Hasznos linkek:

2012. január 28., szombat

Allas.ma: Accounts Payable Analyst - FRENCH speaking

Allas.ma
Accounts Payable Analyst - FRENCH speaking
Jan 28th 2012, 02:00

- New supplier account set ups and maintanance
- Invoice posting and checking
- Running payment batches
- Query handling
- Deal with returned funds
- Liasing with outsourced service providers

- Academic degree in business administration
- At least 1 year experience in AP
- Fluent English and French knowledge
- Excellent interpersonal skills
- Able to manage heavy workload

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Csoportvezető - Tatabánya és környéke

Allas.ma
Csoportvezető - Tatabánya és környéke
Jan 28th 2012, 02:10

A műszakvezető által meghatározott műszakonkénti darabszám ellenőrzése, javítása, illetve a feladatok végrehajtatása a csoportban.
Gondoskodni a termelésben felhasznált alapanyagok folyamatos biztosításáról.
A csoport munkájának szervezésével fenntartani, illetve fejleszteni a termelési hatékonyságot.
Az alapanyag selejt minimális (a termelésvezető által meghatározott) szinten tartása a gyártásban.
A termelési selejt minimális szinten tartása a gyártásban.
Minden határidős feladat esetén a határidők betartása, illetve betartatása.
A munkahelyi balesetek számának minimális szinten tartása.
A termelésben előírt védőeszközök megfelelőségének időszakos ellenőrzése és szükség esetén azok cseréjének szükségességét a műszakvezető felé jelezni.
A felügyelt termelési területen a rend és a tisztaság betartása, betartatása.
A műszakban előforduló fegyelmi problémák esetén javaslattétel a műszakvezető felé.
Javaslatok, ötletek a gyártási technológia fejlesztésére.



Végzettség: Érettségi.
Szakmai tapasztalat: Gyártó cégnél, hasonló pozícióban szerzett 2-3 éves tapasztalat.
Informatika: felhasználó szintű office ismeretek
Egyéb követelmény: Minőségbiztosítási rendszerben szerzett munkatapasztalat.
6+2-es, három műszakos munkarend vállalása.
Jó kommunikációs képesség. Határozott személyiség.
Jó problémamegoldó képesség.


Műszaki területre
Megjegyzés:

Munka jellege: Szellemi

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Francia nyelvo ügyfélszolgálati munkatárs

Allas.ma
Francia nyelvo ügyfélszolgálati munkatárs
Jan 28th 2012, 02:00

A kozmetikai iparban tevékenykedo multinacionális partnerünk részére keresünk francia nyelvterület támogatására CALL CENTER munkatársakat.

• A bejövo hívások és e-mailek kezelése
• Telefonos segítségnyújtás franciaországi partnerek részére
• A problémák azonosítása és megoldása
• A folyamatban lévo ügyek nyomon követése
• A partnerekhez kapcsolódó események adminisztrációja

Folyékony, tárgyalási szinto francia nyelvtudás
• Középfokú angol nyelvtudás
• Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
• Ügyfél orientáltság, csapatszellem
• Felhasználói szinto informatikai ismeretek
• Call Center tapasztalat elony!
• Pályakezdok jelentkezését is várjuk!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Spanish Customer Service Representative

Allas.ma
Spanish Customer Service Representative
Jan 28th 2012, 02:00

Are you a fresh graduate who dreams of working for a successful global organizationo
Are you attracted by continuous training options and excellent career opportunitieso
Are you interested in being the newest member of a growing Business Service Center in Budapesto

Our client's current emphasis is on finding the best talent, investing in state-of-the-art infrastructure and improving work processes.

Join their growing team as a Customer Service Representative!

- Provide prompt and polite customer service to the company's clients
- Professional communication with customers on the phone and via e-mail
- Handle incoming queries and address complaints with a positive attitude
- Provide information to clients and find the best solution to arising problems
- Log case details accurately
- Cooperate with other team members and with colleagues abroad

- fresh graduates are welcome to apply
- relevant experience is an advantage
- excellent (near native) command of Spanish and intermediate command of English
- strong customer orientation and a desire to handle clients professionally
- excellent communication skills
- strong problem solving skills
- cooperative and supportive personality
- team spirit

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: French At Your Service Assistant

Allas.ma
French At Your Service Assistant
Jan 28th 2012, 02:00



Exxon Mobil Corporation operates a network of Business Support Centers around the world that support their global operations and customers and is seeking qualified candidates for the Business Support Center in Budapest.

Customer Service and Support:
- providing first line support to the Site Manager, vendors and other customers to ensure flawless operation for European Retail Sites
- answering incoming telephone calls & SAP mails and faxes from European Retails Sites and vendors

Problem resolution:
- responsible for resolving and logging the forwarded issues in SAP and provide feedback through SAP and other systems
- assessing the criticality of the issue and deciding of the appropriate follow up action
- advising on business procedures and end-to-end processes

Root cause analysis:
- root cause analysis of reason for calls and implementation of measure to decrease the overall number of calls
- the successful candidate will gain cross functional knowledge over different departments and teams and has to engage with the different teams

- Proficiency in English and French
- Basic knowledge of Microsoft Office applications
- Very well organized & process oriented
- Confidence in using different systems
- Customer service skills
- Good analytics (logical thinking and numerical skills)
- Good interpersonal skills / team player
- Problem solving

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Group Reporting Analyst - FRENCH speaking

Allas.ma
Group Reporting Analyst - FRENCH speaking
Jan 28th 2012, 02:00

- Ensure full reconciliations from ledgers to statutory accounts and corporate reporting
- Ensure timely and accurate support of closing activities and review of data quality for assigned entities/fields
- Timely response to queries raised on accounts and other analyses
- Reporting and control activities to assure compliance with relevant laws and regulations
- Coach, mentor and support other team members

- Financial accounting experience (AP, AR experience)
- Qualified or experienced part qualified accountant
- Fluent French and conversational English is a must
- Able to manage multiple/conflicting priorities with a strong track record of delivery against tight deadlines
- Attention to detail is critical
- Basic knowledge of SAP

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Group Reporting Accountant - FRENCH speaking

Allas.ma
Group Reporting Accountant - FRENCH speaking
Jan 28th 2012, 02:00

- Support the General Accounting activities relating to assigned clients / fields
- Ensure timely and accurate submissions to Group Accounts
- Extract/collect source data from systems/data repositories
- Support General Ledger Close Process and activities
- Verification of incoming General Ledger documents in form and content
- Work in conjunction with the Statutory and Tax team to produce statutory accounts and tax submissions
- Support the Indirect Tax Team where necessary (e.g. clearing VAT return queries)
- Work with and review work of Outsourced Service Providers
- Work with other BSC Process Teams including Payables, Cash & Banking Accounts Payable and Intercompany Teams to ensure data entering ledgers is high quality and accurate.

- Fluent English knowledge
- Fluent French knowledge
- Financial accounting experience
- Knowledge of IFRS is advantegeous
- Good level of analytical skills, numeracy and financial awareness
- Customer- and service-oriented thinking
- Strong communication and cooperation skills, Assertiveness

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Pénzügyi kontroller - Esztergom környéke

Allas.ma
Pénzügyi kontroller - Esztergom környéke
Jan 28th 2012, 02:10

Készletértékelés/készletnyilvántartás,
terv/tény összehasonlítások készítése és elemzése,
önköltségszámítás/transzferár képzés,
tárgyi eszköz menedzsment,
büdzsékészítésben és előrejelzésekben való részvétel,
könyvelésben való igény szerinti részvétel.

Végzettség: Felsőfokú szakirányú végzettség.
Szakmai tapasztalat: Min. 2 éves kontrolling és/vagy könyvelési területen szerzett gyakorlat.
Informatika: felhasználó szintű office ismeretek
Egyéb követelmény: Min. középfokú angol- vagy német nyelvtudás.

Integrált vállalatirányítási rendszer ismerete,
termelő cégnél szerzett tapasztalat,
mérlegképes végzettség.


Pénzügy/Számvitel területre
Megjegyzés: Megbízónk határozott idejű, 2 hónapra szóló szerződést köt.

Munka jellege: Szellemi

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Beszerző (Kecskemét) kecs-6-473

Allas.ma
Beszerző (Kecskemét) kecs-6-473
Jan 28th 2012, 02:50

Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR-megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt. A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. multinacionális autóipari megbízója részére munkatársat keres az alábbi pozícióba:

Beszerző (Kecskemét) kecs-6-473

Feladatok:

  • gyártási alapanyagok beszerzése, készletek optimalizálása
  • beszállítókkal való folyamatos kapcsolattartás, új beszerzési források felkutatása
  • beszállítói teljesítmény nyomon követése
  • árajánlatok bekérése, megrendelések készítése
  • ártárgyalásokban való részvétel
  • riportok, jelentések készítése

Elvárások:

  • ipari termelőkörnyezetben szerzett beszerzési, értékesítési szakmai tapasztalat
  • tárgyalási szintű német nyelvtudás
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek( Word, Excel)
  • kiváló tárgyalási és kommunikációs készség

Előny:

  • angol nyelvtudás

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük küldje el magyar és német nyelvű életrajzát a pozíció megnevezésével és a hivatkozási szám feltüntetésével az alábbi elérhetőségek egyikére:

Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft.
6000 Kecskemét, Kisfaludy u. 8. I. emelet/109.
Fax: 76/504-736
E-mail: HuJobKecskemet@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Group Reporting Accountant - Portuguese speaking

Allas.ma
Group Reporting Accountant - Portuguese speaking
Jan 28th 2012, 02:00

- Support the General Accounting activities relating to assigned clients / fields
- Ensure timely and accurate submissions to Group Accounts
- Extract/collect source data from systems/data repositories
- Support General Ledger Close Process and activities
- Verification of incoming General Ledger documents in form and content
- Work in conjunction with the Statutory and Tax team to produce statutory accounts and tax submissions
- Support the Indirect Tax Team where necessary (e.g. clearing VAT return queries)
- Work with and review work of Outsourced Service Providers
- Work with other BSC Process Teams including Payables, Cash & Banking Accounts Payable and Intercompany Teams to ensure data entering ledgers is high quality and accurate.

- Fluent English knowledge
- Fluent Portuguese knowledge
- Financial accounting experience
- Knowledge of IFRS is advantegeous
- Good level of analytical skills, numeracy and financial awareness
- Customer- and service-oriented thinking
- Strong communication and cooperation skills, Assertiveness

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Italian Customer Service Representative

Allas.ma
Italian Customer Service Representative
Jan 28th 2012, 02:00

Are you a fresh graduate who dreams of working for a successful global organizationo
Are you attracted by continuous training options and excellent career opportunitieso
Are you interested in being the newest member of a growing Business Service Center in Budapesto

Our client's current emphasis is on finding the best talent, investing in state-of-the-art infrastructure and improving work processes.

Join their growing team as a Customer Service Representative!

- Provide prompt and polite customer service to the company's clients
- Professional communication with customers on the phone and via e-mail
- Handle incoming queries and address complaints with a positive attitude
- Provide information to clients and find the best solution to arising problems
- Log case details accurately
- Cooperate with other team members and with colleagues abroad

- fresh graduates are welcome to apply
- relevant experience is an advantage
- excellent (near native) command of Italian and intermediate command of English
- strong customer orientation and a desire to handle clients professionally
- excellent communication skills
- strong problem solving skills
- cooperative and supportive personality
- team spirit

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: French Customer Service Representative

Allas.ma
French Customer Service Representative
Jan 28th 2012, 02:00

Are you a fresh graduate who dreams of working for a successful global organizationo
Are you attracted by continuous training options and excellent career opportunitieso
Are you interested in being the newest member of a growing Business Service Center in Budapesto

Our client's current emphasis is on finding the best talent, investing in state-of-the-art infrastructure and improving work processes.

Join their growing team as a Customer Service Representative!

- Provide prompt and polite customer service to the company's clients
- Professional communication with customers on the phone and via e-mail
- Handle incoming queries and address complaints with a positive attitude
- Provide information to clients and find the best solution to arising problems
- Log case details accurately
- Cooperate with other team members and with colleagues abroad

- fresh graduates are welcome to apply
- relevant experience is an advantage
- excellent (near native) command of French and intermediate command of English
- strong customer orientation and a desire to handle clients professionally
- excellent communication skills
- strong problem solving skills
- cooperative and supportive personality
- team spirit

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Kontroller

Allas.ma
Kontroller
Jan 28th 2012, 02:00

Online fizetési rendszerekkel foglalkozó budapesti ügyfelünk részére keresünk Kontrollert.

- Tervezés, a tárgyévre vonatkozó eredményterv, mérlegterv koordinálása és határidore történo összeállítása
- Terv-tényadatok folyamatos elemzése, eltérések analizálása
- Kalkulációk készítése
- Heti, havi, negyedéves forecastok összeállítása
- Kapcsolattartás és szoros együttmoködés a cégcsoport pénzügyi csapatával
- Rendszeres riportolás a cég külföldi egységei felé
- Részvétel a moködés hatékonyságának folyamatos fejlesztésében

- Felsofokú gazdasági/pénzügyi végzettség
- 2-3 év kontrolling területen szerzett tapasztalat
- Általánosabb (nem egy-egy területen szerzett) kontrolling tapasztalat elony
- Min középszinto kommunikációképes angol nyelvtudás
- Magas szinto Office (excel!!!) ismeretek

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: IT Risk Control Specialist

Allas.ma
IT Risk Control Specialist
Jan 28th 2012, 02:00

Our client is a worlwide player in the bank sector, for which we look for an IT Risk Control Specialist to their Budapest-based business services center.

- Understand local specific processes, knowledge of local application portfolio
- Familiarity with the different Technology processes, manage controls related activities with special attention to the different standards and processes.
- Contribute to, interpret and disseminate information security policy and standards to the assigned organization.
- Ensure that units understand their responsibilities with regards to information security standards
- Educate their assigned customers with regard to current information security initiatives/programs and highlight their role in those initiatives.
- Assist units in preparation for all audits.

- Fluent English
- 5+ years work experience technical or information security related function
- Demonstrate a good understanding of information security risk management
- Proven experience in managing cross-functional teams
- Knowledge of Information Security, IT Risk and Controls and Continuity of Business
- Experience of a Software Development environment

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: French speaking Customer Service Agent

Allas.ma
French speaking Customer Service Agent
Jan 28th 2012, 02:00

Our multinational partner provides a broad portfolio of cosmetics in the beauty industry. Currently we are looking for Customer Service Agents to join their dynamic team in their Budapest office.

• Handling incoming phone calls and e-mails
• Providing support to retail agent partners
• Identifying and resolving problems
• Following up ongoing issues
• Administration of all partner related activities

Intermediate English AND Native or fluent in French
• Excellent communication and problem solving skills
• Customer focus
• Team spirit
• User level IT knowledge
• Relevant experience can be an advantage
• Fresh graduates are also welcome!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Moszakvezeto (három moszakos munkarendben)

Allas.ma
Moszakvezeto (három moszakos munkarendben)
Jan 28th 2012, 02:00

Nagy múltú multinacionális vállalat, a hazai kávé-tea piac vezeto szereploje, rákospalotai kávé üzemébe Moszakvezeto
munkatársat keres három moszakos munkarendbe.

A termelés-tervezési adatok alapján meghatározott késztermékek (kávé, tea) eloírt minoségben és határidore történo eloállítása az optimális moködési hatékonyság biztosítása mellett.

- A gyártási folyamat optimális megszervezése
- Részvétel a termelési és karbantartási tervek összeállításában, a termeléstervezés segítése visszajelzésekkel
- A termelési és karbantartási tervekben rögzített alapján megszervezi a gyártást, a termékek eloírt mennyiségben, minoségben és határidore történo legyártását, a képzodo selejt (veszteség) minimalizása mellett
- A moszaki berendezések és élomunka optimális kihasználtsága mellett felügyeli a gyártási és karbantartási folyamatokat, a gépek állapotát, a moszakban dolgozó munkatársakat
- A vonatkozó technológiai, minoségügyi, munkavédelmi, higiéniai, környezetvédelmi és energetikai eloírások betartása és betartatása
- A termékgyártási tevékenységek alacsony költségszinten és magas hatákonyságon tartása, a gyártási folyamat hatékonyságának folyamatos elemzése, fejlesztése
- Kezdeményezi és aktívan részt vesz a gyortmány és technológiai fejlesztésekben

- Legalább középfokú végzettség (érettségi), felsofokú (moszaki) végzettség elonyt jelent
- 3-5 év munkatapasztalat multinactionális, vagy más nagy , gyártó vállalatnál termelési munkakörben
- Legalább 3 év vezetoi tapasztalat
- Alapfokú angol nyelvtudás
- Számítógép felhasználói szinto ismerete (Excel, SAP)
- Vonatkozó szabályozási környezet (HACCP, IFS vagy ISO ismeretek)
- Élelmiszeripari gyártásban szerzett tapasztalat elonyt jelent

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Credit Analyst - FRENCH speaking

Allas.ma
Credit Analyst - FRENCH speaking
Jan 28th 2012, 02:00

- Responsible for appraising credit risk of new and existing customers consistent with the Refining & Marketing credit standard & policies
- A Credit Analyst will acquire and review financial data for customers, that will be analysed to assess the credit worthiness of customers and to assign a risk rating as outlined by the Credit Policy.
- Timely review of customer data and the preparation of credit recommendations, especially for new accounts
- The development of existing appraisal, monitoring and reporting procedures
- Compliance with quarterly reporting deadlines for Credit Standard and input to monthly Key Performance Indicators for the team.
- Depending on the prevoius experiences coordinating colleagues, mentoring new team members

- Academic degree in business administration
- Min. 1-2 years of experience in credit analysis (credit management background gained in banking, financial services, or a blue-chip corporate credit environment)
- Fluent English and French knowledge
- Excellent interpersonal skills
- Able to manage heavy workload

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Intercompany Analyst - FRENCH speaking

Allas.ma
Intercompany Analyst - FRENCH speaking
Jan 28th 2012, 02:00

- Ensure delivery of silent running, accurate and timely recording of all Intercompany transactions and processing in the Ledgers
- Establish and maintain effective relationships with Finance Country Teams and business contacts
- Monitor and run the provision program and the cross border transactions
- Monthly/quarterly reconciliations of Intercompany accounts in Accounts Receivable/Accounts Payable
- Processing / Matching and posting of intercompany transactions into ledgers

- Some accounting and systems experience needed
- Accounting qualification
- Analytical skills, numeracy and financial awareness
- Fluent English and French knowledge
- Excellent interpersonal skills
- Able to manage heavy workload

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Könyvelő - Esztergom környéke

Allas.ma
Könyvelő - Esztergom környéke
Jan 28th 2012, 02:10

Beérkező számlák könyvelése,
tárgyi eszközök könyvelése,
egyeztetés a társosztályokkal,
kimenő számlák elkészítése,
adóbevallások elkészítése, kapcsolattartás az adóhatósággal,
év végi és hó végi zárásokban való aktív részvétel,
kapcsolattartás a társterületekkel.

Végzettség: Felsőfokú szakirányú végzettség.

Szakmai tapasztalat: Legalább 3-5 év közép – vagy nagyvállalati (multinacionális termelő vállalati) környezetben szerzett tapasztalat.

Informatika: felhasználó szintű office ismeretek
Egyéb követelmény: Regisztrált mérlegképes könyvelői képesítés.
Tárgyalóképes német nyelvtudás.
Jártasság az adóbevallások, analitikák elkészítésében.
Magabiztos Excel ismeret.
Pontos, precíz, önálló munkavégzés.



Angol nyelvismeret.
SAP ismeret.


Pénzügy/Számvitel területre
Megjegyzés: Megbízónk határozott idejű, 2 hónapra szóló munkaszerződést köt.

Munka jellege: Szellemi

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Mezőgazdasági értékesítő (Csongrád, Békés megye)

Allas.ma
Mezőgazdasági értékesítő (Csongrád, Békés megye)
Jan 28th 2012, 02:50

Cégünk Magyarország vezető személyzeti szolgáltató vállalata, amelynek célja innovatív és átfogó szolgáltatásaival mozgásban tartani és alakítani az ország munkaerőpiacát. Termeléssel foglalkozó partnerünk számára keresünk új munkatársat az alábbi munkakörbe:

Mezőgazdasági értékesítő (Csongrád, Békés megye)

Feladatok

  • műtrágya és specifikus tápanyagpótlási megoldások értékesítése,
  • *műtrágyázási programok és technológiák elkészítése, valamint szaktanácsadás,
  • *meglévő partnerekkel való kapcsolattartás és a vevőkör folyamatos bővítése.
Elvárások:
  • felsőfokú agrárvégzettség,
  • *agráripari területen szerzett tapasztalat,
  • *kiemelkedő kapcsolatteremtő készség,
  • *felhasználói szintű számítógépes ismeret,
  • *"B" kategóriás jogosítvány.
*Előny:
  • mezőgazdasági, vagy egyéb értékesítésében szerzett tapasztalat,
  • *multinacionális vállalatnál szerzett tapasztalat.

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését és megfelel az elvárásoknak, kérjük, hogy szakmai önéletrajzát - a SZEG/4/139 hivatkozási szám feltüntetésével - az alábbi címre szíveskedjen küldeni:

Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft.

6722 Szeged, Batthyány u. 35/A

Tel.: 62/542-562; Fax.: 62/542-563

E-mail: HuJobSzeged@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions