Hasznos linkek:

2012. február 7., kedd

Allas.ma: Költségelemző

Allas.ma
Költségelemző
Feb 7th 2012, 02:10

Nyomon követi és előrejelzéseket készít a tényleges termelési költségekről. Kimutatásokat készít az ebből eredő eltérésekről.
A leltározásokról riportokat készít.
A hónap végi zárásokról feljegyzéseket készít.
Aktívan részt vesz a leltározásban, készletértékelésben és az elavulási felülvizsgálatokon.
A törzsadatok pontosságát biztosítja az SAP-ben.

Végzettség: Felsőfokú pénzügyi végzettség.
Szakmai tapasztalat: Minimum 3-5 év hasonló pozícióban szerzett tapasztalat.
Informatika: felhasználó szintű office ismeretek
Egyéb követelmény: Tárgyalóképes angol nyelvtudás.
Könyvelésben szerzett tapasztalat.
SAP ismeret.
Eredmény-orientált, jó kommunikációs képességekkel, tanulási és csapatmunkára való hajlandósággal, kiváló problémamegoldó képességgel rendelkező személyiség.
Kezdeményező-készség.



Vetőmag termesztésben szerzett tapasztalat.
Ukrán vagy orosz nyelvtudás.

Pénzügy/Számvitel területre
Megjegyzés: A világ egyik legnagyobb mezőgazdasági termék és technológiai megoldások szállítója. Hazai tevékenységét több,mint 10 éve kezdte, azóta folyamatosan fejlődik, és jelentős szereplője a magyaroszági mezőgazdaságnak.

Munka jellege: Szellemi

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Head of Sales

Allas.ma
Head of Sales
Feb 7th 2012, 02:00

For our client - a fast-growing leisure and lifestyle company in Hungary, working in the exciting field of live shopping and online collective buying, growing fast in the local market – we are looking for a new colleague for the Head of Sales position.

• Launch, grow and lead a successful sales teams of 8-10 people
• Manage, coach, train and guide your sales team
• Take responsibility for delivering outstanding team sales results
• Work with company Management to execute on sales strategy and achieve revenue targets
• Monitor and motivate the sales team
• Carry out sales team performance feedback reviews
• Manage deal approvals
• Co-ordinate with pre- and post-sales teams
• Provide detailed KPI reporting and administration as necessary
• Identify new and creative businesses & activities
• Demonstrate a passion for winning and delivering top results

• Minimum 3-5 years of extensive sales experience
• Proven leadership track record with people management skills, understanding of team dynamics
• A strong orientation towards sales and the ability to develop lasting relationships with partners
• Strong networking and negotiation skills for building new relationships
• Excellent network of contacts in relevant sector (food & beverage, wellness, leisure)
• Passion for winning and delivering top results
• Action oriented and entrepreneurial mindset!
• Dynamic, energetic, confident and fast-paced personality with good problem solving skills
• Fluency in English language is mandatory

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Profit Centre Analyst

Allas.ma
Profit Centre Analyst
Feb 7th 2012, 02:00

Our multinational client is looking for Profit Centre Analyst.

- Prepare monthly profit centre report, reconcile SAP data with Magnitude numbers and identify and understand differences
- Support SAP markets, supply centres and support functions in issue resolution and work as one single point of contact
- Continuous communication with Profit Centre Analyst and Profit Centre Owner to follow up open issues and close outstanding master data related issues
- Work with the profit centre embedment team to ensure effective and comprehensive governance processes are in operation
- Support the maintenance of current Profit Centre policy and help the profit centre embedment team to develop big rules and basic principles for Profit Centre reconciliation
- Facilitate the resolution of outstanding issues in a timely manner
- Identification and mitigation of risks

- Solid SAP experience and understanding of profit centres and their purpose is an advantage
- Relevant university or college degree
- Fluent English
- Understanding of the financial implication in the context of global process change
- 1 year General Accountant work experience is required

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Beszerzési Manager (Zala megye)

Allas.ma
Beszerzési Manager (Zala megye)
Feb 7th 2012, 02:50

A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft megbízója részére keres munkatársat az alábbi pozícióba:

Beszerzési Manager (Zala megye)

Feladatok:

ˇ Alkalmazkodik a beszerzési irányelvekhez, folyamatokhoz

ˇ Segíti és bevezeti az egységes európai és globális stratégiát a stratégiai nyersanyagok tekintetében

ˇ Azonosítja és segíti a feljövőben lévő régió beszerzési bázisának kialakítását és a beszállítói bázis csökkentését valamint meghatározza és támogatja a beszállítói bázis csökkentést előirányzó projekteket

ˇ Eléri az éves tervben megfogalmazott célokat: megtakarítás, minőség, szállítási határidő, készletek

ˇ Támogatja évről évre a beszállítói megegyezéseket, és gondoskodik a szervezeten belüli megvalósításról

ˇ Kapcsolatot ápol a beszállítókkal

ˇ Stratégiai beszállítók bevonásával dolgozik az NPI projekteken

ˇ Vezeti a kifizetésekkel kapcsolatos fejlesztéseket (növeli a fizetési határidőt)

ˇ Folyamatosan karbantartja és fejleszti ismereteit a globális beszállítói lehetőségekről

ˇ Elvégzi a beszállítók teljesítmények áttekintését, értékelését

ˇ Együtt dolgozik a beszállító fejlesztő mérnökkel, javítva a beszállítói minőséget

ˇ Biztosítja időben az új árak bevezetését

ˇ Meghatározott vállalati folyamatok szerint dolgozik és a meghatározott eszközökkel

ˇ Folyamatosan áttekinti és fejleszti a gyári beszerzői folyamatait

ˇ Tárgyalásokat folytat és ellenőrzi a direkt anyagokra költött kiadásokat helyi szinten

ˇ Alkalmazza a Six Sigma eszköztárát a hozzá tartozó beszállítói körben

ˇ Ápolja kapcsolatait a gyár különböző szervezeteivel és megérti a gyár elvárásait

ˇ Együtt dolgozik a mérnökséggel keresve költségcsökkentés lehetőségeit

Elvárások:

ˇ Mérnöki/üzleti/gazdasági diploma

ˇ Képesség a változások támogatására és vezetésére a szervezetben

ˇ Erős szervezési képesség és készség sikeres projektek vezetésére

ˇ Jó beszerzői és tárgyalási készség

ˇ Angol nyelvtudás, előny egy másik nyelv ismerete

ˇ Minimum 3-5 éves beszerzői gyakorlat

ˇ Microsoft Office, SAP ismeret


Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, jelentkezését az alábbi elérhetőségeken várjuk:

Cím: 8900 Zalaegerszeg Rákóczi út 2-4

Tel: 20/580-7670, 20/401-9610

Email: HuJobZalaegerszeg@trenkwalder.com

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Accounts Payable Team Member with fluent Czech

Allas.ma
Accounts Payable Team Member with fluent Czech
Feb 7th 2012, 02:00

Our client is nr 1 in the global diagnostics market, the leading supplier of medicines for cancer and transplantation and a market leader in virology. For the company's newly set up Shared Service Centre in Hungary, which provides finance, procurement and human resource services to its European operations we are in search for

Accounts Payable Team Member with fluent Czech knowledge

- Performs the processing of information within Accounts Payable area so that the SSC operational excellence and customer service objectives are realised.
- Processes and validates PO based and direct invoices and payment requests, manages payments
- Responsible for Vendor account management
- Reports and supports AP invoice resolution
- Handles affiliate`s internal invoice queries
- Promotes strong collaborative relationships between the affiliate's finance teams and all other SSC team

- Fluent Czech language knowledge and strong intermediate command in English
- University/college degree or secondary education in the field of finance and accounting
- Experience in AP processes preferably at a small/middle size company or SSC
- General understanding of finance processes and standards
- Experience with SAP is an advantage
- Service and customer oriented
- Team player
- Accountability, accuracy, ability to work to meet deadlines
- Being able to set right priorities
- Good communications skills

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Pénzügyi adminisztrotor cseh/szlovák nyelvtudással

Allas.ma
Pénzügyi adminisztrotor cseh/szlovák nyelvtudással
Feb 7th 2012, 02:00

A fenntartható fejlodés iránt elkötelezett. több mint 100 országban jelenlevo multinacionális partnerünk számára keresünk fiatal kollégát a következo pozícióba:

Pénzügyi adminisztrátor cseh/szlovák nyelvtudással

• utazási, kiadási költségek könyvelése, dokumentálása
• kiadások átvizsgálása a banki és a csoportos követelmények alapján
• pénzügyi allokációk elvégzése
• készpénzbegyojtési folyamat végrehajtása
• elemzések és riportok készítése
• kapcsolattartás a kapcsolódó szervekkel

• minimum középfokú, gazdasági végzettség
• könyvelés területén szerzett tapasztalat
felsofokú angol és szlovák/cseh nyelvtudás
• analitikus szemléletmód
• jó számolási készségek
• precizitás
• gyakorlatias, proaktív hozzáállás

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: TERVEZŐMÉRNÖK (5105)

Allas.ma
TERVEZŐMÉRNÖK (5105)
Feb 7th 2012, 01:55

Megbízónk a világ egyik legnagyobb multinacionális vállalata.  Angolul beszélő pályázók jelentkezését várjuk fóti telephelyre az alábbi munkakörbe:
Tervezőmérnök

Fő feladat:
•Elektromos kapcsolószekrények tervezése turbinavezérlések és diagnosztikai rendszerek számára a vonatkozó szabványok-és vevői specifikációknak megfelelően.

Elvárások:
•Villamosmérnöki végzettség
•Magabiztos angol nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt)
•CAD, vagy más tervezőrendszer alapos ismerete
•Kiváló csapatjátékos, jó kommunikációs és együttműködő készség
•Pontos, precíz munkavégzés – a határidők tartása mellett
•Strukturált, mérnöki gondolkodásmód
•Windows 2000 és Windows NT felhasználói szintű ismerete

Előny:
•Német nyelvismeret
•Bently Nevada vagy egyéb OC termék üzemeltetésében szerzett tapasztalat
•2-3 év ipari tapasztalat karbantartási vagy gyártási területen

Amit kínálunk:
•Versenyképes jövedelem
•Modern munkakörnyezet, dinamikus csapat
•Budapestről való bejárás biztosítása
•Előrelépési, képzési lehetőség

Munkavégzés helye:
Fót (Bp-től 10 Km, céges buszok Budapest több pontjáról indulnak)

Ha a lehetőség felkeltette érdeklődését, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát a hr@pannonwork.hu címre.
Érdeklődni a 06-1-279-0624-es telefonszámon lehet!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Vezeto .NET Szoftverfejleszto

Allas.ma
Vezeto .NET Szoftverfejleszto
Feb 7th 2012, 02:00

Nemzetközi, telekommunikációs területen tevékenykedo ügyfelünk budapesti fejlesztoközpontjába keresünk Vezeto .NET Szoftverfejleszto kollégát.

- Részvétel a cég által fejlesztett telekommunikációs rendszer folyamatos fejlesztésében egy 5-7 fos csapat tagjaként
- Projektek szakmai irányítása
- Szoftver és adatbázis architektúra tervezése
- Üzleti döntés-elokészítési folyamatok támogatása és adatbázis elemzések készítése
- Új technológiák feltérképezésében való aktív részvétel
- Szoftverminoségi eloírások betartása és betartatása a csapatban

- Egyetemi vagy foiskolai szinto szakirányú végzettség
- Kommunikációképes angol nyelvtudás
- 5+ év szakmai tapasztalat .NET szoftverfejlesztoként és/vagy tervezoként
- MSSQL adatbázis ismerete és gyakorlati szinto tapasztalat
- Hálózati ismeretek
- Csapatjátékos hozzáállás és önálló problémamegoldó képesség
- Ügyfélorientált gondolkodásmód

Elonyt jelent:
- Szoftverfejlesztoi csapat vezetésében szerzett tapasztalat
- Telekommunikációs rendszerek terén szerzett tapasztalat

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: RAKTÁROS, CSOMAGOLÓ (5104)

Allas.ma
RAKTÁROS, CSOMAGOLÓ (5104)
Feb 7th 2012, 01:55

Elvárások:
•minimum szakmunkásképző végzettség
•legalább alapfokú számítógépes ismeret
•Fizikai terhelhetőség (jogszabálynak megfelelően)
•Jó kommunikációs készség, műszaki érzék

Előny:
•Raktárosi munkakörben szerzett tapasztalat

Feladatok:
•A termék minőség-ellenőrzés utáni csomagolása a megrendelő igénye alapján
•A számítógépes rendszerbe való rögzítése
•A becsomagolt termékek polcokra, raklapokra pakolása

Munkavégzés helye:
•Tatabánya  

Juttatások:
•Minimálbéres jutatás

Megbízónk profilja:
Matrica, címkék gyártásával foglalkozó cég.

Jelentkezés:
Jelentkezni a www.pannonwork.hu oldalon regisztráció után lehet, fényképes önéletrajzzal

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Allas.ma: Turkish Speaking Travel and Expense Analyst

Allas.ma
Turkish Speaking Travel and Expense Analyst
Feb 7th 2012, 02:00

Our Client is a successful Shared Service Centre in Budapest supporting their clients in accounting related fields. They offer an exciting new challenge and an excellent opportunity to join a dynamically growing company for experienced professionals now. They are currently looking for Turkish speaking candidates in Travel and Expense positions.

-Financial administration including Travel and Expense of the required register
-Review Travel and Expense Reimbursements received
-Ckech claims which are not posted automatically, investigate and correct any errors
-Check that invoices are aligned with country specific tax and legal requirements
-Prepare reports and anayses for the business
-Coordinate back office queries related to claims and employees requested for tarvel and corporate credit cards

- Fluent English AND advanced knowledge in Turkish
- 1+ yr relevant Customer Service / P2P/ Accounts Payable / T&E experience preferred
- Ability to work in a team
- Financial, Accountancy or Economist degree is an advantage
- Excellent communication skills and analytical skills and good problem solving skills

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions