Vi söker en Ekonomiadministratör till vår uthyrningsverksamhet i Luleå. Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, entreprenad och karriärutveckling. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Arbetsuppgifter
- Analys och avrop
- Kundresekontra
- Fakturering
- Ekonomisk uppföljning
- Säkerhetsställa pris
- Resultaträkning
- Kundservice
Vem söker vi?
Vi söker Dig som har en civilekonomexamen, samt några års erfarenhet av ekonomiarbete. Du kan Excel och övriga officepaketet. Du är väldigt noggrann i ditt dagliga arbete. Det är viktigt att du har en god systemvana och hög problemlösningsförmåga. Det är även viktigt att du har en bra samarbetsförmåga och kan hålla många bollar i luften. Bra på att sätta dig in i nya situationer och uppfatta helheter. Viljan att ge våra kunder en god service är en självklarhet.
Vad erbjuder vi dig?
Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.
Intresserad?
Du är välkommen med din ansökan, gärna så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida www.adecco.se där du registrerar ditt CV.
Kontaktperson på Adecco; Carolina Sevä, 070-249 20 60