Hasznos linkek:

2012. január 15., vasárnap

Allas.ma: Har du tidigare arbetat med administration

Allas.ma
Har du tidigare arbetat med administration
Jan 15th 2012, 02:34

Har du tidigare arbetat med administration och i reception? Har din roll varit att vara spindel i nätet?
Då kan detta uppdrag vara av intresse för dig! Adecco söker nu till kunds räkning en kandidat som tidigare har arbetat som administratör/receptionist.


Detta är en heltidstjänsten och ska tillsättas omgående och pågår i 4 månader, kan eventuellt förlängas. Uppdraget är inom vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd hos Adecco och arbeta som uthyrd konsult.



Hur ser din arbetsdag ut?
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:
-Svara och koordinera telefonväxeln i receptionen.
-Ta emot och koordinera besökare och administrera Security passport, passerkort och loggbok.
-Uppdatera informationsskärmen vid receptionen med relevant information.
-Bevakning av porttelefon, grindar och kameraövervakning.



Du kommer även att administrera Serviceträningar gällande:
-Lägga upp scheman för kommande Service träningar.
-Registrera kursdeltagare.
-Boka och förbereda kurs och konferenslokaler och vid behov även beställa catering.
-Beställa pärmar och ställa i ordning i kurslokaler.
-Vid behov kan du behöva boka taxi och hotell för kursdeltagarna.
-Uppdatera avslutat kursresultat i My Learning.
-Administrera faktureringar gällande träningar och dokumentera.
-Administrera mailgrupper för kursdeltagare.
Vara kontaktpersonen mot kundregistreringen i USA.



Vem trivs här?
För att trivas och snabbt komma in i ditt nya jobb är det viktigt att du tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter och har vana av att vara spindel i nätet. Vi ser det som en självklarhet att du har mycket goda datakunskaper i Microsoft Office, Outlook, PowerPoint och främst i Excel. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift, kunskap i andra språk är meriterande. Du har lätt för att lära dig nya verktyg, det är ett stort plus om du tidigare har arbetat med Pyramid, Service Admin, My Learning eller Get Res.



Dina egenskaper spelar självklart också en viktig roll för att du ska trivas på din nya arbetsplats. Vi ser gärna att du är en självgående, noggrann och serviceminded person som drivs av att ha flera bollar i luften. Du tycker om att ta ansvar och leverera resultat genom att arbeta mot deadlines!


Vad erbjuder Adecco?
Adecco erbjuder dig ett uppdrag med arbetsuppgifter som du drivs av och har tidigare arbetat med. Du får möjlighet att arbeta med trevliga kollegor på ett internationellt företag. Detta är ett heltidsuppdrag som beräknas pågå i 4 månader, kan eventuellt förlängas. Skulle kunden känna av ett fortsatt behov finns då möjlighet att bli anställd hos kunden.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.


Mer information om Adecco finns på www.adecco.se



Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.



Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta: Zinu Kamaly på zinu.kamaly@adecco.se

Telefonnummer: 018-65 33 14



Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.


Välkommen att söka!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions