Hasznos linkek:

2012. február 2., csütörtök

Allas.ma: IT helpdesk- 2nd level

Allas.ma
IT helpdesk- 2nd level
Feb 2nd 2012, 02:00

Our multinational client is a prestigious telecommunication company with worldwide presence, for which we look for IT helpdesk- 2nd level specialists in 7 x 24 shifts to their Budapest-based business services center.

- Providing in-depth technical support to customers through network or equipment monitoring
- Localisation and remote repair

- College or university degree
- 6 months minimum in a similar job
- Strong fluent business English AND German knowledge
- Deep knowledge of Cisco routers
- Knowledge of voice and data platforms
- Good customer relations skills
- Ability to work in 7/24 shifts

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Ügyfélreferens (Kecskemét) kecs-6-456

Allas.ma
Ügyfélreferens (Kecskemét) kecs-6-456
Feb 2nd 2012, 02:51

Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR-megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt. A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. multinacionális autóipari megbízója részére munkatársat keres az alábbi pozícióba:

Ügyfélreferens (Kecskemét) kecs-6-456

Feladatok:

  • vevői kapcoslattartás, ügyfélkezelés
  • alapanyagok felügyelete különböző igények alapján
  • határidők figyelemmel kísérése
  • kapcsolattartás a társosztályokkal (beszerzés, termelés, logisztika, műszaki részleg)
  • kimutatások, jelentések készítése
  • kiszállítások felügyelete, gyorspostás szállítások szervezése

Elvárások:

  • német nyelv társalgási szintű ismerete (hiánya kizáró ok!)
  • min. középfokú végzettség (előny felsőfokú végzettség)
  • felhasználó szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, PowerPoint)
  • integrált vállaltirányítási rendszer ismeret

Előny:

  • angol nyelv ismerete

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, és megfelel az elvárásoknak, kérjük, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát a fenti hivatkozási szám, vagy munkakör megjelölésével a következő címre:

Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft.
6000 Kecskemét, Kisfaludy utca 8.
Fax: 76/504-736
E-mail: HuJobKecskemet@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: VEDOUCÍ ŘÍZENÍ JAKOSTI - ROKYCANY

Allas.ma
VEDOUCÍ ŘÍZENÍ JAKOSTI - ROKYCANY
Feb 2nd 2012, 02:50

Pro našeho klienta, mezinárodní výrobní společnost působící v oblasti automotive, hledáme vhodného kandidáta na pozici:

VEDOUCÍ ŘÍZENÍ JAKOSTI - ROKYCANY

Vaše úkoly:
- Řízení odd. jakosti
- Komunikace se zákazníky a dodavateli v otázkách kvality výrobků
- Spolupráce s vedením podniku v oblasti zajištění kvality
- Vedení kolektivu techniků – cca 25 pracovníků

Vaše kvalifikace:
- VŠ vzdělání - technického směru
- Zkušenosti v oblasti řízení kvality min. 5let
- Aktivní znalost německého jazyka podmínkou, AJ výhodou
- Znalost norem jakosti, ISO, FMEA, interní auditor, nástroje řízení jakosti (výhodou)
- Schopnost řízení a organizace práce
- Samostatnost, spolehlivost, časová flexibilita, ochota cestovat, tvůrčí přístup

Naše nabídka:
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti.
- Práce v dynamickém kolektivu
- Velmi dobré finanční ohodnocení
- Prostor pro iniciativu a tvořivou práci, osobní i profesní rozvoj
- Další zaměstnanecké výhody – MT, NB, stravenky, ...
- Místo práce – Rokycany
- Nástup možný ihned, popř. dohodou


Místo práce: Rokycany

Referenční číslo : TRK 3633

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a životopis v elektronické verzi pod příslušným referenčním číslem.
Do textu průvodního emailu prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji:
Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s. sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů", a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

Máchová Jana
Trenkwalder a.s
Heřmanická 1648/5, 71000, Ostrava - Slezská Ostrava (část)
Mobil: 420 725 180 012
Telefon: 0420224230337
E-mail: j.machova@trenkwalder.com

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Senior .NET Developer

Allas.ma
Senior .NET Developer
Feb 2nd 2012, 02:00

Our client is one of the world's leading information technology companies. Through its Global Network Delivery Model, Innovation Network, and Solution Accelerators, it focuses on helping global organizations address their business challenges effectively. In their Budapest centre we are looking for a result oriented individual as Senior .NET Developer.

- Development and maintenance of distributed financial applications including ASP.NET, .NET 4.0 and SQL Store Procedure.

- University or College degree in Information Systems, Computer Science or related technical discipline or equivalent
- Fluent knowledge of English
- At least 4 years experience of .NET programming
- 2+ years experience of MS SQL Server
- Strong ASP.NET and .NET (VB.NET or C#) and SQL (T-SQL) knowledge
- In addtition to .NET mobile development (AJAX, HTML 5 and Web kit task)
- Analitycal thinking
- Good communication skills

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: SALES REPRESENTATIVE - Export – okres Semily

Allas.ma
SALES REPRESENTATIVE - Export – okres Semily
Feb 2nd 2012, 02:50

Pracovní a personální agentura Trenkwalder hledá pro svého klienta vhodného kandidáta na pozici:

SALES REPRESENTATIVE - Export – okres Semily

Vaše úkoly:
- Zodpovědnost za obchodní jednání s klienty v rámci exportu
- Akvizice zákazníků – po celém světě
- Průzkum trhu
- Služební cesty do zahraničí
- Péče o zákazníky
- Účast na mezinárodních veletrzích
- Cenotvorba

Vaše kvalifikace:
- SŠ/VŠ vzdělání – VŠ preference
- Praxe min. 2 roky na obdobné pozici – obchod
- Velmi dobrá znalost AJ, základy NJ, RJ výhodou
- Zkušenost s komunikací v rámci exportu výhodou
- Dobrý technický přehled
- Flexibilita, inovativní přístup k řešení problému
- Samostatnost, proaktivita, nápaditost
- ŘP sk.B – aktivní řidič


Naše nabídka:
- Zázemí a stabilita tuzemské společnosti s dlouhou tradicí na trhu
- Práce v přátelském prostředí, možnost profesního i osobního rozvoje
- Odpovídající platové ohodnocení – základ plus bonusy z obratu
- Firemní benefity


Místo práce: okres Semily

Referenční číslo : TRK 3728

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a životopis v elektronické verzi pod příslušným referenčním číslem.
Do textu průvodního emailu prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji:
Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s. sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů", a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

Máchová Jana
Trenkwalder a.s
Heřmanická 1648/5, 71000, Ostrava - Slezská Ostrava (část)
Mobil: 420 725 180 012
Telefon: 0420224230337
E-mail: j.machova@trenkwalder.com

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Kontroller (Győr)

Allas.ma
Kontroller (Győr)
Feb 2nd 2012, 02:50

Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR - megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt. A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft műanyagipari gyártó partnere számára keres munkatársakat az alábbi pozícióba:

Kontroller (Győr)

Feladatok:

ˇ Forecast készítése, terv-tény adatok elemzése, értékelése

ˇ Készlet értékelés

ˇ Riportálás, jelentések készítése a menedzsment felé

ˇ Kapcsolattartás az anyacéggel, a vevőkkel

ˇ Költségcsökkentési és kontrolling eszközök bevezetésében való közreműködés

ˇ Eladási, beszerzési árak ellenőrzése

ˇ Költség és árbevétel elemzése

Elvárások:

ˇ Pénzügyi/közgazdasági felsőfokú végzettség

ˇ Termelő vállalatnál szerzett kontrolleri tapasztalat

ˇ Tárgyalási szintű német nyelvismeret

ˇ MS Office ismeretek

ˇ Excel program magas szintű ismerete

ˇ Gyors, analitikus gondolkodásmód, elemzőkészség, precizitás

Előny:

Angol nyelvtudás
Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben a hirdetés felkeltette érdeklődését, kérjük, magyar és német nyelvű önéletrajzát, bérigényének megjelölésével 2012.02.17-ig a GYOR-9-513 hivatkozási szám feltüntetésével az alábbi címre küldje: hujobgyor@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: KONSTRUKTÉR - NÁŘADÍ

Allas.ma
KONSTRUKTÉR - NÁŘADÍ
Feb 2nd 2012, 02:50

Pro našeho klienta, významnou nadnárodní strojírenskou společnost se sídlem v Ústí nad Labem, hledáme uchazeče na pozici konstruktér.

KONSTRUKTÉR - NÁŘADÍ

Vaše úkoly:
Zpracování výkresové dokumentace a výrobních podkladů pro výrobu
Spolupráce jako člen týmu – segmentu při plánování a realizaci nových
projektů
Úprava převzaté dokumentace podle podmínek a.s. o změnovém řízení
Prověřování a řešení podmínek realizovatelnosti výkresů
Odpovědnost za právnost konstrukce technické dokumentace

Vaše kvalifikace:
VŠ/SŠ technického směru
Znalost NJ nebo AJ na komunikativní úrovni
Znalosti MS Office (Word, Excel), AUTOCAD LT, AutoCAD, Autodesk
Inventor
Komunikační a organizační schopnosti
Zkušenosti z automotive výhodou


Naše nabídka:
Zajímavou a perspektivní práci v zahraniční společnosti
Motivující finanční ohodnocení
Jazykové a odborné vzdělávání
Zaměstnanecké výhody a bonusy dle kolektivní smlouvy (5 týdnů dovolené,
Placené překážky v práci ze strany zaměstnance nad rámec zákoníku práce,
Pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění)



Místo práce: Ústí nad Labem

Referenční číslo : TRK 3725

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a životopis v elektronické verzi pod příslušným referenčním číslem.
Do textu průvodního emailu prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji:
Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s. sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů", a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

Diechová Anna
Trenkwalder a.s
Heřmanická 1648/5, 71000, Ostrava - Slezská Ostrava (část)
Mobil: 420 724 566 031
Telefon: 0420224230337
E-mail: a.diechova@trenkwalder.com

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Regional Procure to Pay Support Coordinator

Allas.ma
Regional Procure to Pay Support Coordinator
Feb 2nd 2012, 02:00

Our client is nr 1 in the global diagnostics market, the leading supplier of medicines for cancer and transplantation and a market leader in virology. For the company's newly set up Shared Service Centre in Hungary, which provides human resource, finance and procurement support services to its European operations we are in search for

Regional Procure to Pay Support Coordinator

1) Support the development of the system
• Implement developments and provide testing support to the whole Ariba application, SAP MM module, and business warehouse
• Ensure proper usage of the Ariba suite, SAP MM and BW reporting, and resolve ongoing issues
• Support AP system applications
• Manage Ariba data tables and coordinate master data changes
2) Support the usage of the system
• Increase the degree of process automation with suppliers and local procurement organizations
• Onboard suppliers to the Ariba Supplier Network
• Setting up e-catalogues, e-invoicing and business forms
3) Deliver first level support and system administration for the entire Ariba spend management suite (e-Sourcing, Contract Workbench, Buyer) and Ariba Supplier Network
• Handle all incoming calls/e-mails from the business and suppliers in relation to Ariba, SAP MM and BW spend management reporting first level support.
• Assist end-users with general use and navigation queries.

• College or university degree
• Experience in procurement is a must
• Active English knowledge is a must
• Experience in Shared Service or Customer Service Centre in a support function is a plus
• Excellent problem solving and strong communication skills
• Analytical capability, good IT skills
• Knowledge of Ariba or SAP desirable, but initial training will be offered for this position
• Good communication skills, both in speech and in writing
• Proactive personality
• Good organizational skills
• Reliability, accuracy
• Ability to provide efficient and high-quality solutions

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Customer Service Manager - Dutch speaking

Allas.ma
Customer Service Manager - Dutch speaking
Feb 2nd 2012, 02:00

Would you like to take part in the challenges of a growing organisationo We are looking for Customer Service Manager - Dutch speaking into the European Business Service Centre of our multinational company. The Customer Service Centre (CSC) performs marketing, sales, service and order to cash processes across different businesses and geographies, ensuring a positive experience for the customer.

- Manage a team of 8 Customer Service Team Leaders in the end state organisation (line managers)
- Lead, motivate and develop team competencies and BSC capabilities
- Hire, train, and manage team performance, create and implement objectives and development plans for direct reports
- Develop and maintain internal and external relationships regarding specific business issues
- Analyse performance reports on a daily, weekly and monthly basis, interpret data to identify trends and implement operational improvement initiatives
- Support the Director, Customer Service

- Educated to Degree standard or equivalent
- Fluent, active English and Dutch knowledge (written and verbal)
- 3 - 5 years experience working in a BSC environment
- French language knowledge is an advantage
- High Level of IT proficiency in Microsoft packages
- Excellent written/oral communication skills and ability to build effective working relationships
- Strong people & performance management skills
- Strong time management and organisation skills
- Able to meet tight deadlines for both internal and external customers

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Collection Specialist

Allas.ma
Collection Specialist
Feb 2nd 2012, 02:00

Our Client is a multinational company that is currently looking for a Collection Specialist to their Budapest SSC.

- Coordination of tasks in Collection / Dunning
- Execute the dunning process and prepare customer letters in general
- Cooperation with sales team
- Maintain customer accounts and vendor master data records
- Pulling credit reports and suggest credit limits
- Settlement of debt collections

- College or University degree
- Minimum 2 years of experience in a customer focused role
- Fluent German and active English knowledge
- Shared Service Centre experience
- ERP knowledge is an advantage
- Excellent problem solving and communication skills
- Team player approach, pro-active attitude

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: HR Support Specialist

Allas.ma
HR Support Specialist
Feb 2nd 2012, 02:00

Our client is a multinational company looking for an HR Support Specialist to their newly set up Budapest SSC.

- Perform complete HR related administrative tasks in areas of Personal Administration, International Assignment, Organization Management, Performance Management/Compensation and Training Administration;
- Prepare and provide various HR-related reports and status updates for HR professionals around the world;
- Act as point of contact to various HR Affiliates worldwide for wide range of HR-related inquiries;
- Support employee inquiries on usage of various HR tools, such as recruitment and self-service portal;
- Provide subject matter expertise to the company's HR community in SAP HR and also support global HR process initiatives globally

- College or university degree
- Fluent English knowledge
- Fresh graduates are welcome!
- 0-1 year of experience in administrative role and/or SSC
- Computer literacy
- Outstanding communication and organization skills

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Szaktanácsadó értékesítő

Allas.ma
Szaktanácsadó értékesítő
Feb 2nd 2012, 02:51

A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. dinamikusan növekvő műtrágya- és specifikus tápanyagpótlási megoldások, valamint mezőgazdasági segédanyagok gyártásával és kereskedelmével foglalkozó partnere részére keres munkatársat jellemzően Bács-Kiskun,Győr-Moson-Sopron, Tolna megyei ügyfelekhez az alábbi pozícióra:

Szaktanácsadó értékesítő

Feladatok:

  • Műtrágya és specifikus tápanyagpótlási megoldások értékesítése,
  • Műtrágyázási programok és technológiák elkészítése, valamint szaktanácsadás,
  • Kapcsolattartás a meglévő partnerekkel és a vevőkör folyamatos bővítése.

Elvárások

  • Felsőfokú agrárvégzettség,
  • Agráripari területen szerzett tapasztalat,
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret,
  • Kiemelkedő kapcsolatteremtő készség,
  • "B" kategóriás jogosítvány.
  • Mezőgazdasági, egyéb értékesítésében vagy multinacionális vállalatnál szerzett tapasztalat előny

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését és megfelel az elvárásoknak, kérjük küldje el önéletrajzát a hivatkozási szám (BUD-60-51) és a munkakör megjelölésével, Hadas Helga részére, az alábbi email címre:

HuAgroJob@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: FACHARZT (ALLGEMEINMEDIZIN, INNERE MEDIZIN)

Allas.ma
FACHARZT (ALLGEMEINMEDIZIN, INNERE MEDIZIN)
Feb 2nd 2012, 02:00

Unsere Kunde übernimmt bestehende Arztpraxen in verschiedenen Regionen der Deutschschweiz und betreibt sie gemeinsam mit neuen Ärzten.

Wir bieten Ihnen ein innovatives Arbeits- und Beteiligungsmodell bei einem unabhängigen Arbeitgeber, autonom von Krankenversicherungen oder anderen institutionellen Investoren.

- Praxiserfahrung (min. 2 Jahre als Facharzt)
- Voller Elan und Motivation
- Teamfähigkeit, Kollegialität und gute Kommunikationsfähigkeiten
- Fließend Deutsch
- Bereitschaft in die Schweiz umzuziehen

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: HLAVNÍ INŽENÝR PROJEKTU

Allas.ma
HLAVNÍ INŽENÝR PROJEKTU
Feb 2nd 2012, 02:50

Pracovní a personální agentura Trenkwalder a.s. hledá pro svého klienta, významnou společnost v oblasti energetiky, vhodného kandidáta/ku na pozici Hlavní inženýr projektu

HLAVNÍ INŽENÝR PROJEKTU

Požadujeme:

- VŠ strojní/stavební v oboru energetiky
- praxi v projektování technologických celků min. 3 roky
- zkušenosti s vedením týmu projektantů na realizovaných zakázkách
- samostatné jednání, systematický přístup
- praxi v oboru podmínkou
- silné řídící schopnosti

Náplň práce:

- řízení projektantů a subdodavatelů projektu na realizačních zakázkách společnosti v oblasti energetiky (teplárenské bloky s turbínami o výkonu 1-20 MWe, odsíření elektráren soustavy CZT)
- spolupráce s vedoucím zakázky na harmonogramu a tvorbě smluv
- podpora při realizaci zakázek
- aktivní účast při zajišťování autorského dozoru při výstavbě a při zprovoznění díla
- tvorba technických podmínek řešení zakázky
- jednání se zákazníky za účelem vyjasnění technických specifikací

Nabízíme:

- práci na HPP ve významné společnosti
- odpovídající platové ohodnocení v návaznosti na výsledek zakázky
- zázemí stabilní a renomované společnosti
- zajištění zvyšování kvalifikace
- profesionální prostředí

Nástup:
- po dohodě či ihned

Místo práce:
- Brno


Místo práce: Brno

Referenční číslo : TRK 3494

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a životopis v elektronické verzi pod příslušným referenčním číslem.
Do textu průvodního emailu prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji:
Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s. sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů", a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

Petříček Jan
Trenkwalder a.s
Úvoz 84, 60200, Brno
Mobil: 420 725 475 371
Telefon: 0420542216748
E-mail: j.petricek@trenkwalder.com

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Vámügyintéző (Debrecen)

Allas.ma
Vámügyintéző (Debrecen)
Feb 2nd 2012, 02:50

Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR-megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt.

Multinacionális partnercégünk számára keresünk munkatársat a következő pozícióba:

Vámügyintéző (Debrecen)

Feladatok:

  • A vállalat által importált és exportált anyagok vámkezelése a jogszabályokban és a tevékenységi engedélyekben rögzített követelményeknek megfelelõen
  • Precíz, gyors, önálló és rugalmas munkavégzés
  • Kapcsolattartás a vámszervekkel, a társosztályokkal, a szállítmányozókkal valamint az anyacéggel
  • Közreműködés a vámkezelésekhez kapcsolódó dokumentációk, nyilvántartások és jelentések elkészítésében, vezetésében.
  • Aktív részvétel a folyamatok kidolgozásában és folyamatos fejlesztésében

Elvárások:

  • Vámügyintézői képesítés
  • Minimum 1 éves vámügyintézői tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség előnyt jelent
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • MS Office felhasznalói szintű ismerete
  • Precizitás, rugalmasság és kezdeményezőkészség

Amit kínálunk:

  • Multinacionális környezet
  • Versenyképes fizetés
  • Barátságos légkör

Munkavégzés helye:

Debrecen


Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát a referenciaszám (NYÍR-9-4) megjelölésével a HuJobNyiregyhaza@trenkwalder.com e-mail címre.

További információk: 06 (42) / 507 - 077

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Projektmenedzser (Kecskemét) kecs-6-474

Allas.ma
Projektmenedzser (Kecskemét) kecs-6-474
Feb 2nd 2012, 02:50

Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR-megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt. A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. megbízója részére munkatársat keres az alábbi pozícióba:

Projektmenedzser (Kecskemét) kecs-6-474

Feladatok:

  • árajánlatok készítése a vevői igényeknek megfelelően
  • aktív kapcsolattartás az értékesítéssel, vevői oldallal
  • fejlesztési projektek dokumentálása, gyártásba való átvezetése
  • előkalkuláció valamint mintakészítés előzetes dokumentációja
  • közreműködés termékek, eszközök kifejlesztésében
  • határidők és költségvetés nyomon követése és betartása

Elvárások:

  • felsőfokú műszaki végzettség
  • legalább 2 éves releváns tapasztalat nemzetközi gyártókörnyezetben
  • középfokú német és kommunikációképes angol nyelvtudás (szóban és írásban)
  • felhasználó szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, PowerPoint)
  • integrált vállalatirányítási rendszer ismerete
  • önálló munkavégzés
  • kiváló kommunikációs készség

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, és megfelel az elvárásoknak, kérjük, küldje el magyar és idegen nyelvű önéletrajzát a fenti hivatkozási szám, vagy munkakör megjelölésével a következő címre:

Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft.
6000 Kecskemét, Kisfaludy utca 8.
Fax: 76/504-736
E-mail: HuJobKecskemet@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Web-programozó (Hatvan térsége)

Allas.ma
Web-programozó (Hatvan térsége)
Feb 2nd 2012, 02:50

Multinacionális partnerünk részére keresünk munkatársat az alábbi munkakörbe:

Web-programozó (Hatvan térsége)

Feladatok:

  • IT projektek vezetése,
  • A vállalat különböző területein működő, üzleti folyamatokat szabályozó saját fejlesztésű programok karbantartása, szükség esetén új programok fejlesztése csapatban és önállóan,
  • Napi kapcsolattartás a felhasználókkal
  • Elvárások:

  • Szakirányú közép- vagy felsőfokú végzettség,
  • PHP programozásban szerzett tapasztalat
  • HTML gyakorlat
  • Középfokú angol nyelvtudás,
  • Ügyfélközpontú gondolkodás
  • Előny:

  • Javascript, CSS ismerete,
  • Oracle adatbázis ismeretek,
  • C++ nyelv ismerete

  • Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
    Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

    Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, a pozíció megjelölésével kérjük, küldje el magyar, illetve angol nyelvű önéletrajzát a következő e-mail címre:document.write(String.fromCharCode(60,97,32,104,114,101,102,61,34,109,97,105,108,116,111,58,116,114,101,110,107,119,97,108,100,101,114,50,48,56,51,64,112,114,111,102,101,115,115,105,111,110,46,104,117)) hujobhatvan@trenkwalder.com

    Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: Hirdetésszervező (Kecskemét) kecs-6-475

    Allas.ma
    Hirdetésszervező (Kecskemét) kecs-6-475
    Feb 2nd 2012, 02:50

    Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR-megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt. A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. multinacionális autóipari megbízója részére munkatársat keres az alábbi pozícióba:

    Hirdetésszervező (Kecskemét) kecs-6-475

    Feladatok:

    • Hirdetési felületek értékesítése vállalkozások, cégek, intézmények számára
    • Telefonos és személyes kapcsolatfelvétel a potenciális partnerekkel
    • Értékesítési tárgyalások önálló lebonyolítása, szolgáltatás megismertetése
    • Megrendelői kör bővítése, meglévő ügyfelekkel való proaktív kapcsolattartás
    • Szakmai tanácsadás, megrendelés ösztönzés

    Elvárások:

    • min. középfokú végzettség
    • Szolgáltatás értékesítésben szerzett min. 2 éves tapasztalat
    • Telesales ismeretek
    • Átlagon felüli kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség
    • Önálló munkaszervezés és munkavégzés
    • Felhasználói szintű MS Office ismeret
    • Eredményorientáltság

    Amit kínálunk:

    • Alkalmazotti munkaviszony
    • Stabil munkahelyi háttér
    • Teljesítményarányos, versenyképes fizetés (Alapbér+jutalék)
    • Fiatalos csapat

    Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
    Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

    Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, és megfelel az elvárásoknak, kérjük, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát a fenti hivatkozási szám, vagy munkakör megjelölésével a következő címre:

    Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft.
    6000 Kecskemét, Kisfaludy utca 8.
    Fax: 76/504-736
    E-mail: HuJobKecskemet@trenkwalder.com

    Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: Vegyipari takarító

    Allas.ma
    Vegyipari takarító
    Feb 2nd 2012, 02:50

    Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR - megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt.

    Állategészségügyi oltóanyagok kifejlesztésével és forgalmazásával foglalkozó gyógyszeripari megbízónk számára keresünk az alábbi pozícióba munkavállalókat:

    Vegyipari takarító

    Feladatok:

    § Laboratóriumi edényzet (pipettahegyek, pipetták, lombikok, fermentorok, műanyag kimérő edények és tároló palackok) előkészítése: autoklávozása, tisztítása, ipari mosogatógépek használata, csomagolása, jelzéssel történő ellátása, hőlégsterilezése szétosztása, ki- és bepakolása.

    § Ártalmatlanított biológiai hulladék kezelése: csomagolása, elszállításra történő előkészítése és elhelyezése, dokumentációja.

    § Munkaruhák mosatásának dokumentálása, ruhák szétosztása.

    Elvárások:

    § Minimum 8 általános végzettség

    § Fizikai munkabírás

    § Monotonitás tűrés

    § Precizitás

    Munkarend:

    § 1 műszak H-P: 7-15:00, vagy 8-16:00


    Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
    Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

    Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését és megfelel az elvárásoknak, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a BUD-58-221 hivatkozási szám feltüntetésével az alábbi e-mail címre: HuJobBudapest5@trenkwalder.com

    Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

    Allas.ma: Customer Helpdesk (1st Line) - English and French speaker (Budapest)

    Allas.ma
    Customer Helpdesk (1st Line) - English and French speaker (Budapest)
    Feb 2nd 2012, 02:51

    On behalf of our multinational Client are one of Europe's leading providers of communications services, with over 21 million corporate and residential customers in the UK alone. They do this through their strategy of providing the best communications services and solutions for everybody in the UK and for corporate customers across Europe. We are currently looking for:

    Customer Helpdesk (1st Line) - English and French speaker (Budapest)

    Responsibilities:

    • Responds to inbound telephone calls from customers reporting problems
    • Opens trouble tickets to record all actions taken to effect resolution of customer problems
    • Contacts customer directly, providing notification of error conditions affecting cusomer's services
    • Updates on existing problem conditions and coordination of ticket activities to closure
    • Conducts first level analysis and calls phone companies, technical field personnel and whoever else is necessary to work on a problem.
    • Maintains responsibility for the ticket throughout its life cycle, even when transferred to another department.

    Qualifications:

    • Degree level
    • Fluency in English and French languages
    • MS Office knowledge
    • Be able to evidence clear and demonstrable experience in technical interface with telecommunications service providers including related help desk operations.
    • Good written and oral communications skills
    • Good problemsolving skills
    • Customer attitude is must

    Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
    Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

    If you are interested in this position please send your CV in English with the reference number (BUD-13-374) to Viktória Kmety the following e-mail address:

    HuJobBudapest2@trenkwalder.com

    Registration number: 29338/2000-0100

    Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

    You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions