Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR - megoldásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt.
Partnerünk számára munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:
Beszerzési adminisztrátor
Feladatok:
- A beszerző által adott információk alapján a versenyeztetési eljáráshoz szükséges pályázati anyagok összeállítása, szerkesztése,
- Beérkezett árajánlatok összesítése Excelben,
- A beszerzési tevékenység adminisztratív támogatása, nyilvántartások készítése, adatok rögzítése,
- Kimutatások készítése.
Elvárások:
- Érettségi és középfokú logisztikai szakképesítés (OKJ),
- 1 év beszerzési területen, beszerzési adminisztrációban megszerzett tapasztalat,
- Kiváló számítógépes ismeret, magabiztos Excel-tudás (függvények ismerete),
- Precizitás, pontosság, nagy munkabírás, megbízhatóság.
Egyéb:
- Határozott idejű munkaviszony: 2012. október 31-ig.
- Munkavégzés helye: Budapest, 8. kerület.
- Bér: bruttó 130-140 000 Ft/hó.
Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését és megfelel az elvárásoknak, kérjük, küldje el szakmai önéletrajzát a BUD-37-229 hivatkozási szám feltüntetésével az alábbi e-mail címre: HuJobBudapest2@trenkwalder.com
Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.