Vill du ha ett arbete där du får vara med och utveckla och driva arbetet framåt? Vi på Adecco Office & HR ger dig möjligheten att uppleva detta!
.SE:s Internetfond är ett sätt att stödja Internetutvecklingen genom att finansiera fristående projekt. Internetfonden har sedan starten 2004 finansierat drygt 100 projekt, som alla syftat till Internets utveckling. Läs mer om Internetfonden på http://internetfonden.se
Hur ser din arbetsdag ut som Assistent?
Tar du tag i det som behövs, trivs med kontakten med andra samt gillar att skapa ordning? Då kommer du att trivas i rollen som assistent!
Du får möjligheten att arbeta i en varierande roll i en miljö som uppmuntrar initiativtagande och driftighet. Som assistent kommer du bland annat att arbeta med administration i form av korrespondens, inskanning av dokument och arkivering, ärendehantering samt uppföljningar. I dina arbetsuppgifter ingår även rese- och mötesbokningar samt en del webbhantering.
Vem trivs att arbeta som Assistent?
Du som har ett genuint intresse för Internet och dess utveckling samt några års erfarenhet av administration och assistentarbete kommer snabbt kunna sätta dig in i rollen. Har du dessutom erfarenhet av hur myndigheter fungerar (regelverk och rutiner) kommer du snabbt att sätta dig in i arbetet. I rollen som assistent kommer du att ha nytta av dina goda datorkunskaper i MS Office och Wordpress.
Är du en prestigelös, ansvarsfull och självständig person kommer du att trivas bra! Din höga servicekänsla och din förmåga att skapa och följa rutiner kommer att göra att du når framgång. Du tar tag i det som behövs, är framåt och kommunicerar bra med andra människor.
Vad erbjuder vi dig som Assistent?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden och arbetar på uppdrag hos vår kund .SE. Uppdraget börjar i januari/februari 2012 och väntas pågå tom september 2012. Tjänsten är på heltid.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad av tjänsten som Assistent?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel: 08-598 982 37 eller sofia.wigzell@adecco.se
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!