Multinacionális partnercégünk új kollégát keres az alábbi munkakörbe: Ügyfélszolgálati csoportvezető (spanyol nyelvtudással) Feladatok: - A Customer Service Team vezetése (motiválás, értékelés, fejlesztés) - A munkafolyamatok gördülékenységének biztosítása (szabadságok, betegségek áthidalása) - Féléves és éves becslések készítése és prezentálása - A munkafolyamatok minőségbiztosításának kezelése és felügyelete (ISO 9000) - Ügyfélszolgálati feladatok teljesítése a meghatározott szolgáltatási előírások szerint - Az ügyfélkapcsolati rendszer hatékony működtetése, ennek mély ismerete - Magasabb szintű beérkező ügyek továbbítása a megfelelő osztályoknak/személyeknek, az ügyek figyelemmel kísérése - Teljesítménymutató k kidolgozása, fejlesztése és teljesülésük nyomon követése - SOX monitoring és CRM (Siebel) működtetése Elvárások: - Felsőfokú végzettség - Folyékony spanyol ÉS angol nyelvismeret szóban és írásban egyaránt - Releváns, minimum 1 éves ügyfélszolgálati tapasztalat - MS Office csomag ismerete - Rugalmasság és gyors alkalmazkodóképesség - Kiváló kommunikációs készség - Stressztűrő képesség Munkavégzés helye: - Budapest IX. Kerület Amit kínálunk: - Versenyképes fizetés - Egyéb juttatások - Fiatalos csapat, modern munkakörnyezet - Folyamatos tréningek, nyelvi képzések Jelentkezés módja: Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát „Ügyfélszolgálati csoportvezető spanyol nyelvtudással” jeligére az allas08@smarthr.hu e-mail címre. További információ: 06-30/830-7234, 06-1/550-0113