Megbízónk egy multinacionális informatikai szolgáltató cég.
- Az ügyfél informatikájának teljes körű felügyelete, szükség esetén változtatása, javítása és leállás, szakadás esetén annak lehető leggyorsabb helyreállítása a megfelelő csoportok, illetékesek bevonásával
- Major Incident-ek irányítása, az ügyfél oldali management és megoldó csoportok koordinálása
- Felelősség az ügyfél által megszabott helyreállási határidők betartásáért
- Incidens management megbeszélések hatékony vezetése
- Az ügyfelek és a Service Delivery Management folyamatos tájékoztatása a megfelelő csatornákon keresztül
- A kiosztott intézkedések, felelősségi körök és azok dokumentációinak felügyelete, illetve frissen tartásuk a Service Centerben
- Részvétel az incidenseket megoldó csoportok értékelő megbeszélésein, az esetleges hiányosságok feltárása
- Hatáselemzések készítése együttműködve a szolgáltató csoportokkal
Felsőfokú végzettség, vagy legalább 3 év releváns tapasztalat
Releváns szakmai tapasztalat
- ITIL folyamatok ismerete, gyakorlati tapasztalat
- Informatikai ismeretek
Felsőfokú német VAGY angol nyelvtudás
24/7-es műszak