Hasznos linkek:

2012. február 11., szombat

Ingyenes lehetőség a gyarapodásra

Nem szeretnél végre szemtelenül sokat keresni? Találtam egy weboldalt, ami nagyon úgy néz ki, hogy az év legnagyobb internetes őrületét indítja el, és szerintem ebből nem lenne érdemes kimaradnod!

Már csak azért sem, mert INGYENES!!!

És ha végre szeretnéd gatyába rázni a családi költségvetést, akkor bizony itt az idő, hogy cselekedj...

Itt a weboldal linkje, mert ezt látnod kell:
http://kmdholding.com/hue0s4k


Allas.ma: Kompenzációs specialista

Allas.ma
Kompenzációs specialista
Feb 11th 2012, 02:00

Német multinacionális autóipari beszállító partnerünkhöz keressük leendo munkatársukat Kompenzációs specialista munkakörbe.

- Vállalati javadalmazási stratégia meghatározása, a kompenzációs rendszer átalakítása és a teljes kompenzációs és juttatási rendszer moködtetése
- Munkakör értékelés Hay módszertan alapján
- A piaci bérfelmérés eredménye alapján a vállalati bérstruktúra átalakítása
- Részvétel az éves létszám-, bér- és juttatás tervezésében a kapcsolódó területekkel szoros együttmoködésben, a költségvetés alakulásának figyelemmel kísérése, elemzése a mindenkori szabályzatok figyelembe vételével
- Vállalati jelentések, riportok, kimutatások készítése
- Az adózási szabályok változásainak követése, a juttatási rendszerrel kapcsolatos adminisztráció

- Min. két év HR kompenzáció terén szerzett tapasztalat
- Felsofokú gazdasági végzettség
- Eros és magabiztos angol nyelvtudás
- Magabiztos számítógépes felhasználói ismeretek (Excel, Word, MS Office)
- Határozottság
- Eros analitikus készség és kontrolling szemlélet

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Senior controller

Allas.ma
Senior controller
Feb 11th 2012, 02:00

Our international client is in the car-leasing industry and has an opening for a senior controller position.

- Participate in preparing monthly report for the local management
- Reporting financial data
- Supporting the planning, budgeting, forecasting activities
- Preparing cost management and cost center reports
- Preparing profitability analysis
- Supporting the co-departments by preparing ad-hoc and regular reports on a daily, weekly and monthly basis

- College/University degree in Finance/Accounting
- 4+ years relevant professional experience at multinational companies
- Fluent English and Hungarian language knowledge
- Strong Excel knowledge
- Open minded, dynamic, proactive personality
- Good presentation skills
- Strong analytical skills, flexibility

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Beszállítói Minőségügyi Mérnök (Sopronkövesd)

Allas.ma
Beszállítói Minőségügyi Mérnök (Sopronkövesd)
Feb 11th 2012, 02:50

Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR - megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt. A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft autóipari gyártó partnere számára keres munkatársakat az alábbi pozícióba:

Beszállítói Minőségügyi Mérnök (Sopronkövesd)

Feladatok:

ˇ A beszállított alkatrészekkel/félkész termékekkel kapcsolatos észrevételek, reklamációk fogadása a cég szakterületeiről és továbbítása a beszállítók felé.

ˇ Beszállítók részére megküldött reklamációk nyomon követése;

ˇ Beszállítóktól érkező válaszok/problémamegoldások figyelemmel kisérése, szükség szerinti intézkedés.

ˇ Reklamáció miatt zárolt alkatrészek/félkész termékekkel kapcsolatos intézkedések

ˇ Kapcsolattartás/együttműködés a cég beszállítói minőségügyi mérnökeivel.

ˇ Beszállítókkal kapcsolatos dokumentációk, statisztikák vezetése.

ˇ Közreműködés az új termékek ellenőrzési utasításainak kidolgozásában, a belső minőségügyi auditok végrehajtásában, és a P-FMEA, ill. Controlplan kidolgozó teamekben.

Elvárások:

ˇ Felsőfokú műszaki (villamos-, gépészmérnöki) és/vagy minőségbiztosítási végzettség

ˇ Tárgyalóképes angol- és/vagy német nyelvismeret

ˇ Jó problémamegoldó képesség; feladatorientált személyiség

ˇ Gépjárművezetői gyakorlat

Előny:

ˇ Minőségügyi területen szerzett tapasztalat

ˇ Autóipari beszállítói gyakorlat

ˇ Auditori ismeretek és tapasztalat

ˇ ISO 9001, QS 9000, VDA 6.1, ISO/TS 16949 szabványok ismerete


Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben a hirdetés felkeltette érdeklődését, kérjük, magyar és idegen nyelvű fényképes önéletrajzát, bérigényének megjelölésével a GYOR-9-515 hivatkozási szám feltüntetésével az alábbi címre küldje: hujobgyor@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Kompenzációs és juttatási specialista - Esztergom környéke

Allas.ma
Kompenzációs és juttatási specialista - Esztergom környéke
Feb 11th 2012, 02:10

Részvétel a kompenzációs és juttatási stratégia kidolgozásában.
Fejleszti és felügyeli a jutalmazási rendszert.
Megfelelően kommunikálja a cég kompenzációs és juttatási politikáját a munkatársak felé.
Felügyeli a HR-költségvetést.
Elemzéseket, riportokat készít a fizetésekkel, valamint a juttatásokkal kapcsolatosan.
Figyelemmel kíséri a kompenzációs és juttatási rendszert.

Végzettség: Felsőfokú gazdasági, pénzügyi és/vagy HR végzettség.
Szakmai tapasztalat: Minimum 5 éves, multinacionális gyártó környezetben, hasonló területen szerzett tapasztalat.
Informatika: jó felhasználó szintű office ismeretek
Egyéb követelmény: Tárgyalóképes angol nyelvtudás.
Kiváló kommunikációs, szervezési tárgyalási és vezetői képesség.
Dinamikus, proaktív és kreatív személyiség.

HR/Oktatás területre
Megjegyzés:

Munka jellege: Szellemi

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Műszakvezető (Szekszárd)

Allas.ma
Műszakvezető (Szekszárd)
Feb 11th 2012, 02:51

Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR-megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt. A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. multinacionális megbízója részére munkatársat keres az alábbi pozícióba:

Műszakvezető (Szekszárd)

Feladatok:

  • A termelési folyamatok műszaki felügyelete és fejlesztése, melyekkel biztosítható az ügyfelek elégedettsége és a költségek csökkentése
  • A termelés tervezése feladat, kapacitás, teljesítmény és a minőség szempontjából
  • A beosztott munkatársak kiválasztása, oktatása, vezetése és motiválása
  • A közvetlen beosztottak és a termelést támogató dolgozók munkájának irányítása, ellenőrzése, kiértékelése
  • A termelékenység javítása támogatás, szolgáltatás szervezésével
  • Javaslatok a csoportok létszámának csökkentéséről illetve növeléséről az éves tervek és az aktuális rendelésállomány függvényében
  • Új termékek bevezetésének technologizálása
  • Lean szemlélet kialakítása a műszaki folyamatokban

Elvárások:

  • Minimum középfokú szakirányú műszaki vagy elektronikai végzettség
  • 1-2 év szakmai és vezetői tapasztalat kábelkonfekcionáló, - gyártó vagy elektronikával foglalkozó nagyvállalatnál
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, PowerPoint)
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés
  • Jó problémamegoldó képesség, gyakorlati beállítottság
  • Eredményorientált gondolkodás és munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség
  • B kategóriás járművezetői engedély

Előny:

  • Integrált vállalatirányítási-rendszer ismerete
  • Középfokú németnyelv-tudás

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését és megfelel az elvárásoknak, várjuk magyar nyelvű, fényképes szakmai önéletrajzát a pozíció és a bérigény megjelölésével az alábbi e-mail címre: HuJobPecs@trenkwalder.com

Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft.

7626 Pécs, Felsővámház u. 48.

Tel:72/532-058

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Ügyfélkapcsolati referens (Vas megye)

Allas.ma
Ügyfélkapcsolati referens (Vas megye)
Feb 11th 2012, 02:51

A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft megbízója részére keres munkatársat az alábbi pozícióba:

Ügyfélkapcsolati referens (Vas megye)

Feladatok:

  • „Hostess" feladatok ellátása, ügyfelek fogadása, iratok fénymásolása iratkezelő rendszerbe
  • Írásos, személyes, telefonos ügyféligények kezelése (hálózati, számlázási, reklamációs, panaszos, díjfizetéssel kapcsolatos, szerződésekkel, szerződéskötéssel kapcsolatos igények)
  • Aktív részvétel a szervezet munkájában, egyes szakmai feladatok teljes körű, önálló vitele, a fiók-iroda nyitás-zárás, önálló ügyfélfogadás
  • Az ügyfelek számára a meghatározott szolgáltatások nyújtása, a megállapodott szolgáltatási színvonalon
  • Az ügyfelek visszajelzéseinek gyűjtése, azok alapján javaslattétel a rendszerek ill. folyamatok javítására
  • Hátralékkal rendelkező ügyfelek telefonon és személyesen történő felkeresése, hátralékkal kapcsolatos ügykezelés.
  • Aktív részvétel az Ügyfélkapcsolati Központhoz, Kintlévőség Kezelő Szervezet vagy az Ügyfélszolgálati irodákhoz tartozó ügyfélszolgálati folyamatok működtetésében (adatpontosítást, hátralékkezelés)
  • Ügyfélhívó rendeltetésszerű és korrekt kezelése
  • Információadás az irodát felkereső ügyfelek, partnerek részére, szükség esetén annak írásos továbbítása, a megkeresése átirányítása az Ügyfélkapcsolati Központ felé,
  • Személyesen érkező panaszok, megkeresések ügyintézése és dokumentálása,
  • A SZMSZ-ben rögzített ügyrendi, ügyviteli folyamatokból, tevékenységekből, utasításokból adódó feladatok helyi alkalmazásának betartása,
  • Villamos energia értékesítés növelése, piac megtartása,
  • A fogyasztói elégedettség és a társaság image-nek építése a kisfogyasztói körben.

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • B kategóriás jogosítvány, több éves gépjármű vezetői tapasztalat
  • Saját gépkocsi
  • mobilitás
  • SAP, illetve idegen nyelv ismerete előny, de nem feltétel
  • helyettesítés fiókirodákban

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, jelentkezését az alábbi elérhetőségeken várjuk:

Cím: 9700 Szombathely, Thököly u. 48.

Tel.: 20/580-7670, 20/401-9610

Email: HuJobSzombathely@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Karbantartó mérnök-csoportvezeto

Allas.ma
Karbantartó mérnök-csoportvezeto
Feb 11th 2012, 02:00

Nemzetközi szinten az egyik legeredményesebb vasúti jármogyártó partnerünk részésre keresünk Karbantartó mérnök-csoportvezetot.

- A karbantertó munkatársakkal való együttmoködéssel a gyártóberendezések karbantartása és a folytonos rendelkezésre állásának biztosítása
- Moszaki dokumentáció kezelése
- Megelozo karbantartási tervek készítése

- Felsofokú moszaki végzettség
- Vasút jármo gyártásban, karbantartásban szerzett tapasztalat
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- 1-2 éves vezetoi tapasztalat
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: ELEKTROTECHNIKUS (Mórahalom)

Allas.ma
ELEKTROTECHNIKUS (Mórahalom)
Feb 11th 2012, 02:51

Csomagolóanyagokat gyártó partnercégünk részére keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

ELEKTROTECHNIKUS (Mórahalom)

A munkatárs fő feladata:

  • a gyártósor műszaki és karbantartási feladatainak ellátása

Elvárások:

  • elektronikai technikusi végzettség (felsőfokú villamossági végzettség előny),
  • középfokú angol nyelvtudás (hiánya kizáró ok!),
  • legalább 2 éves releváns tapasztalat (termelői közegben),
  • szakmai érdeklődés az anyaghasználat, kinematika, hidraulika, automatika, mechanika, PLC programozás iránt,
  • proaktív, dinamikus személyiség,
  • szigorú minőségi és biztonsági szabályzat betartása.

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette figyelmét, és megfelel a megfogalmazott elvárásoknak, kérjük, hogy angol és magyar nyelvű szakmai önéletrajzát - a SZEG-4-111 hivatkozási szám feltüntetésével - juttassa el az alábbi elérhetőségek valamelyikére:

Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft.

6722 Szeged, Batthyány u. 35/A

Tel.: 62/542-562; Fax.: 62/542-563

E-mail: HuJobSzeged@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Desk Based Service Team Leader

Allas.ma
Desk Based Service Team Leader
Feb 11th 2012, 02:00

Our multinational client is a prestigious telecommunication company with worldwide presence, for which we look for Desk Based Service Team Leader to their Budapest-based business services center.

Key Responsibilities:
- running a team of Desk Based Service Managers
- service development, service improvement within a defined customer base, either nationally or on a multi-country basis
- improving the overall customer experience and owning the overall service relationship at mid to senior level within the customer business area
- building and maintaing collaborative relationships with key customers and suppliers

- strong leadership skills
- university or college degree
- experience in customer service, customer care
- min. 1-2 years experience in team and people management
- result and customer oriented personality
- fluent English

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions