Hasznos linkek:

2012. március 20., kedd

Allas.ma: ALKALMAZÁS ADMINISZTRÁTOR (WINDOWS)

Allas.ma
ALKALMAZÁS ADMINISZTRÁTOR (WINDOWS)
Mar 20th 2012, 01:40

Megbízónk egy nemzetközi informatikai szolgáltató cég budapesti központja. - Versenyképes jövedelem és juttatási csomag.
- Ergonomikus, modern munkakörnyezet.
- Folyamatos fejlődés lehetősége az informatika és a nyelvek területén.
- Karrier lehetőség.
- Multinacionális környezet, részvétel Megbízónk nemzetközi projektjeiben.

- Különböző üzleti, illetve ügyfélspecifikus alkalmazások és infrastruktúraalkalmazások 2. és 3. szintű támogatása külső és belső ügyfelek számára.
- Alkalmazások zökkenőmentes működésének biztosítása, a frissítések, verzióváltások végrehajtása, migrációk lebonyolítása, a felmerülő hibák javítása, kérések teljesítése.
- Alkalmazások használatával kapcsolatos tanácsadás, támogatás.
- Automatizált telepítő környezet továbbfejlesztése, az esetleges hibák elhárítása.

Felsőfokú szakirányú (informatikai) végzettség, vagy annak megfelelő releváns tapasztalat.

Legalább 3 éves hasonló területen szerzett szakmai gyakorlat. - MSSQL Server ismeretek.
- Windows Serverek alapos ismerete.
- Scripting és Active Directory ismeretek
- Sharepoint és/vagy Citrix tapasztalat előny.

Magabiztos középfokú NÉMET és alapszintű angol nyelvtudás

- Csapatjátékos szemléletmód
- Önálló munkavégzésre, valamint külföldi kiutazásra való hajlandóság.
- Magas stressztűrő képesség.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Turkish Speaking Travel and Expense Analyst

Allas.ma
Turkish Speaking Travel and Expense Analyst
Mar 20th 2012, 02:00

Our Client is a successful Shared Service Centre in Budapest supporting their clients in accounting related fields. They offer an exciting new challenge and an excellent opportunity to join a dynamically growing company for experienced professionals now. They are currently looking for Turkish speaking candidates in Travel and Expense positions.

-Financial administration including Travel and Expense of the required register
-Review Travel and Expense Reimbursements received
-Ckech claims which are not posted automatically, investigate and correct any errors
-Check that invoices are aligned with country specific tax and legal requirements
-Prepare reports and anayses for the business
-Coordinate back office queries related to claims and employees requested for tarvel and corporate credit cards

- Fluent English AND advanced knowledge in Turkish
- 1+ yr relevant Customer Service / P2P/ Accounts Payable / T&E experience preferred
- Ability to work in a team
- Financial, Accountancy or Economist degree is an advantage
- Excellent communication skills and analytical skills and good problem solving skills

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: RENDSZERGAZDA

Allas.ma
RENDSZERGAZDA
Mar 20th 2012, 01:40

Nemzetközi szoftvergyártó cég budapesti részlege. Pár év után nemzetközi karrierlehetőség Európa vagy Ázsia pénzügyi központjában.

Felhasználók folyamatos támogatása, problémáinak megoldása
Informatikai alkalmazások üzemeltetése, üzembe helyezése, karbantartása, optimalizálása (Windows XP/Vista/7)
Munkaállomások, szerverek felügyelete, karbantartása
Biztonsági beállítások kezelése, nyilvántartása
Blackberry eszközök használatának támogatása, 1 BES adminisztráció
Hálózati, felhasználói programok installálása, üzemeltetése, hibaelhárítás
Hardverek, szoftverek nyilvántartásának vezetése

Egyetemi vagy főiskolai végzettség.


Legalább 2 év tapasztalat nagyvállalati informatikai infrastruktúra- vagy alkalmazásüzemeltetésben
Szolgáltatás orientált szemléletmód, kiváló kommunikációs készség
Analitikus gondolkodásmód, kezdeményező készség
Képesség csapatmunkára és önálló munkavégzésre
MS Office alapos ismerete
MS SQL, Oracle ismerete előnyt jelent
MS Office alapos ismerete.
MS SQL, Oracle ismerete előnyt jelent.


Kommunikáció szintű angol nyelvtudás (írásban és szóban).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: senior C# SZOFTVERFEJLESZTŐ

Allas.ma
senior C# SZOFTVERFEJLESZTŐ
Mar 20th 2012, 01:40

Egy multinacionális szoftverfejlesztő cég magyarországi leányvállata keres új projektjeihez tapasztalt szoftverfejlesztőt - Kellemes munkakörnyezet fiatal, dinamikusan fejlődő csapatban
-Versenyképes jövedelem, vonzó juttatási csomag
- Hosszútávú nemzetközi projektek
- Szakmai, nyelvi fejlődés lehetősége

- Orvosi képalkotó berendezések szoftverének fejlesztése és tesztlése C#-ban Windows alatt,
- Közreműködiés a fejlesztés minden életfázisában (tervezés, specifikáció, fejlesztés, tesztelés, dokumentálás)

- Általános informatikai szemlélet, felsőfokú végzettség (elsősorban villamosmérnöki, gépészmérnöki, programozói diploma)


- Minimum 3-5 éves szoftverfejlesztői tapasztalat
- C# alapos ismerete
Előny: C++, TFS, VS2010, .net, WPF, WCF, WF

- Angol nyelv erős kommunikációs szintű használata szükséges,
- Német nyelv ismerete előny

-Logikus gondolkodás, fejlett rendszerszemlélet
-Szisztematikus, precíz munkavégzés
-Vezetői tapasztalat


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: ALKALMAZÁS ADMINISZTRÁTOR (LINUX)

Allas.ma
ALKALMAZÁS ADMINISZTRÁTOR (LINUX)
Mar 20th 2012, 01:40

Megbízónk egy nemzetközi informatikai szolgáltató cég budapesti központja. - Versenyképes jövedelem és juttatási csomag.
- Ergonómikus, modern munkakörnyezet az Infoparkban.
- Folyamatos fejlődés lehetősége az informatika és a nyelvek területén.
- Karrier lehetőség.
- Multinacionális környezet: részvétel Megbízónk nemzetközi projektjeiben.

- Különböző üzleti, illetve ügyfélspecifikus alkalmazások és infrastruktúraalkalmazások 2. és 3. szintű támogatása külső és belső ügyfelek számára.
- Alkalmazások zökkenőmentes működésének biztosítása, a frissítések, verzióváltások végrehajtása.
- Migrációk lebonyolítása, a felmerülő hibák javítása, kérések teljesítése.

Felsőfokú szakirányú (informatikai) végzettség, vagy annak megfelelő releváns tapasztalat.

Legalább 3 éves hasonló területen szerzett szakmai gyakorlat. - Különböző szerver/kliens/hálózati architektúrák, komponensek legalább elméleti szintű ismerete.
- Gyakorlat alkalmazások Unix/Linux rendszerben történő installálásában, implementációjában és karbantartásában.
- Oracle és/vagy Middleware ismerete előny.

Magabiztos középfokú NÉMET és alapszintű angol nyelvtudás.

- Csapatjátékos szemléletmód
- Önálló munkavégzésre, valamint külföldi kiutazásra való hajlandóság.
- Magas stressztűrő képesség.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: SAP BC ÜZEMELTETŐ

Allas.ma
SAP BC ÜZEMELTETŐ
Mar 20th 2012, 01:40

Megbízónk egy nemzetközi informatikai szolgáltató cég budapesti központja. - Versenyképes jövedelem és juttatási csomag.
- Ergonómikus, modern munkakörnyezet az Infoparkban.
- Folyamatos fejlődés lehetősége az informatika és a nyelvek területén.
- Karrier lehetőség.
- Multinacionális környezet: részvétel Megbízónk nemzetközi projektjeiben.

- SAP rendszerek üzemeltetése: monitorozás, problémakezelés, performancia optimalizálás, nyomtatás támogatás, interfészek karbantartása, rendszermásolások végrehajtása, javítócsomagok implementálása.
- Adatbázisok üzemeltetése: monitorozás, problémakezelés, performancia optimalizálás, javítócsomagok implementálása.
- Kapcsolattartás üzemeltető csoportokkal, felhasználók megbízottjaival.

Felsőfokú szakirányú (informatikai) végzettség, vagy annak megfelelő releváns tapasztalat.

Legalább 3 éves hasonló területen szerzett szakmai gyakorlat. - SAP Basis adminisztrációs ismeretek.
- Oracle adatbázis-kezelő adminisztrációs ismeretek.
- Windows és Unix (HP-UX, AIX, Linux) operációs rendszerek emelt szintű felhasználói ismerete.

- Középszintű angol és/vagy német nyelvtudás elvárás.

- Csapatjátékos szemléletmód
- Önálló munkavégzésre, valamint külföldi kiutazásra való hajlandóság.
- Magas stressztűrő képesség.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Greek Customer Service Specialist

Allas.ma
Greek Customer Service Specialist
Mar 20th 2012, 02:00

Our client is a multinational organization specialized in providing outsourced customer service solutions to their clients.

- Provide prompt and polite customer service to the company's clients
- Respond to inbound telephone calls from customers and record all actions taken to effect resolution of customer problems.
- Conduct first level analysis and contact other technical departments if it is necessary
- Handle incoming queries and address problems with a positive attitude

- fresh graduates are welcome to apply
- relevant experience is an advantage
- excellent command of Greek and conversational command of English
- strong customer orientation and a desire to handle clients professionally
- excellent communication skills
- strong problem solving skills
- cooperative and supportive personality
- team spirit

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: LOTUS NOTES ADMIN SUPPORT (5149)

Allas.ma
LOTUS NOTES ADMIN SUPPORT (5149)
Mar 20th 2012, 01:55

For our prestigious multinational partner at Budapest we are currently seeking candidates for the position:
Lotus Notes Admin Support

Technical Skills:
•Knowledge in Domino concepts
•Knowledge in internal and internet email routing concepts
•Performing daily Lotus Notes Domino administration tasks, knowledge of Domino admin processes
•Performing routine server maintenance tasks, knowledge in mail routing, tracing, tracking and troubleshooting
•Solaris/Windows as a platform- basic OS knowledge
•Experience with Domino/ LN 8.5
•Experience with Domino/ LN on Unix/Solaris
•Knowledge and Experience in Blacberry Server Admin and SameTime
•At least 2 years working experience in large Lotus Notes environment

Languages Skills:
•English fluent

Nice to have:
•Lotus Domino Certification
•Hungarian

Location:
•Budapest, Hungary

If you are interested in the position please send your application
(CV both in Hungarian and English) to krisztina.bencsik@pannonwork.hu

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: JAVA DEVELOPER (5150)

Allas.ma
JAVA DEVELOPER (5150)
Mar 20th 2012, 01:55

For our prestigious multinational partner at Frankfurt/München we are currently seeking candidates for the position:
Java Developer


Task:
•Development of airport IT products


Specification:
•Contribute to the core components of the airport IT applications' architecture, including business logic, User interfaces and data tiers (J2EE and C Plus Plus , Oracle/MySQL)
•Understand business needs and requirements in order to design, develop, test, debug, document and maintain S.a.a.s solutions


Requirements:
•Computer Science degree
•Minimum 3 years experience in software development
•Expertise in OOP development: Java and potentially C Plus Plus
•Experience in web development: HTML5, JavaScript (jQuery library), CSS3
•Experience in airline or airport development is a plus (keywords: AODB, resource management tools (immobile, mobile, staff), Flights Information, CDM)
•Proficiency in the development and implementation of standards, procedures and guidelines to support operational processes
•Know-how in modern source controls and IDEs (Eclipse)
•Background in Linux OS and database setup/administration


Languages Skills:
•English fluent


Nice to have:
•German


Location:
•Frankfurt/München


If you are interested in the position please send your application
(CV both in Hungarian and English) to krisztina.bencsik@pannonwork.hu

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Occupational Health Physician

Allas.ma
Occupational Health Physician
Mar 20th 2012, 02:00

A European Business Support Center established in Budapest in 2004 is currently looking for an Occupational Health Physician to provide occupational medicine services to businesses in Budapest working in conjunction with the Occupational Health Manager and giving functional guidance to nursing staff. The new colleague will report to the "Budapest Business Support Center Lead Country Manager" and receives functional guidance from the Occupational Health Manager Central Europe in Germany.

- Perform regular medical occupational health exams according to local regulation as well as internal requirements
- Undertake clinical duties such as case management, injury management, and disability reviews that need physician input i.e. go beyond capabilities of nursing staff.
- Provide line management with advice on occupational health matters.
- Participate in emergency preparedness and response role including membership of business line emergency support teams at sites and availability to respond 24/7 to provide such support as well as 'real time' injury management to ensure appropriate recordability advice is provided to management.
- Provides business travel services along with the employee will consider pre-travel needs, such as: Advice on fitness to travel, pre-travel vaccinations, Malaria advice and medication, Medical facilities at destination and Information on responding to medical emergencies
- Undertake training to learn special internal Guidelines and procedures regarding occupational health and industrial hygiene including e. g. training for Medical Review Officer in the context of the companies policy, injury & illness management, etc.

- Mid-career in the field of occupational medicine (also early career with strong interest and focus in occupational health).
- Licensed (or eligible to obtain license) in Hungary.
- Board certified in occupational medicine.
- Successful completion of occupational medicine residency.
- Preferably experience of working in industry for at least 2 years e.g. in manufacturing. The candidate must have awareness of the demands made on an occupational health service by a corporation and be able to manage and positively respond to these accordingly.
- Sound 'practitioner' of occupational medicine who fully understands the differences that exist between occupational medicine and other specialties.
- Good technical knowledge of occupational medicine and familiarity with industrial hygiene principles and practice.
- Good communication skills - persuasive; assertive e.g. should opinion on occupational injuries/illnesses be in conflict with management's interpretation
- Resilient and tenacious.
- Comfortable with the administrative and management aspects of a job like this i.e. not a position for a white coat' only physician

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Moszaki értékesíto

Allas.ma
Moszaki értékesíto
Mar 20th 2012, 02:00

Nemzetközi ügyfelünk számára keresünk területi képviselot moszaki értékesítési tapasztalattal.

- Éves terv szerinti szerzodések megkötése, új partnerek szerzodtetése
- Folyamatos kapcsolattartás a már meglévo partnerekkel
- A partnerek forgalmának figyelése és értékelése
- Napi problémák és reklamációk kezelése
- Közremoködés a készletek optimalizálásában
- A konkurencia ismerete, tevékenységeinek folyamatos nyomon követése

- Felsofokú moszaki vagy kereskedelmi végzettség
- Min. 1-2 év moszaki értékesítésben szerzett tapasztalat
- Dinamikus, határozott, motivált személyiség
- Önálló munkavégzésre és döntéshozatalra való képesség
- Jó kommunikációs és szervezo készségek
- Felhasználói szinto számítástechnikai ismeretek
- B kategóriás jogosítvány és autóvezetési gyakorlat

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Enterprise Asset Management (EAM) Software Sales Consultant

Allas.ma
Enterprise Asset Management (EAM) Software Sales Consultant
Mar 20th 2012, 02:00

Our client is a leading business and financial software consulting company in Central-Eastern Europe having offices in 7 countries. The company is operating worldwide, and has significant experience in consulting, project management and software development.

The main responsibility of the Sales Consultant will be to sell the company's Enterprise Asset Management (EAM) software.
- Research and acquire new clients
- Evaluate and gather business requirements
- Analyze client's requirements, participate in preparing proposals
- Maintain contact and communication with key business partners
- Ensure client satisfaction with both system and services

- Engineering or industrial maintenance background is essential
- Having a clear understanding of the process flows behind maintenance
- Fluent English is a must
- Able to communicate with maintenance and engineering supervisors
- Solid commercial understanding
- Familiar with selling business solutions is a great advantage

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: German speaking 2nd level service desk agent

Allas.ma
German speaking 2nd level service desk agent
Mar 20th 2012, 02:00

Our client is a US-based, leading provider of customer software development, integration and maintenance services. We are looking for a team leader for their customer service department with great possibilities.

- First point of contact for technical escalation
- Solve IT telephony problems/ IT infrastucture for internal customers
- Take ownership of major incidents
- Review random tickets against the ticket quality audit parameters and provide feedback
- Facilitate Technical refrecher workshops

- 2+ years of experience in IT Service Desk operation
- Fluent English AND German knowledge
- Good computer knowledge with desktop support helpdesk experience or other experience in IT support
- Good knowledge of Windows operating systems
- Willing to work in 7x24 environment

Good to have:
- Familiarity of ITIL and six sigma implementation on IT helpdesk project

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Villanyszerelő - hálózati önálló szerelő (Ibrány)

Allas.ma
Villanyszerelő - hálózati önálló szerelő (Ibrány)
Mar 20th 2012, 02:50

Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR-megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt. Jelenleg nemzetközi partnerünk számára keresünk munkatársat az alábbi munkakörbe:

Villanyszerelő - hálózati önálló szerelő (Ibrány)

Feladatok:

  • üzemzavarok és hibák elhárítása
  • feszültségmentesítések elvégzése
  • hálózati leágazó pont létasítése, csatlakozó szerelés
  • fogyasztási mérőhely és csatlakozó felülvizsgálat
  • teljesítményváltozással kapcsolatos feladatok végrehajtása
  • kárbejelentések kivizsgálása

Elvárások:

  • villanyszerelő szakmunkás végzettség
  • számítógépes ismeretek
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk:

  • szakmai továbbképzés
  • biztonságos munkakörülmények
  • biztos vállalati háttér

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kéjük küldje el önéletrajzát a referenciaszám megjelölésével (NYIR/8/24) a következő elérhetőségek valamelyikére:

hujobnyiregyhaza@trenkwalder.com

Trenkwalder Kft.

Nyíregyháza, Dózsa Gy. u. 3. mfsz.

42/507-077

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Pricing analyst (Szombathely)

Allas.ma
Pricing analyst (Szombathely)
Mar 20th 2012, 02:50

A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft megbízója részére keres munkatársat az alábbi pozícióba:

Pricing analyst (Szombathely)

Feladatok:

  • Pénzügyi és elemzői támogatás nyújtása a globális árazási kezdeményezésekhez
  • Termékek, költségek, piacok adatainak összehasonlítása, elemzése és értékelése
  • A termékek folyamatos felügyelete, a versenytársak árképzési stratégiájának figyelemmel követése a versenyképesség fenntartása érdekében
  • Azonnali és pontos információ biztosítása a menedzsment számára az árképzési irányvonalak és a várható eredmény jóváhagyása végett
  • A Business Unit P&L elemzése és betartása a globális árucikkek árképzési kezdeményezéseivel összhangban
  • Folyamatban lévő regionális és globális elemzések és jelentések készítése specifikus árucikkekről
  • Adat- és információgyűjtés a nem automatizált árképzésről a globális célkitűzések és stratégia megvalósításának támogatásához.
  • A havi díjszabási jelentések bemutatása az árképzési folyamat teljesítését kihangsúlyozva
  • Részvétel a meglévő tőke-elemzési eszközök fejlesztésében
  • Ad hoc elemzések, jelentések készítése
  • Önálló munkavégzés

Elvárások:

  • Pénzügyi / számviteli területen szerzett felsőfokú végzettség és minimum 1 év releváns munkatapasztalat (controller, business analyst, pricing analyst...)
  • Multinacionális termelő cégnél szerzett tapasztalat előny
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Számítógépes ismeretek, erős Excel tudás (MS Office, könyvelő program)
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Az Access adatbázis kezelő felhasználó szintű ismerete
  • Logikus gondolkodás, nagyfokú önállóság

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, jelentkezését, magyar és angol nyelvű önéletrajzát az alábbi elérhetőségeken várjuk:

Cím: 9700 Szombathely, Thököly u. 48.

Tel.: 20/580-7670, 20/401-9610

Email: HuJobSzombathely@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: HR Specialist

Allas.ma
HR Specialist
Mar 20th 2012, 02:00

The HR Specialist is responsible for achieving the HR objectives, through the execution of HR policies and procedures and implementation of plans that provide proactive business solutions for the operations in Europe. Provides independent overall operational support and will ensure the smooth operation of the European HR department from an administrative and system perspective. Also advice and proactive HR programs will be initiated to resolve client HR issues.

- Development and implementation of HR strategies and tactical plans that provide proactive business solutions for the Logistic operations in Hungary;
- Provide coaching/counselling of management
- Analysis of client HR business needs
- Assessment and delivery of proactive HR programs to resolve client HR issues;
- Business partnering with client groups to insure cost effective, value-added and timely HR solutions;
- Took part proactively in recruitment;
- Support the payroll;
- Personnel administration and regulatory compliance of HR processes.

- University or college degree preferably in Human Resources;
- 3-4 years of experience gained in a corporate HR function
- Have strong interpersonal and written communication skills;
- Persuasive personality and excellent negotiation skills;
- Ability to build partnerships and operate in a team environment;
- Excellent English language skills (including Hungarian)
- Experience in a multinational organization;

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Raktárvezető (Kecskemét) kecs-6-507

Allas.ma
Raktárvezető (Kecskemét) kecs-6-507
Mar 20th 2012, 02:50

Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR-megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt. A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. multinacionális megbízója részére munkatársat keres az alábbi pozícióba:

Raktárvezető (Kecskemét) kecs-6-507

Feladatok:

  • alapanyagraktár vezetése
  • készletek megfelelő tárolásának felügyelete, mennyiségi ellenőrzése
  • raktárosok, targoncások munkájának szervezése, irányítása
  • raktári rendre vonatkozó előírások betartatása
  • belső anyagmozgatások szervezése
  • raktári nyilvántartások naprakész vezetése
  • együttműködés az érintett részlegekkel
  • fejlesztésekre vonatkozó javaslattétel

Elvárások:

  • min. középfokú végzettség
  • termelő környezetben szerzett raktárvezetői tapasztalat
  • angol nyelv középszintű ismerete
  • jó problémamegoldó képesség
  • precizitás, pontosság
  • felelősségvállalás

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, és megfelel az elvárásoknak, kérjük, küldje el magyar nyelvű önéletrajzát a fenti hivatkozási szám, vagy munkakör megjelölésével a következő címre:

Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft.
6000 Kecskemét, Kisfaludy utca 8.
Fax: 76/504-736
E-mail: HuJobKecskemet@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Adminisztrátor (Győr)

Allas.ma
Adminisztrátor (Győr)
Mar 20th 2012, 02:50

Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR - megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt. A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft partnere számára keres 1 fő munkatársat az alábbi pozícióba HATÁROZOTT IDEJŰ MUNKAVÉGZÉSRE:

Adminisztrátor (Győr)

Feladatok:

  • Dokumentációk kezelése, adminisztráció, postázás
  • Iktatás, levelezés, táblázatkezelés
  • Külső-belső kommunikáció, kapcsolattartás németül és magyarul egyaránt
  • Tárgyalások előkészítése

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Tárgyalóképes német nyelvtudás (napi használat szóban és írásban egyaránt)
  • „B" kategóriás jogosítvány
  • Megbízható számítógépes ismeret (MS Word, XLS, Email)
  • B kategóriás jogosítvány
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Önálló munkavégzés
  • Pontosság, precizitás

Egyéb:

  • Azonnali munkakezdés
  • A munkaviszony munkaerő kölcsönzés keretén belül, előreláthatólag 6 hónapig, de maximum 2013. januárig kerül betöltésre
  • Főállású munkaviszony, de részmunkaidős foglalkoztatás is lehetséges illetve nappali tagozatos hallgatói jogviszonnyal rendelkező diákok jelentkezését is várjuk

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben a hirdetés felkeltette érdeklődését, kérjük, magyar és német nyelvű fényképes önéletrajzát, bérigényének valamint lehetséges munkakezdési időpontjának megjelölésével a GYOR-8-399 hivatkozási szám feltüntetésével 2012.03. 23-ig az alábbi címre küldje: hujobgyor@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Pricing analyst admin (Szombathely)

Allas.ma
Pricing analyst admin (Szombathely)
Mar 20th 2012, 02:50

A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft megbízója részére keres munkatársat az alábbi pozícióba:

Pricing analyst admin (Szombathely)

Feladatok:

  • Pénzügyi és elemzői támogatás nyújtása a globális árazási kezdeményezésekhez
  • Termékek, költségek, piacok adatainak összehasonlítása, elemzése és értékelése
  • Adat- és információgyűjtés a nem automatizált árképzésről a globális célkitűzések és stratégia megvalósításának támogatásához.
  • A havi díjszabási jelentések bemutatása az árképzési folyamat teljesítését kihangsúlyozva
  • Ad hoc elemzések, jelentések készítése
  • Önálló munkavégzés

Elvárások:

ˇ Közgazdasági szakközépiskolai végzettség

ˇ Társalgási szintű angol nyelv tudás

ˇ Erős Excel tudás

ˇ Előny az Access adatbázis kezelő felhasználó szintű ismerete

ˇ Csapatjátékos

ˇ Logikus gondolkodás

ˇ Önállóság

ˇ Monotonitás tűrés


Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, jelentkezését, magyar és angol nyelvű önéletrajzát az alábbi elérhetőségeken várjuk:

Cím: 9700 Szombathely, Thököly u. 48.

Tel.: 20/580-7670, 20/401-9610

Email: HuJobSzombathely@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Szoftverfejlesztő

Allas.ma
Szoftverfejlesztő
Mar 20th 2012, 03:40

Amennyiben szeretne Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő high-tech cégének munkatársa lenni, akkor jelentkezzen

munkakörbe! Megbízónk egy hazai tulajdonú, mérőberendezések gyártásával, fejlesztésével foglalkozó középvállalat.

  • Szoftverek fejlesztése Windows-os környezetben C#, C++ illetve Delphi alatt
  • Meglévő szoftverek karbantartása (Delphi, C, C#)
  • Informatikus, villamosmérnök vagy fizikus végzettség
  • 3-5 év gyakorlat Visual Studio C# fejlesztői környezetben
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás

Előnyt jelent:

  • Összetett szoftver környezetekkel kapcsolatos tapasztalatok (third-party szoftver komponensek integrálása, szoftver portolás)
  • Debugger, performance profiler, verziókövető, dokumentáló és bugtracker eszközök ismerete
  • Szoftver architektúra tervezési tapasztalatok
  • Hardver közeli szoftveres tapasztalat
  • Dinamikusan fejlődő vállalat
  • Szakmai kihívások
  • Versenyképes jövedelem

Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions