Trivs du på en arbetsplats med högt tempo och varierande arbetsuppgifter? Vi på Adecco Borås ger dig en möjlighet att utvecklas och ha roligt på arbetet!
Hur ser din arbetsdag ut?
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta emot returer och sköta det administrativa arbetet som är relaterat till detta. Du kommer att ha mycket internationella kontakter via telefon och e-mail. Därtill kommer du att vara delaktig i att optimera logistikflödet och att se till att det fungerar på ett så kostnadseffektivt sätt som möjligt.
Tjänsten är på heltid med start omgående och förväntas pågå i ca 4 månader. Arbetstiderna är 8-17, måndag till fredag. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning.
Vem trivs här?
Du som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, har flytande kunskaper i engelska samt är van att arbeta med telefon och dator som arbetsredskap kommer att känna igen dig i denna roll samtidigt som du utmanas och tar nya kliv. Har du dessutom eftergymnasial utbildning inom logistik eller ekonomi samt kunskaper i SAP kommer du att känna dig trygg på din nya arbetsplats. Har du tidigare arbetat på ett stort internationellt företag och förstår arbetssätt och kultur kommer du att ha en fördel mot andra sökande.
Är du en driven, initiativtagande och analytisk person som gillar att jobba operativt och trivs med en utmanande vardag kommer du att känna dig som hemma på denna arbetsplats. Då rollen innebär mycket kontakt med olika personer och avdelningar bör du även vara kundorienterad och trivas i kontakten med andra människor. Vid anställning kommer stor vikt att läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på tel: 031-725 45 38.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommenatt söka!