Hasznos linkek:

2012. január 31., kedd

Allas.ma: Customer Help Desk 1st Line - English and Slovak (Budapest)

Allas.ma
Customer Help Desk 1st Line - English and Slovak (Budapest)
Jan 31st 2012, 02:50

On behalf of our multinational Client are one of Europe's leading providers of communications services, with over 21 million corporate and residential customers in the UK alone. They do this through their strategy of providing the best communications services and solutions for everybody in the UK and for corporate customers across Europe. We are currently looking for:

Customer Help Desk 1st Line - English and Slovak (Budapest)

Responsibilities:

  • Responds to inbound telephone calls from customers reporting problems
  • Opens trouble tickets to record all actions taken to effect resolution of customer problems
  • Contacts customer directly, providing notification of error conditions affecting cusomer's services
  • Updates on existing problem conditions and coordination of ticket activities to closure
  • Conducts first level analysis and calls phone companies, technical field personnel and whoever else is necessary to work on a problem.
  • Maintains responsibility for the ticket throughout its life cycle, even when transferred to another department.

Qualifications:

  • Degree level
  • Fluency in English and in Slovak language knowledge
  • Knowledge of any other European language is an advantage.
  • MS Office knowledge
  • Be able to evidence clear and demonstrable experience in technical interface with telecommunications service providers including related help desk operations.
  • Good written and oral communications skills
  • Good problemsolving skills
  • Customer attitude is must

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

If you are interested in this position please send your CV with the reference number (BUD-13-373) to Viktória Kmety the following e-mail address:

HuJobBudapest2@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions