Feladatok: • vevő-száll ító teljes körű pénzügyi nyilvántartásának vezetése, kezelése, analitikus egyeztetése • számla likvidációs feladatok ellátása • áfa- és járulékbevallások alapbizonylatainak ellenőrzése, összeállítása • szerződ ések és számlák készítése, ellenőrzése • havi könyvelési anyag teljes körű összeállítása • banki utalás és házipénztár kezelése • felszámolás alá kerülő cégek figyelése, nyilvántartása • hitele zői igények bejelentése, kapcsolat tartás a felszámolóval • munkaüg yi és egyéb nyilvántartások folyamatos, naprakész vezetése • útiköltség-e lszámolások elkészítése, ellenőrzése • eszköz beszerzések lebonyolítása • költség elemzések és riportok összeállítása havi és év végi adatszolgáltatásokhoz • a gazdasági vezető tevékenységének támogatása • levelezése k lebonyolítása • egyéb adminisztratív teendők elvégzése Munkavégzés helye: Budapest XVII.-XVIII. kerület és Budapest területe Elvárások: • ; minimum középfokú közgazdasági, pénzügyi végzettség • számítógép es ismeret (Office) • igény a gazdasági és jogi környezet változásainak követésére • összefüggé sekben való gondolkodás • megbízhat óság, alaposság, kitartás • precíz, pontos munkavégzés • monotonit ás tűrés Előnyt jelent: • hasonló munkakörben vállalkozásnál szerzett szakirányú tapasztalat • munkaügyi területen szerzett tapasztalat • középfokú angol nyelvtudás Stabil munkahely amennyiben a leendő kollega a szakmai tudásának, lelkiismeretének és tenni akarásának legjavával áll a mindenkori munkához. Jelentkezés fényképes, fizetési igényt tartalmazó önéletrajzzal a g.v@global-hand.hu email címen.