Hasznos linkek:

2013. március 4., hétfő

Allas.ma: TECHNICAL SUPPORT AGENT

Allas.ma
TECHNICAL SUPPORT AGENT
Mar 4th 2013, 01:40

Megbízónk egy multinacionális informatikai szolgáltató cég.

- Az ügyfél informatikájának teljes körű felügyelete, szükség esetén változtatása, javítása és leállás, szakadás esetén annak lehető leggyorsabb helyreállítása a megfelelő csoportok, illetékesek bevonásával
- Major Incident-ek irányítása, az ügyfél oldali management és megoldó csoportok koordinálása
- Felelősség az ügyfél által megszabott helyreállási határidők betartásáért
- Incidens management megbeszélések hatékony vezetése
- Az ügyfelek és a Service Delivery Management folyamatos tájékoztatása a megfelelő csatornákon keresztül
- A kiosztott intézkedések, felelősségi körök és azok dokumentációinak felügyelete, illetve frissen tartásuk a Service Centerben
- Részvétel az incidenseket megoldó csoportok értékelő megbeszélésein, az esetleges hiányosságok feltárása
- Hatáselemzések készítése együttműködve a szolgáltató csoportokkal



Felsőfokú végzettség, vagy legalább 3 év releváns tapasztalat


Releváns szakmai tapasztalat
- ITIL folyamatok ismerete, gyakorlati tapasztalat
- Informatikai ismeretek

Felsőfokú német VAGY angol nyelvtudás


24/7-es műszak

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions