Hasznos linkek:

2012. március 2., péntek

Allas.ma: TESZTMÉRNÖK - IT

Allas.ma
TESZTMÉRNÖK - IT
Mar 2nd 2012, 01:40

Nemzetközi szoftvergyártó cég budapesti részlege. 1-2 év után nemzetközi karrierlehetőség Amerika, Európa vagy Ázsia pénzügyi központjában.

- Alkalmazások manuális tesztelése, a tesztesetek előkészítése, tesztek végrehajtása, dokumentálása, kiértékelése, üzleti teszt támogatása,
- Teszt specifikációk írása
- Standard tesztek végrehajtása adott specifikáció alapján
- Tesztelési folyamatok optimalizálása
- Hibaanalízisben támogatás nyújtása
- Tesztkörnyezetek menedzsmentje, kockázatelemzés
- Heti riportok készítése
- Tesztelői csapatban történő aktív részvétel és szakmai egyeztetés a nemzetközi csapattal egyaránt elvárás.

Informatikai végzettség.

IESB/ISTQB Foundation Certificate in Software Testing.

Az angol nyelv kommunikációs szintű ismerete alapfeltétel a nemzetközi csoporttagokkal való kapcsolattartáshoz.

Jó time-management képesség, kiváló kommunikációs és szervező készség.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Logistics Sales Representative

Allas.ma
Logistics Sales Representative
Mar 2nd 2012, 02:00

Our client is a multinational forwarding company and a subsidiary of a large multinational group, having a steady market position, both in Hungary and in numerous other countries of the world. Currently we are looking for a Logistics Sales Representative.

- Know and understand the company sales and marketing strategy and give added value input to the Key Account channel strategy
- Acquire new customers in the field of international freight forwarding services
- Ensure the activity of the own existing portfolio
- Prepare the quotes and follow up with customers
- Establish long-term partnerships with clients
- Lead the negotiation process
- Manage and participate in ad-hoc projects with the customer
- Hold meetings and report to the Branch Manager regularly
- Send sales leads to oversea agents

- Minimum 3 years experience in cargo sales (especially sales for air/sea shipments) is a must.
- If candidate has also operations background is more preferable
- Outstanding communication skills with pro-active and energetic attitude
- Able to work independently and as part of a team
- Show full dedication to the function and strong passion for the work
- Fluent-medium level of written and spoken business English and native Hungarian speaker
- Strong MS Office skills (Microsoft Word, Excel, Power Point)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: SALES MANAGER

Allas.ma
SALES MANAGER
Mar 2nd 2012, 01:40

Megbízónk magyarországi informatikai fejlesztő és szolgáltató cég. Versenyképes juttatási csomag és teljesítmény alapú juttatási csomag.
Gyors előrelépési lehetőség.

Az értékesítési munkatárs feladatai lesznek:

• Tenderek, pályázatok, árajánlatok önálló elkészítése, illetve ezek elkészítésének összefogása
• Folyamatos kapcsolattartás, jelenlét és az üzleti lehetőségek felkutatása, megalapozása kiemelt ügyfeleinknél
• Új ügyfelek felkutatása (nagyvállalati, állami vállalati és kormányzati körben)
• A társaság termékeinek mélyreható ismerete, megismerése
• Az értékesítéshez kötődő prezentációk készítése és prezentációk megtartása
• Üzleti tervek készítése.


Felsőfokú végzettség releváns területen elvárt.

Körülbelül 5 éves tapasztalat értékesítési területen elvárt. Informatikai, műszaki beállítódás előny.

Angol tárgyalóképes nyelvtudás szükséges a pozíció betöltéséhez.

• Szorgalmas munkavégzés, mind önállóan, mind csapattagként
• Jó kommunikációs és prezentációs készség és gyakorlat
• Megnyerő, pozitív attitűd, hitelesség az ügyfelek irányában
• Jó áttekintő és felfogó képesség
• Stabil, megbízható, lojális munkavégzés
• Határozott, rátermett, céltudatos, kitartó az értékesítés irányába motivált személyiség.


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: JAVA PROGRAMOZÓ ANGOL ÉS NÉMET NYELVTUDÁSSAL

Allas.ma
JAVA PROGRAMOZÓ ANGOL ÉS NÉMET NYELVTUDÁSSAL
Mar 2nd 2012, 01:40

Megbízónk egy nemzetközi szoftverfejlesztő cég budapesti központja. Dinamikusan fejlődő szervezet, piacképes kompenzációs csomag és barátságos környezet.

Egy fejlesztői csapat tagjaként az alábbi feladatok várnak a keresett munkatársra:

-Közlekedésben használt szoftverek fejlesztése
-Design és implementáció JAVA-ban
-Szoftver specifikációk megértése és validálása
-Eredmények dokumentálása.


Felsőfokú szakirányú végzettség.

-JAVA fejlesztői tapasztalat.

Előny:

-Eclipse RCP, JPA, Spring, OSGi tapasztalat.
-Modell vezérelt fejlesztésben szerzett tapasztalat.
-Agilis fejlesztési folyamatok ismerete.
JAVA

Előny: Eclipse RCP, JPA, Spring, OSGi

Erős angol és német nyelvtudás.

-Jó kommunikációs készségek
-Rendszerben való gondolkodás
-Csapatjátékos személyiség
-Jó analitikai és problémamegoldási készségek

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: German speaker Logistics Planner

Allas.ma
German speaker Logistics Planner
Mar 2nd 2012, 02:00

ExxonMobil operates a network of Business Support Centers around the world that support their global operations and customers and is seeking qualified candidates for the Business Support Center in Budapest.

- Responsible for organizing logistic processes and deliveries
- Solving delivery problems and managing transport, delivery and operational issues
- Ensuring good communication with suppliers
- Looking for network optimization and reducing round trip distances
- Detecting the route of inventory
- Maintaining vehicle, transport and driver data in SAP

- Fluent knowledge of English and German
- Engineering or logistics academic background
- Being able to work under pressure and to work with lots of data
- Excellent communication and organisational skills
- Strong problem solving skills and accurate attitude
- Ability and desire to provide excellent customer service, customer-focused approach
- Relevant experience is an advantage but fresh graduates are also welcome!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Vezetői asszisztens (Vecsés)

Allas.ma
Vezetői asszisztens (Vecsés)
Mar 2nd 2012, 02:51

A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. autóipari alkatrészgyártó, telekommunikációs, háztartásigép és IT területre beszállító, dinamikusan növekvő partnercége számára keres munkatársat az alábbi pozícióba:

Vezetői asszisztens (Vecsés)

Feladatok:

  • A vezető napi munkájának támogatása
  • Műszaki dokumentációk fordítása német nyelvről
  • Az adminisztráció pontos működésének biztosítása
  • Vezetői megbeszélések, tárgyalások szervezése
  • Jegyzőkönyvek, emlékeztetők elkészítése
  • Utazások szervezése, szálloda foglalások, autóbérlés intézése, stb.
  • Egyéb ad-hoc feladatok elvégzése a prioritások betartásával.

Elvárások:

  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség
  • Német tárgyalási szintű, aktív nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • 2-3 év, főként gyártási területen szerzett vezetői asszisztensi tapasztalat
  • Erős felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Munkájára nagyon igényes, precíz
  • Magas fokú priorizálási képesség
  • Határozott, proaktív személyiség
  • Terhelhető, türelmes, flexibilis

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését és megfelel az elvárásoknak, kérjük küldje el fényképes önéletrajzát a hivatkozási szám (BUD-13-380) és a munkakör megjelölésével, magyar és német nyelven, Kmety Viktória részére az alábbi email címre:

HuJobBudapest2@trenkwalder.com

Nyilvántartási szám: 29338/2000-0100

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: RENDSZERGAZDA

Allas.ma
RENDSZERGAZDA
Mar 2nd 2012, 01:40

Nemzetközi szoftvergyártó cég budapesti részlege. Pár év után nemzetközi karrierlehetőség Európa vagy Ázsia pénzügyi központjában.

Felhasználók folyamatos támogatása, problémáinak megoldása
Informatikai alkalmazások üzemeltetése, üzembe helyezése, karbantartása, optimalizálása (Windows XP/Vista/7)
Munkaállomások, szerverek felügyelete, karbantartása
Biztonsági beállítások kezelése, nyilvántartása
Blackberry eszközök használatának támogatása, 1 BES adminisztráció
Hálózati, felhasználói programok installálása, üzemeltetése, hibaelhárítás
Hardverek, szoftverek nyilvántartásának vezetése

Egyetemi vagy főiskolai végzettség.


Legalább 2 év tapasztalat nagyvállalati informatikai infrastruktúra- vagy alkalmazásüzemeltetésben
Szolgáltatás orientált szemléletmód, kiváló kommunikációs készség
Analitikus gondolkodásmód, kezdeményező készség
Képesség csapatmunkára és önálló munkavégzésre
MS Office alapos ismerete
MS SQL, Oracle ismerete előnyt jelent
MS Office alapos ismerete.
MS SQL, Oracle ismerete előnyt jelent.


Kommunikáció szintű angol nyelvtudás (írásban és szóban).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: INFORMATIKAI VEZETŐ - Szekszárd

Allas.ma
INFORMATIKAI VEZETŐ - Szekszárd
Mar 2nd 2012, 01:40

Megbízónk a hazai kábeltelevíziós piac jelentős szereplője. Vidéki telephelyére keresünk műszaki vezetőt. -Előmeneteli lehetőségek 1,5-2 év után
-Vonztó juttatási csomag

•Az IT startégia kialakítása és a napi üzemeltetés felügyelete: teljes műszaki, informatikai háttér cégen belüli megvalósításának koordinációja
•Új vállalatirányítási rendszer kiválasztása, bevezetése: IT beszerzési tenderek koordinációja
• Műszaki tervezések-fejlesztések felügyelete
•Társzolgáltatói kapcsolatok megvalósítása (szerződéskötés folyamata)
•Az új SSW konfiguráció megvalósítása a partnerrel együttműködve
•Forgalom irányítási szabályok meghatározása
•További szolgáltatói kapcsolódások létrehozása
•Adatszolgáltatások, számlázás szakmai felügyelete
• Kapcsolattartás a partnerekkel, új partnerek felkutatása



Szakirányú felsőfokú végzettség (távközlési mérnök, informatikus, stb.)

-Legalább 2 év vállalatirányítási rendszer működtetési tapasztalat
-VoIP telefónia területén szerzett legalább 3 éves szakmai gyakorlat
-Szolgáltatás informatikai hátterének, SSW technológiák ismerete
-Távközlési piac ismerete,
-Project vezetői tapasztalat
-Minimum 3 éves legalább középvezetői tapasztalat
ERP, PM, Hardver és alapvető szoftver fejlesztési, hálózat és rendszerüzemeltetési tapasztalat.

Tárgyalóképes angol nyelvtudás előnyt jelent

Stratégiai gondolkodás, nagyfokú önállóság
Jó kommunikációs, elemző, szervező, problémamegoldó, tárgyalási készség

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: IT PROJEKTMENEDZSER

Allas.ma
IT PROJEKTMENEDZSER
Mar 2nd 2012, 01:40

Megbízónk Európa vezető pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó cége. 15 éve végzi szolgáltatását Magyarországon, piacvezetőként neve partnerei szemében egyet jelent a bizalommal, a professzionális munkával és a sikeres együttműködéssel.

Kéréseik és igényeik pontos, írásos megfogalmazásában segíti az IT-t érintő projektekben a fejlesztést kérő részlegeket (adminisztráció, pénzügy, sales, HR),
A kéréseket kiegészíti a projektindításhoz szükséges egyéb információkkal:
milyen jelenlegi rendszereket érint, azokhoz hogyan kapcsolódik,
milyen biztonsági szempontok vannak (safety & security),
milyen előnyök származnak a projektből (megtérülési információk),
A projektet felügyeli (a dokumentálás megfelelő szintű, határidőket a részvevők betartják), és rendszeresen jelenti a felsővezetésnek.,
A tesztelést kézben tartja (mind a fejlesztők, mind a megrendelő elegendő erőforrást biztosítson, dokumentálja, stb.).



Felsőfokú végzettség elvárt.

Jó kommunikációs képesség írásban és szóban,
Projektvezetési módszertan/vezetési tapasztalat, szigorú határidő tartás,
Jó időbeosztási képesség/rendszerezettség,
Világos/jól érthető írásbeliség.
Erős IT háttér - nem szükséges kifejezetten programozási tapasztalat, de az igen, hogy képes legyen IT számára egyértelmű írásos specifikációt adni, az IT által javasolt megoldásokat értékelni (Business Analyst).


Angol nyelvismeret - kommunikációs szinten; szóban, írásban egyaránt, melyet tesztelünk.


Tapasztalat adatkezelési eljárásokban pénzügyi területen,
Tapasztalat Oracle SQL adatbázis kezelésben,
Tesztelési módszertani ismeret/tapasztalat,
Projekt referenciák.


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: DISZPONENS (5130)

Allas.ma
DISZPONENS (5130)
Mar 2nd 2012, 01:55

Feladatok:
•cégünk érdekeit és a gazdaságosságot szem előtt tartva a vevői rendelések, igények magas szintű kielégítése, az ellátási lánc felügyelete beszállítótól a vevőig, ezen belül például
•vevői megrendelések feldolgozása és egyeztetése a termelési koordinátorokkal, számlázás, kapcsolódó törzsadatok karbantartása
•visszaigazolások készítése, szállítások egyeztetése, okmányok készítése
•a vevői megrendelések teljesítésének, raktárkészlet alakulásának folyamatos követése, szükséges intézkedések megtétele, a határidők betartása a gyártási akadályok elhárítása érdekében

Elvárások:
• min. középfokú vagy felsőfokú végzettség
•1-2 éves tapasztalat előnyt jelent
•angol nyelv ismerete minimum középfokon szóban és írásban
•jó kommunikációs és problémamegoldó készség
•nagyfokú önállóság

Bérezés:
•Versenyképes

Megbízónk profilja:
•megbízónk német tulajdonban lévő autóipari beszállító cég

Munkavégzés helye:
•Jánossomorja

Önéletrajzokat
•reisztráció után a ww.pannonwork.hu oldalon várjuk
•vagy a 9200 Mosonmagyaróvár, Erkel u. 14. postai címre várunk
•Ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 8-16 -ig

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: IT helpdesk Lead Agent

Allas.ma
IT helpdesk Lead Agent
Mar 2nd 2012, 02:00

-Processing incoming support calls, creating the corresponding tickets and documenting any support activities
- Analysing, classifying and eliminating any software and hardware failure in the IT environment
- Reaching decisions regarding the escalation of incidents to other internal departments (second level support), field service technicians or external partners as well as tracking troubleshooting
- Supporting installations, data backups and on-site technicians via remote access
- Substituting the team leader during absence
- Supporting the development of improvements in the software and hardware used as well as the existing Help Desk processes
- Developing new technologies, procedures and processes for bug fixing and document-ing them in our knowledge database

- Good IT knowledge
- An excellent command of the GERMAN AND ENGLISH language
- Willingness to work early and late shifts also on Sundays and bank holidays
- Good comprehension and willingness to learn about new IT solutions
- Team spirit, fairness, respect for others

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Junior Accounts Payable Specialist with German

Allas.ma
Junior Accounts Payable Specialist with German
Mar 2nd 2012, 02:00

- Do you have the motivation to get involved in Financial/Accounting taskso
- Are you interested in working for a company that strives to help people through innovative medical solutionso
- Would you enjoy being part of a multinational Shared Service Centero

We are looking for motivated candidates for a Junior Accounts Payable Specialist role.

The Junior Accounts Payable Specialist is responsible for supporting the execution of payment processing, including 3-way-match, invoice entry, problem resolution and processing of manual / exception payments.

- Resolution of matching errors of vendor invoice, purchase order and receipt acknowledgment
- Automatic payment processing
- Preparation of vouchers
- Processing of vendor debit/ credit memos
- Manual check preparation and distribution
- Research and reconciliation of accounts payable balances and vendor statements
- Management reporting specific to accounts payable
- Audit support specific to accounts payable
- Support the training and process improvement efforts

- College or University degree in the field of Economics
- 0-2 years relevant work experience - fresh graduates are welcome
- Fluent English and German knowledge is required
- ERP knowledge (SAP, Oracle, or equivalent) is an advantage
- Shared Service Centre experience is also a plus
- Excellent problem solving and communication skills
- Analytical skills
- Team player approach

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Demand Planning Assistant

Allas.ma
Demand Planning Assistant
Mar 2nd 2012, 02:00


Partnerünk, a Sara Lee Hungary Zrt. nagy múltú nemzetközi FMCG vállalat, a hazai kávé- és teapiac vezeto szereploje. A Sara Lee Hungary fobb márkái a Douwe Egberts és Piazza d' Oro kávék valamint a Pickwick és Sir Morton teák. Supply Chain szervezete 1 éves határozott idore gyakornokot vagy pályakezdo munkatársat keres Demand Planning Assistant pozícióba.

- A termékek elorejelzéseinek havi/heti figyelése illetve feldolgozása
- Az összecsomagolások és POS anyagokra vonatkozóan az elorejelzéseken alapuló beszerzés tervezése és a beszállítási ütemterv megvalósítása
- Az értékesítéssel és a marketinggel való folyamatos kapcsolattartás
- Beszerzési folyamathoz kapcsolódóan a beszállítóval és a termékkel kapcsolatos (cégen belüli és kívüli) információáramlás biztosítása
- Az összecsomagolt termékek készletszintjének optimalizálása
- Esetleges reklamációk rendezése
- Adminisztratív jellego feladatok

- Gazdasági területen végzett pályakezdo-, vagy aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkezo jelölt, aki tudja vállalni, hogy 1 évig teljes munkaidoben dolgozik
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
- Számítógépes ismeretek (biztos Excel tudás)
- Kiváló problémamegoldó és kommunikációs készség
- Vevoközpontú szemlélet
- Képesség csapatban dolgozni
- Más nagyvállalatnál multinacionális környezetben szerzett gyakornoki tapasztalat elonyt jelent

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: 3D fixture operátor - Tatabánya

Allas.ma
3D fixture operátor - Tatabánya
Mar 2nd 2012, 02:10

Napi gyártáshoz szükséges fixture-ök előkészítése. A fixture-ök karbantartása. Mérőprogramok készítése, frissítése. Fixture tárolók kezelése. Fixture szenzorok kalibrálása, ellenőrzése. Szükséges dokumentumok vezetése. Beérkező fixture-ök kezelése. Önálló munkavégzés.

Végzettség: Érettségi.
Szakmai tapasztalat: Gyártó cégnél szerzett több éves tapasztalat.
Informatika: jó felhasználó szintű office ismeretek
Egyéb követelmény: Elektromos targoncavezetői jogosítvány. Alapszintű angol nyelvtudás. Felhasználói szintű számítógépes ismeretek. Jó kommunikációs képesség. "Folyamatos" munkarend vállalása.

Műszaki területre
Megjegyzés: Folyamatosan bővülő, csúcstechnológiájú multinacionális autóipari beszállító cég.


Munka jellege: Szellemi

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Raktáros (Szolnok)

Allas.ma
Raktáros (Szolnok)
Mar 2nd 2012, 02:51

Szolnoki multinacionális partnercégünk számára keresünk:

Raktáros (Szolnok)

Feladatok:

-Kopóanyag kiszolgálása termelésnek

-Teljes körű anyagmozgatás termelés teljes területén

Elvárás:

-Raktárosi tapasztalat

-Targoncavezetői jogosítvány

-Darukezelői vizsga előny

-Csapatszellem

-Minimum 8 általános végzettség

Magán-munkaközvetítői ny. sz: 29338/2000-0100


Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük küldje el önéletrajzát a HuJobSzolnok@trenkwalder. com címre vagy keressen meg bennünket személyesen!

Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft.

Szolnok, Szigligeti út 2.

56/510-952

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: KONSTRUKTÉR - NÁŘADÍ

Allas.ma
KONSTRUKTÉR - NÁŘADÍ
Mar 2nd 2012, 02:50

Pro našeho klienta, významnou nadnárodní strojírenskou společnost se sídlem v Ústí nad Labem, hledáme uchazeče na pozici konstruktér.

KONSTRUKTÉR - NÁŘADÍ

Vaše úkoly:
Zpracování výkresové dokumentace a výrobních podkladů pro výrobu
Spolupráce jako člen týmu – segmentu při plánování a realizaci nových
projektů
Úprava převzaté dokumentace podle podmínek a.s. o změnovém řízení
Prověřování a řešení podmínek realizovatelnosti výkresů
Odpovědnost za právnost konstrukce technické dokumentace

Vaše kvalifikace:
VŠ/SŠ technického směru
Znalost NJ nebo AJ na komunikativní úrovni
Znalosti MS Office (Word, Excel), AUTOCAD LT, AutoCAD, Autodesk
Inventor
Komunikační a organizační schopnosti
Zkušenosti z automotive výhodou


Naše nabídka:
Zajímavou a perspektivní práci v zahraniční společnosti
Motivující finanční ohodnocení
Jazykové a odborné vzdělávání
Zaměstnanecké výhody a bonusy dle kolektivní smlouvy (5 týdnů dovolené,
Placené překážky v práci ze strany zaměstnance nad rámec zákoníku práce,
Pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění)



Místo práce: Ústí nad Labem

Referenční číslo : TRK 3725

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a životopis v elektronické verzi pod příslušným referenčním číslem.
Do textu průvodního emailu prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji:
Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s. sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů", a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

Diechová Anna
Trenkwalder a.s
U Bulhara 3, 11000, Praha - Nové Město (Praha 1)
Mobil: 420 724 566 031
Telefon: 0420224230337
E-mail: a.diechova@trenkwalder.com

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: CI COORDINATOR

Allas.ma
CI COORDINATOR
Mar 2nd 2012, 02:50

Pracovní a personální agentura Trenkwalder a.s. hledá pro svého klienta, významnou společnost, dodavatele do automobilového průmyslu, vhodného kandidáta/ku na pozici CI Coordinator

CI COORDINATOR

Požadujeme:

- SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- Minimálně 2 roky praxe v obdobné pozici ve výrobním prostředí podmínkou
- Zkušenosti v oblasti automobilového průmyslu výhodou
- Znalosti a zkušenosti z oblasti zlepšovacích procesů
- Znalost Six Sigma (Green Belt), Lean management, TPM, MOST
- Zkušenosti s balancováním linek, zavádění SMED, vedení Six Sigma projektů, Kaizen týmů, 5S auditů.
- Zkušenosti s tvorbou FMEA
- Komunikativní znalost AJ nebo NJ podmínkou
- Dobrá uživatelská znalost práce na PC
- Vysoké pracovní nasazení, organizační schopnosti, koncepční myšlení, flexibilitu
- Řidičský průkaz skupiny B

Náplň práce:

- Neustálé zlepšování výrobních procesů
- Vyhledávání úzkých míst ve výrobních procesech a jejich odstraňování
- Analýza a zlepšování výrobních toků
- Odhad/kalkulace výrobních časů, potřeby personálu a s tím souvisejících nákladů
- Spolupodílení se na výběru nejvhodnějších výrobních metod a technologií
- Doporučování metod/postupů k odstranění plýtvání, k zefektivnění využití pracovních sil a optimalizaci materiálového toku

Nabízíme:

- zajímavou, zodpovědnou a kreativní práci, která Vám dá příležitost využít všech svých možností a znalostí
- možnost osobního a profesního rozvoje
- zaměstnanecké výhody a dobré mzdové ohodnocení (měsíční odměny, 5 týdnů dovolené, jazykové kurzy, stravenky, Flexipassy)

Nástup:

- po dohodě či ihned

Místo práce:

- Vyškov


Místo práce: Vyškov

Referenční číslo : TRK 3746

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a životopis v elektronické verzi pod příslušným referenčním číslem.
Do textu průvodního emailu prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji:
Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s. sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů", a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

Petříček Jan
Trenkwalder a.s
Úvoz 84, 60200, Brno
Mobil: 420 725 475 371
Telefon: 0420542216748
E-mail: j.petricek@trenkwalder.com

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Head of Administration and Accounting (Vas county)

Allas.ma
Head of Administration and Accounting (Vas county)
Mar 2nd 2012, 02:51

A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft megbízója részére keres munkatársat az alábbi pozícióba:

Head of Administration and Accounting (Vas county)

Responsibilities:

  • Provide an efficient financial accounting service for the Hungarian operating unit .
  • Coordinate, organize and optimize the administration of the company
  • Make the balance sheet, p/ l or annual accounts and the fiscal documents for revenue declaration
  • Interact with the legal / fiscal office to ensure all runs correctly
  • Update legal and fiscal books & organise archives
  • Manage the sales ledger and ensure debts are collected in time – inform and support the managing director and sales manager with information
  • Register the purchase invoices, follow internal approval procedure and ensure timely payments to suppliers
  • Reconcile intercompany balances according to group rules and follow the group intercompany transfer price agreements
  • Control the bank accounts of the company and keep relation with the banks
  • Register and pay staff expense notes, after having verified these expense notes are ok with internal control requirements of approval
  • Make sure fixed assets records of the company are up to date and ensure the group approval system on capital expenditure is correctly followed
  • Identify site issues, discuss them with the managing director or HQ manager directly responsible, and work out the decided solution.
  • Be responsible for the payroll administration eventually in coordination with the external payroll office.
  • Make a cash forecast; prepare the payments, collect debt, report overdue balances to the management and inform the group finance team in time of cash needs. Transfer cash in time to the group upon customer payments. And in case of cash shortage, draw funds from the HQ after concertation with the group controller.
  • Implement a budget information system for the budget holders based on actual expenses in accounting and approved budget. In case special expenses (unbudgeted) are needed, inform the HQ manager and make sure he is informed and agreeing.
  • To report the P/L on a monthly basis to the group reporting team according to group standards, including giving detailed information, when requested to the group reporting team on actual expenditure versus budget. To ensure intercompany balances are reconciled regularly according to headquarter instructions.
  • Make the Hungarian total budget on an annual basis together with the managing director. Report the agreed country budget to the headquarters and monthly / quarterly compare actual cost to budget and inform local management and finance team at headquarters timely of any discrepancies.
Requirements:
  • Be a qualified accountant, having the necessary degrees to exercise this job in
  • several years of experience
  • Knowledge of accounting systems
  • Very good PC based skills.
  • Very good knowledge of the English language both orally and in writing is essential
  • Good interpersonal skills to interact with staff and to have contacts with the group , external auditors, custom , VAT and fiscal authorities, bank employees.
  • Good problem solving skills
  • Ability in managing work to achieve reporting deadlines set internally as well as at headquarter level
  • Have an analytical spirit and should show interest in other areas than financial accounting, specifically in the sales and research environment to enhance performance in the job.

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, jelentkezését az alábbi elérhetőségeken várjuk:

Cím: 9700 Szombathely, Thököly u. 48.

Tel.: 20/580-7670, 20/401-9610

Email: HuJobSzombathely@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Festőüzem vezető (Szolnok)

Allas.ma
Festőüzem vezető (Szolnok)
Mar 2nd 2012, 02:51

Szolnoki telephelyű multinacionális partnercégünk számára keresünk:

Festőüzem vezető (Szolnok)

Feladatok:

-A festőüzem termelési tervének megvalósítása az előírt költségvetési kereten és időn belül az előírt minőségben

-A 40-45 fős létszámú festőüzem irányítása, a munkatársak szakmai és diszciplináris vezetése

-A munkaerő tervezése, beosztása, nyomon követése

-Az üzem auditokra történő felkészítése

-Munka és környezetvédelmi feladatok, veszélyes hulladék kezelése

Elvárások:

-A cég által gyártott termékek felületkezelésében szerzett több éves tapasztalat

-Legalább középfokú műszaki végzettség

-Több éves vezetői tapasztalat

-Kommunikációképe német vagy angol nyelvtudás

-Számítógépes ismeret

Magán-munkaközvetítői ny. sz: 29338/2000-0100


Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, és megfelel az elvárásoknak, kérjük küldje el önéletrajzát a HuJobSzolnok@trenkwalder.com címre!

Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft.

5000 Szolnok, Szigligeti út 2.

Tel:56/510-952

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Műszaki tanácsadó

Allas.ma
Műszaki tanácsadó
Mar 2nd 2012, 04:30

Ipari automatizálással foglalkozó partnerünk részére keresünk műszaki tanácsadót, törökbálinti munkavégzéssel.

Feladatok:
Az értékesítés során jelentkező technikai problémák megoldása
Műszaki szaktanácsadás, elsősorban telefonon, szükség esetén személyesen
Kapcsolattartás a vevőkkel, vevői reklamációk kivizsgálása, szükséges intézkedések meghozatala
Értékesítők szakmai támogatása

Elvárások:
Gépészmérnöki végzettség
Pneumatikai ill. hidraulikai ismeretek
Automatizálásban szerzett tapasztalat
Kommunikációs szintű angol nyelvtudás
Jó kommunikációs képesség

Végzettség: felsőfok


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions