Feladatok:  •	vevő-száll ító teljes körű pénzügyi nyilvántartásának vezetése, kezelése, analitikus egyeztetése  •	számla likvidációs feladatok ellátása  •	áfa- és járulékbevallások alapbizonylatainak ellenőrzése, összeállítása  •	szerződ ések és számlák készítése, ellenőrzése  •	havi könyvelési anyag teljes körű összeállítása  •	banki utalás és házipénztár kezelése  •	felszámolás alá kerülő cégek figyelése, nyilvántartása  •	hitele zői igények bejelentése, kapcsolat tartás a felszámolóval  •	munkaüg yi és egyéb nyilvántartások folyamatos, naprakész vezetése  •	útiköltség-e lszámolások elkészítése, ellenőrzése  •	eszköz beszerzések lebonyolítása  •	költség elemzések és riportok összeállítása havi és év végi adatszolgáltatásokhoz  • 	a gazdasági vezető tevékenységének támogatása  •	levelezése k lebonyolítása  •	egyéb adminisztratív teendők elvégzése    Munkavégzés helye: Budapest XVII.-XVIII. kerület és Budapest területe    Elvárások:  • ;	minimum középfokú közgazdasági, pénzügyi végzettség  •	számítógép es ismeret (Office)  •	igény a gazdasági és jogi környezet változásainak követésére  •	összefüggé sekben való gondolkodás  •	megbízhat óság, alaposság, kitartás  •	precíz, pontos munkavégzés  •	monotonit ás tűrés  Előnyt jelent:  •	hasonló munkakörben vállalkozásnál szerzett szakirányú tapasztalat  •	munkaügyi területen szerzett tapasztalat  •	középfokú angol nyelvtudás    Stabil munkahely amennyiben a leendő kollega a szakmai tudásának, lelkiismeretének és tenni akarásának legjavával áll a mindenkori munkához.  Jelentkezés fényképes, fizetési igényt tartalmazó önéletrajzzal a g.v@global-hand.hu email címen.