoken English
- Sales and Marketing experience
- Strong business orientation and customer Focus
- Creativity
- Strong leadership skills
- Computer literate (Excel, Power Point)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Projekt mérnök (Miskolc környéke)

Allas.ma
Projekt mérnök (Miskolc környéke)
Jan 25th 2012, 02:50

Multinacionális partnercégünk megbízásából munkatársat keresünk a következő pozícióba:

Projekt mérnök (Miskolc környéke)

Feladatok:

  • Projektek átfogó koordinálása
  • Projekttervek (minőség-, költség-, időterve) kidolgozása
  • Technikai, minőségi, szállítási követelmények egyeztetése, véglegesítése a vevőkkel, beszállítókkal és belső társosztályokkal
  • Megfelelő dokumentáció biztosítása
  • Gyártási folyamat és technológia kidolgozásának biztosítása
  • Projekt megvalósulásának nyomon követése
  • Elvárások:

  • Felsőfokú műszaki végzettség
  • Kommunikációképes angol és/vagy német nyelvtudás
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Jó kommunikációs és szervezőkészség
  • Logikus gondolkodás

  • Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
    Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

    Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, a GYON-5-0027 hivatkozási szám megjelölésével küldje el magyar, illetve német és/vagy angol nyelvű önéletrajzát a következő e-mail címre:document.write(String.fromCharCode(60,97,32,104,114,101,102,61,34,109,97,105,108,116,111,58,116,114,101,110,107,119,97,108,100,101,114,50,48,54,52,64,112,114,111,102,101,115,115,105,111,110,46,104,117)) hujobhatvan@trenkwalder.com

    Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: ADMINISZTRÁTOR (5098)

    Allas.ma
    ADMINISZTRÁTOR (5098)
    Jan 25th 2012, 01:55

    Megbízónk, az ipari szolgáltatások magas szintű beszállítójaként 19000 munkavállalót foglalkozat 170 telephelyen világszerte. Integrált szolgáltatás-csomagjaival komplex műszaki szolgáltatást nyújt ügyfeleinek. Új telephelyükre kollégát keresünk számukra
    Adminisztrátor
    pozícióba.

    Elvárások:
    •Középfokú végzettség (közgazdasági végzettség előny)
    •Hasonló munkakörben szerzett 2-3 éves gyakorlat 
    •Középfokú német nyelvtudás
    •Felhasználói szintű számítógépes ismeretek 
    •B kategóriás jogosítvány
    •Pontos, gyors, önálló munkavégzés

    Feladatok:
    •Irodaszer, nyomtatvány egyéb beszerzési megrendelések előkészítése, összesítése
    •Gazdasági csoport felé rendszeres adatszolgáltatás
    •Megbeszélésekről, tárgyalásokról jegyzőkönyvek készítése
    •Bejövő postai, és egyéb beérkező küldemények átvétele, szétosztása
    •Kimenő küldemények továbbítása, postázása
    •Kimutatásokhoz adatok rögzítése
    •Ajánlatkérések, ajánlatok, előkészítésében való részvétel, megrendelések rendszerezett nyilvántartása
    •Számlázással kapcsolatos feladatok elvégzése
    •Munkavállalók be-, és kiléptetéséhez kapcsolódó dokumentumok összegyűjtése és továbbítása
    •Bérelszámolás előkészítésével kapcsolatos feladatok ellátása
    •Az üzletág esetében pénztárkezelési feladatok ellátása
    •SAP programban hibajegyek, jelentések feldolgozása
    •Együttműködés különböző üzletágakkal, gazdasági és HR-részleggel

    Amit kínálunk:
    •Versenyképes bér és mozgóbér
    •Cafeteria

    Munkaidő: napi 8 óra   

    Munkavégzés helye: Kecskemét

    Jelentkezés:
    Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el jelentkezését a www.pannonwork.hu honlapon történő regisztrációval. 

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: Fröccsöntő folyamatmérnök (Vas megye)

    Allas.ma
    Fröccsöntő folyamatmérnök (Vas megye)
    Jan 25th 2012, 02:50

    A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft, megbízója részére keres munkatársat az alábbi pozícióba:

    Fröccsöntő folyamatmérnök (Vas megye)

    Feladatok:

      • Termelési (fröccsöntési) folyamat elemzése, javítása, optimalizálása
      • Műanyagipari fröccsöntő szerszámok, illetve gumiipari sajtolószerszámok optimalizálása
      • Kapcsolattartás a fröccsöntő részleg és a szerszámkészítők között
      • Új technológiák megismerése, bevezetése
      • Gépbeállítók szakmai támogatása

    Elvárások:

      • Felsőfokú műszaki végzettség (szakirányú végzettség előnyt jelent)
      • Fröccsöntő gépek üzemeltetésében szerzett tapasztalat
      • Gumiipar területén szerzett tapasztalat elvárás
      • Német és/vagy angol nyelv társalgási szintű ismerete
      • Számítógépes ismeretek
      • Csapatmunkára való alkalmasság

    Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
    Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

    Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, jelentkezését az alábbi elérhetőségeken várjuk:

    Cím: 9700 Szombathely, Thököly út 48.

    Tel: 20/580-7670, 20/401-9610

    Email: HuJobSzombathely@trenkwalder.com

    Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: Vevői minőségbiztosítási mérnök (Miskolc környéke)

    Allas.ma
    Vevői minőségbiztosítási mérnök (Miskolc környéke)
    Jan 25th 2012, 02:50

    Multinacionális partnercégünk megbízásából munkatársat keresünk a következő pozícióba:

    Vevői minőségbiztosítási mérnök (Miskolc környéke)

    Feladatok:

  • Vevőkkel való kapcsolattartás
  • Reklamációkezelés problémamegoldó rendszerek alkalmazásával
  • Vevői látogatások megszervezése, lebonyolítása
  • A minőség képviselete a fejlesztési és racionalizálási projektekben
  • Riportok, statisztikák készítése
  • Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Aktív angol és német nyelvtudás
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • MS Office ismeret
  • Előny:

    Francia nyelvtudás


    Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
    Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

    Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük a GYON-5-0030 hivatkozási szám megjelölésével küldje el magyar, illetve angol és/vagy német nyelvű önéletrajzát a következő e-mail címre:document.write(String.fromCharCode(60,97,32,104,114,101,102,61,34,109,97,105,108,116,111,58,116,114,101,110,107,119,97,108,100,101,114,50,48,54,53,64,112,114,111,102,101,115,115,105,111,110,46,104,117)) hujobhatvan@trenkwalder.com

    Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: Villamos szakági építésvezető

    Allas.ma
    Villamos szakági építésvezető
    Jan 25th 2012, 04:30

    Prémiumkategóriás budapesti beruházáshoz keresünk villamos szakági építésvezetőt.

    Feladatok:
    Tervek ellenőrzése és egyeztetése a tervezőkkel és kivitelezőkkel
    Beszállítók-, kivitelezők pályáztatása, döntés előkészítés
    A szakági kivitelezési feladatok megszervezése, ellenőrzése
    Pénzügyi tervezés és kontroll
    Ütemtervek készítése és betartatása
    Kapcsolattartás és egyeztetés a hatóságokkal
    Riportok készítése a tulajdonosok részére

    Elvárások:
    Szakirányú felsőfokú végzettség
    Villamos szakági projektvezetésben szerzett legalább 5 év tapasztalat
    Társalgási szintű angolnyelvtudás
    Felkészültség a szakmájában alkalmazott új technológiákról
    Igényesség a minőségre
    Precizitás
    Jó tervező és elemző készség
    Kreativitás

    Végzettség: felsőfok

    Elõnyök:
    Erősáramú és gyengeáramú rendszerek alapos ismerete
    Magas kategóriájú épületek kivitelezésében szerzett tapasztalat


    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: Pénzügyi és tervezési kontroller (Vecsés)

    Allas.ma
    Pénzügyi és tervezési kontroller (Vecsés)
    Jan 25th 2012, 02:51

    A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. autóipari alkatrészgyártó, telekommunikációs, háztartásigép és IT területre beszállító, dinamikusan növekvő partnercége számára keres munkatársat az alábbi pozícióba:

    Pénzügyi és tervezési kontroller (Vecsés)

    Feladatok:

    • Részvétel a havi zárás folyamatában
    • Jelentések, beszámolók összeállítása
    • Elemzések elkészítése
    • Részvétel a tervezési folyamatokban (Budget, mérleg és eredménykimutatás)
    • Tervezési folyamatban résztvevő részlegek adatainak, információinak összegyűjtése
    • Termelési költségelemzés
    • Készletek elemzése: mennyiségi- és értékbeli változások nyomon követése, elemzése, kiértékelése
    • Költségcsökkentési akciók nyomon követése elemzésekkel
    • Projekt gazdaságossági számítások, kimutatások készítése
    • Éves tervezés, havi előrejelzések, projekt előrejelzések önálló elkészítése
    • Projektek elő-, közbeeső-, utókalkulációs számításainak végzése

    Elvárások:

    • Minimum 3 év, gyártó / termelő cégnél szerzett releváns tapaszatalat!
    • Tárgyalási szintű angol nyelvismeret, német nyelvtudás előnyt jelent
    • Erős Excel gyakorlat
    • SAP vállalatirányítási rendszer ismerete
    • Analitikus gondolkodásmód, elemző készség, precizitás
    • Részletorientáltság

    Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
    Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

    Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését és megfelel az elvárásoknak, kérjük küldje el önéletrajzát a hivatkozási szám (BUD-13-369) és a munkakör megjelölésével, magyar és angol nyelven, Kmety Viktória részére az alábbi email címre:

    HuJobBudapest2@trenkwalder.com

    Nyilvántartási szám: 29338/2000-0100

    Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: HR Manager (FMCG industry)

    Allas.ma
    HR Manager (FMCG industry)
    Jan 25th 2012, 02:00

    Our Partner is a multinational FMCG company operating in the food industry and a market leader manufacturer in its segment. The Hungarian subsidiary employs around 80 people.

    - First point of contact to defined internal customer groups for all generalist PLD information and projects
    - Facilitate the recruitment process
    - To build strong relationships with commercial managers in order to understand commercial business objectives, changes, and organizational effectiveness from department to department and, as a result, provide PLD support as required.
    - Give managers support in conducting their people management responsibilities
    - Maintain accurate associate data using SAP-HR abiding by data protection and any other relevant legislation
    - Drives and leverages organizational development
    - Monitor statistical information such as associate retention rates, sickness and holiday absences, headcount etc. when required and make recommendations as appropriate
    - Contribute to the induction, on-boarding, and integration of new associates by effective follow-up with individuals and managers
    - Ensure timely and accurate salary and benefits survey completion; develop, implement and maintain appropriate rewards structures to enable the organization to attract and retain the very best people
    - Establish and maintain relationships with external providers for key services e.g. payroll, recruitment agencies and with all necessary government & legal bodies to ensure that the company and its associates are legally compliant in all employment related matters
    - Champion, and protect the company values and use as a guide in day to day working in order to maintain the soul of the company

    - University or College degree
    - 5+ years in a generalist HR role with additional HR managerial experience (preferaby at FMCG company)
    - Advanced English
    - Essential functional skills and knowledge to include employment law, employee relations practice, compensation & benefits basics, learning & development basics, recruitment & retention practices, performance management practices
    - Customer Orientation, Effective Communication & Sense of Urgency are critical Leadership Behaviours
    - Essential business skills include: Prioritising and time-management, problem solving, decision making.
    - Able to communicate with customers using their own business language
    - Self-starting, energising, and results-oriented personality
    - Ability to learn quickly and to be adapt to new and changing situations

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: INFORMATIKAI VEZETŐ - Szekszárd

    Allas.ma
    INFORMATIKAI VEZETŐ - Szekszárd
    Jan 25th 2012, 01:40

    Megbízónk a hazai kábeltelevíziós piac jelentős szereplője. Vidéki telephelyére keresünk műszaki vezetőt.

    • IT startégia kialakítása és a működtetés felügyelete
    • Vállalatirányítási rendszer működtetése
    • IT beszerzési tenderek lebonyolítása
    • Új partnerek felkeresése, üzleti lehetőségek, szerződéskötés
    • Kapcsolattartás a partnerekkel
    • Műszaki tervezések vezetése, felügyelete, műszaki ellenőrzése
    • Társzolgáltatói kapcsolatok megvalósítása (szerződéskötés folyamata)
    • A teljes műszaki, informatikai háttér cégen belüli megvalósításának koordinációja
    • Műszaki tudásbázis a telefonszolgáltatás megteremtésére:
    • Összekapcsolódás műszaki feltételeinek meghatározása, a megvalósítás menedzselése, kapcsolatok tesztelés
    • Az új SSW konfiguráció megvalósítása a partnerrel együttműködve
    • Forgalom irányítási szabályok meghatározása
    • További szolgáltatói kapcsolódások létrehozása
    • Jogi háttérszabályozás ismerete
    • Adatszolgáltatások, számlázás szakmai felügyelete
    • A teljes műszaki, informatikai háttér cégen belüli megvalósításának koordinációja


    Szakirányú felsőfokú végzettség (távközlési mérnök, informatikus, stb.)

    VoIP telefónia területén szerzett legalább 3 éves szakmai gyakorlat
    Szolgáltatás informatikai hátterének, SSW technológiák ismerete
    Legalább 2 év vállalatirányítási rendszer működtetési tapasztalat
    Távközlési piac ismerete,
    Project vezetői tapasztalat
    Minimum 3 éves legalább középvezetői tapasztalat
    Stratégiai gondolkodás, nagyfokú önállóság
    Jó kommunikációs, elemző, szervező, problémamegoldó, tárgyalási készség

    Tárgyalóképes angol nyelvtudás előnyt jelent

    B kategóriás jogosítvány

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: SALES MANAGER

    Allas.ma
    SALES MANAGER
    Jan 25th 2012, 01:40

    Megbízónk magyarországi informatikai fejlesztő és szolgáltató cég. Versenyképes juttatási csomag és teljesítmény alapú juttatási csomag.
    Gyors előrelépési lehetőség.

    Az értékesítési munkatárs feladatai lesznek:

    • Tenderek, pályázatok, árajánlatok önálló elkészítése, illetve ezek elkészítésének összefogása
    • Folyamatos kapcsolattartás, jelenlét és az üzleti lehetőségek felkutatása, megalapozása kiemelt ügyfeleinknél
    • Új ügyfelek felkutatása (nagyvállalati, állami vállalati és kormányzati körben)
    • A társaság termékeinek mélyreható ismerete, megismerése
    • Az értékesítéshez kötődő prezentációk készítése és prezentációk megtartása
    • Üzleti tervek készítése.


    Felsőfokú végzettség releváns területen elvárt.

    Körülbelül 5 éves tapasztalat értékesítési területen elvárt. Informatikai, műszaki beállítódás előny.

    Angol tárgyalóképes nyelvtudás szükséges a pozíció betöltéséhez.

    • Szorgalmas munkavégzés, mind önállóan, mind csapattagként
    • Jó kommunikációs és prezentációs készség és gyakorlat
    • Megnyerő, pozitív attitűd, hitelesség az ügyfelek irányában
    • Jó áttekintő és felfogó képesség
    • Stabil, megbízható, lojális munkavégzés
    • Határozott, rátermett, céltudatos, kitartó az értékesítés irányába motivált személyiség.


    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: Application Performance Manager - APO

    Allas.ma
    Application Performance Manager - APO
    Jan 25th 2012, 02:00

    Our client is a global brewer, taking leading Nr. 1 or 2 positions in over 20 key beer markets and employing approximately 88,000 employees in over 32 countries across five continents. For their office in Budapest we are currently looking for an Application Performance Manager - APO.

    Service level management:
    -Cover all activities needed to determine and guard the level of service (SLA) agreed with the Business Process Lead. Activities includes metrics definition, reporting consolidation and follow up for actions
    -Cooperate with the Business Process Leads to determine the points in time at which the services have to be delivered
    -Change Management Process: validate impact of changes in the SLAs and be responsible for global alignment and implementation on WE zone and Country level

    Application Service Delivery:
    -Regulate and ensure the completion of requests and incidents by Application Support provider(s)
    -Guarantee overall Service Delivery Performance from

    Application Support provider(s) according to the agreed SLAs
    -Follow-up Application documentation status
    -Follow-up Expert User and End User Training Status
    -Review operational information to define methods for enhancing performance

    Financial Performance Management:
    -Monitor, report status and benchmark of Application and Zone Consumption Factors in a monthly basis (# of incidents, # of change requests, etc) and predict possible increases or scope changes for budgeting purposes.
    -Monitor and report status and benchmark of Application and Zone Cost Factors in a monthly basis ($ per call, $ per user, etc)

    Change Management process:
    -Supervise the proper execution of all organizational and technical activities prior to a change implementation as prioritizing, sizing, impact analysis and deployment planning (team synchronization; incl. other outsourcing partners)

    -University degree level or equal by experience, combining Information Technology and deep Business Knowledge.
    -Business and IS experience
    -Language: Fluent English. Russian, Dutch or French are a plus
    -Experience in Service Management with off-shore outsourcing partners
    -Strong intercultural, social & communication skills
    -Strong negotiating & influencing skills (often dealing with fluid/complex organizational situations)
    -Strong persuasion skills
    -Process oriented mind set
    -ITIL Service Management International Standard
    -Basic knowledge of SAP APO and Supply Planning business processes
    -Understanding of SAP modules and technology
    -Having a good understanding of IS and IS/

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: Master data business designer

    Allas.ma
    Master data business designer
    Jan 25th 2012, 02:00

    Our client is a global brewer, taking leading Nr. 1 or 2 positions in over 20 key beer markets and employing approximately 88,000 employees in over 32 countries across five continents. For their office in Budapest we are currently looking for a Master data business designer.

    -Be responsible for migrating legacy data to the SAP solution and to define the master data maintenance processes
    -Work in close collaboration with the SAP / process business designers, the SAP implementation partner(s), and business key users
    - Provide the necessary master data expertise to the related team of the company
    -Facilitate data cleansing activities, coordinate data mapping and loading
    -Provide input and consultancy on data content and required data conversion and validate data quality
    -Coordinate with central and local functions to provide rules for duplicate check across countries
    -Coordinate requirements with central functions, other projects and initiatives
    -Act as the change approver for any changes related to material, customer and vendor master data
    -Work closely with business designers and other experts to agree and document specifications for additional developments in the design
    -Give training to key users in the business organization providing the necessary process and user documentation

    -Bachelor or Master degree or relevant level of experience
    -Fluent in English, knowledge of Dutch and/or German is an advantage
    -Strong knowledge of SAP data migration processes
    -Functional SAP knowledge: SD, MM, Production
    -Strong analytical skills, ability to structure in clear and concise way. Problem solving capabilities.
    -Strong communication and presentation skills
    -Technical knowledge is a plus
    -Advanced user knowledge of MS Excel or MS Access for data manipulation
    -Pro-active self starter. Can work independently
    -Willingness to travel – "be where the action is"

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: Anyaggazdálkodási ügyintéző - Székesfehérvár környéke

    Allas.ma
    Anyaggazdálkodási ügyintéző - Székesfehérvár környéke
    Jan 25th 2012, 02:10

    A gyártáshoz szükséges anyagok diszponálása. Napi kapcsolattartás a beszállítókkal. A beszállítások nyomon követése, felügyelete. Csomagoló anyagok be, és visszaszállítása.
    A logisztikai háttér biztosítása alkatrészváltozások, felfutások, kifutások esetén.


    Végzettség: Szakirányú végzettség, vagy több éves tapasztalat hasonló munkakörben.
    Szakmai tapasztalat: Ipari környezetben szerzett 1-2 éves tapasztalat.
    Informatika: felhasználó szintű office ismeretek
    Egyéb követelmény: Jó problémamegoldó képesség. Precíz, pontos munkavégzés. Csapatmunkára való képesség.


    Angolnyelv-tudás. SAP ismeretek.



    Logisztika/Értékesítés területre
    Megjegyzés: Megbízónk, aki egy az idén jelentős bővítéseket tervező multinacionális vállalat, elsősorban helyi pályázók jelentkezését várja.

    Munka jellege: Szellemi

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: Anyagbeszerző (Miskolc)

    Allas.ma
    Anyagbeszerző (Miskolc)
    Jan 25th 2012, 02:51

    Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR-megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt.

    Miskolci multinacionális partnercégünk megbízásából munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:

    Anyagbeszerző (Miskolc)

    Feladatok:

    • Új beszállítók felkutatása
    • A termeléshez szükséges alapanyagok beszerzése, határidőre történő szállítás koordinálása
    • Készletfigyelés, rendeléskiadás sürgetés
    • Megrendelések, visszaigazolások, ajánlatok kezelése
    • Napi kapcsolattartás a beszállítókkal
    • Társosztályokkal és külföldi testvérgyárakkal való együttműködés
    • Beszerzések optimalizálása a készlet és fuvarköltség csökkentésével

    Elvárások:

    • Szakirányú egyetemi/főiskolai végzettség (közgazdász, gépészmérnök, műszaki menedzser)
    • Minimum 1-2 éves operatív alapanyag beszerző tapasztalat
    • Felhasználó szintű számítógépes ismeretek (Ms Office)
    • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás
    • B kategóriás jogosítvány
    • Önálló munkavégzés
    • Kiváló kommunikációs és szervezőkészség

    Amit kínálunk:

    • Nemzetközi munkakörnyezet
    • Ösztönző és kellemes munkahelyi légkör
    • Biztos háttér

    Munkavégzés helye:

    Miskolc


    Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
    Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

    Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el önéletrajzát a pozíció megnevezésével és a hivatkozási szám (MIS-3-279) feltüntetésével a HuJobMiskolc@trenkwalder.com e-mail címre.

    Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft.

    3530 Miskolc, Széchenyi u. ¼.

    Tel.: 06 (46) / 504-364

    Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: Energetikus (Nyíregyháza)

    Allas.ma
    Energetikus (Nyíregyháza)
    Jan 25th 2012, 02:51

    Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR-megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt. Jelenleg járműipari nemzetközi partnerünk számára keresünk munkatársat az alábbi munkakörbe:

    Energetikus (Nyíregyháza)

    Feladatok:

    • villamosenergia számlák ellenőrzése
    • energetikai berendezések állapotfelmérése
    • általános energetikusi feladatok ellátása
    • épületek, és a hozzájuk tartozó infrastruktúraüzemének folyamatos biztosítása
    • telephely karbantartási és hibajavítási munkák megszervezésének, lebonyolításának támogatása
    • szakági alvállalkozók ellenőrzése (általános épületkivitelezés és felújítás, elktromos, tűzoltó és tűzbiztonsági rendszerek)

    Elvárások:

    • műszaki technikusi végzettség (energetikus)
    • legalább 1-2 éves tapasztalat hasonló területen

    Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
    Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

    Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kéjük küldje el önéletrajzát a referenciaszám megjelölésével (NYIR/8/25) a következő elérhetőségek valamelyikére:

    hujobnyiregyhaza@trenkwalder.com

    Trenkwalder Kft.

    Nyíregyháza, Dózsa Gy. u. 3. mfsz.

    42/507-077

    Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: FOLYAMATMÉRNÖK - műanyag fröccsöntés

    Allas.ma
    FOLYAMATMÉRNÖK - műanyag fröccsöntés
    Jan 25th 2012, 03:10

    Megbízónk multinacionális autóipari beszállító vállalat, amely több,mint tíz éve működik és fejlődik sikeresen Magyarországon. Számára az alábbi pozícióba keresünk munkatársat:

    FOLYAMATMÉRNÖK
    műanyag fröccsöntés


    FELADATOK
    - A gyártási folyamat kidolgozása, dokumentálása, a gépek és a technológia
      optimalizálása, folyamatos fejlesztése 
    - A új technológiai transzferek esetén a fröccsgépek, szerszámok és egyéb  
      kiszolgáló berendezések üzembe helyezése;
    - Gyártósorokhoz szükséges gépek, berendezések és eszközök felkutatása;
    - A termelésben résztvevő szerszámok, gépek, berendezések felügyelete és
      ellenőrzése;
    - A gépbeállítók folyamatos szakmai képzése;
    - Résztvétel a fejlesztő és/vagy problémamegoldó csapat munkájában;
    - Új termékek bevezetése, és azok dokumentálása (PPAP, PFMEA, Control
      Plan); projektek, változások kezelése
    - Karbantartási tervek kidolgozásában és megvalósításában való részvétel
    - Próba- és sorozatgyártás beindítása
    - Vevői auditokon való aktív közreműködés
    - Műveleti-, karbantartási utasítások készítése
    - 8D reklamáció kezelés műszaki támogatása

    KÖVETELMÉNYEK
    - Felsőfokú gépész/villamosmérnöki végzettség
    - Több éves szakmai tapasztalat a fröccsöntés területén
    - Kommunikációképes angol nyelvtudás
    - Felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
    - Műszaki-rajz értelmezési készség és karbantartási ismeret;
    - Csapatmunka preferálása, jó kommunikációs képesség; precíz
      munkavégzés, felelőségteljes gondolkodásmód
    - Autóipari gyártókörnyezetben szerzett tapasztalat előny
    -  Lean rendszer gyakorlati ismerete előny

    AMIT MEGBÍZÓNK NYÚJT
    Korrekt alapfizetés, teljesítmény bónusz, bejárás költségszintű támogatása, cafeteria
    Munkavállaló-barát környezet, fejlődés elősegítése és támogatása

    MUNKAVÉGZÉS HELYE

    Tatabánya környéke

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions