Vill du ha ett utvecklande arbete som innesäljare på ett av Sveriges mest välkända företag och få en språngbräda vidare i din karriär? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig en möjlighet att utvecklas och få en kanonmerit på ditt CV!
Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som innesäljare kommer du att arbeta i ett team med flertal kollegor där arbetsuppgifterna består av att via telefon kontakta vårt kundföretags kunder i olika ärenden. Samtalen kan innebära att du ringer till företagets nya kunder för att hälsa de välkomna eller informerar befintliga kunder om företagets produkter. Andra samtal består av kontakt med kunder som vill avsluta sina abonnemang eller vars abonnemang går ut, för att då förlänga det. Kontakt med kunder via dator/mail kan också förekomma. På sikt kan du också komma att svara på inkommande samtal från kunder i företagets kundtjänst.
- varaktighet 7 januari – mars, troligen längre
- goda chanser till anställning hos kund
- arbetstid måndag – torsdag, 11:00-20:00, fredag 11:00-16:00
- uppdraget inleds med en 5 veckor lång betald utbildning
- fast lön
Vem trivs här?
Du som letar efter ett arbete med kontorsinriktning och försäljning kommer att känna att du hittat rätt. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift och har du tidigare arbetat med service- eller försäljning kommer du att känna igen dig i dina arbetsuppgifter. Har du dessutom arbetat med TM eller utringande verksamhet är detta rätt tjänst för dig! Viss teknisk förståelse är positivt om du har.
Är du en person med stor målmedvetenhet och som drivs av att uppnå goda resultat och gärna vill utvecklas inom försäljning är detta arbetsplatsen för dig. Tycker du om att umgås med kollegor som liksom dig är utåtriktade och engagerade kommer du att ha riktigt roligt på arbetet. Vidare trivs du att arbeta i högt tempo, ge god service och ha en god kundkontakt. Att ta ansvar och egna initiativ faller naturligt för dig. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Företaget erbjuder, som tidigare nämnt, en gedigen grundutbildning för att du ska känna dig trygg med dina arbetsuppgifter och arbetsplatsen är beläget i centrala Göteborg med mycket fina lokaler. Dina kommande arbetskollegor är precis som du sociala och framåt så det finns stor möjlighet till en härlig gemenskap, både på och utanför arbetet.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031-725 45 16.
Välkommen att söka!