Önskar du dig en arbetsdag fylld av utmaning? Vi kan nu erbjuda dig en spännande tjänst hos en av våra internationella kunder som Chefsassistent!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att ha ett varierande arbete där din främsta roll är att effektivisera chefens arbetsdag. Som chefsassistent ges möjligheten till att självständigt ansvara för många uppgifter. Du kommer att ta hand om reseplanering, mötesmaterial, kalenderadministration samt hantera olika typer av arrangemang.
Vem trivs här?
Du som är flexibel, självständig och gillar att jobba i ett högt tempo kommer att trivas som chefsassistent på denna arbetsplats. Detta arbete kräver att du är ytterst välorganiserad, anpassningsbar och samarbetsvillig. För att trivas i rollen krävs det att du känner dig bekväm i att arbeta självständigt, och tilltalas av de administrativa utmaningarna som tjänsten innebär. Du trivs mycket bra med att ge service och att hantera en mängd administrativa ärenden parallellt. Som chefsassistent kommer du att arbeta i en internationell miljö så din engelska ska vara flytande i både tala och skrift. Du ska också vara van att arbeta i Office paketet samt ha baskunskaper i ekonomi/controlling.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas så snart som möjligt. Som konsult är du (tillsvidare)anställd i Adecco Sweden. Uppdraget är på 100%.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Zandra Briseid på tel: 08-598 980 06 eller zandra.briseid@adecco.se
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!