Olasz tanácsadó és szolgálatató cég belvárosi irodájába keres munkatársat /
Societá italiana di consulenza e servizi con sede nel centro di Budapest cerca
Ügyvételi asszisztens /
Assistente amministrativa
munkakörbe.
Feladatok / Compiti:
- Adminisztratív feladatok ellátása a cég ügyfelei részére / Gestione amministrativa e di assistenza ai clienti
- Levelezés magyar és idegen nyelven / Gestione della corrispondenza in ungherese e in altre lingue straniere
- Forditások magyar nyelvről olasz és angol nyelvre és fordítva / Traduzioni dall'ungherese all'italiano e all'inglese e viceversa
- Jelentések, kimutatások, táblázatok, szöveges beszámolók készítése / Preparazione di report, tabelle e relazioni
- Hatékony információáramlás biztosítása az cég ügyfelei és a munkahelyi különböző egységeinek munkatársak között / Gestione della comunicazione interna tra i clienti e i responsabili dei vari dipartimenti
- Általános irodai adminisztráció / Gestione dell'amministrazione generale dell'ufficio
Elvárások / Aspettative:
- Biztos számítógépes felhasználói ismeret (Word, Excel) / Conoscenze informatiche (Word, Excel)
- Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban egyaránt / Ottima capacitá di comunicazione sia scritta che verbale
- Precizitás / Precisione
- Hosszú távú együttműködés iránti igény / Collaborazione a lungo termine
- Olasz és angol nyelv magas szintű ismerete / Ottima conoscenza della lingua italiana e inglese
Előny / Preferenze:
- Könyvelésben jártasság / Conoscenze contabili
- Gazdasági diploma / Laurea in scienze economiche
- Azonnali munkakedés / Disponibilitá immediata
Amit kínálunk / Cosa offriamo:
- Jó munkahelyi légkör, fiatalos, dinamikus csapat / Buona atmosfera di lavoro, con un team giovane e dinamico
Jelentkezni lehet :
MCL Consulting Kft.
H-1023 Budapest, Bécsi út 3-5.
Tel: 36 1 288 0042; Fax: 36 1 288 0043
e-mail: andrea.varga@mclconsulting.hu