A Randstad Hungary az 52 országban jelenlévo, világszinten is az egyik vezeto munkaero-közvetíto holland Randstad csoport tagja. A Randstad Hungary 2004-ben nyitotta meg elso irodáját Budapesten, 2010-ben egyesült Magyarország egyik vezeto személyzeti tanácsadó cégével, a ProfiPowerrel, ezzel létrehozva a piac egyik legmeghatározóbb szereplojét. Folyamatosan bovülo (közel 80 fos) szakmai csapatunk szakszero segítséget kínál a munkaero-kölcsönzésre, a munkaero-közvetítésre és egyéb HR szolgáltatásra irányuló vállalati igényekkel kapcsolatban.
Általános asszisztensi feladatok:
- Az Ügyvezeto teljes köro támogatása a napi munkájában
- Idopontok szervezése, tervezése és utókövetése
- A management és egyéb értekezletek megszervezése, elokészítése és utókövetése; jegyzokönyv elkészítése
Irodavezetoi feladatok:
- Kapcsolattartás az iroda bérbeadójával és karbantartóival, a szükséges munkák megrendelése és kivitelezés felügyelete
- Bútorok beszerzése, átalakítások megszervezése
- Az irodai rendezvények elokészítése, meghívók kiküldése, vendéglista összeállítása, étel- és italrendelés koordinálása
- Az állásbörzékkel kapcsolattartás és a megjelenés koordinálása
- Intranet karbantartása, tartalmak feltöltése
- Minimum 2-3 év, hasonló pozícióban szerzett tapasztalat elony
- Felsofokú végzettség
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás, egyéb idegen nyelv ismerete elony
- Magabiztos, gyakorlott MS Office (kiváló Word, Powerpoint, Excel ismeretek) és internet felhasználó
Kompetenciák:
- Megbízható és lojális
- Kiváló szervezo, kitartó és magas energiaszinttel bír
- Rendszerezett, analitikus
- Képes önállóan dolgozni, és ha szükséges, döntést hozni
- Empatikus, barátságos
- Könnyen teremt kapcsolatot kollégáival
- Feladatorientált, jól tud akár szok határidovel dolgozni