Vi söker dig som har erfarenhet av adminsitrativt arbete helst inom fastighetsbranschen. Du kommer att arbeta i en liten del i en stor organsisation där dina personliga egenskaper kommer att vara mycket viktiga. Att trivas på arbetet är en hög prio.
Dina uppgifter är att vara kontorets spindel i nätet. Du är en mästare på att skriva hyresavtal, fixa med diverse lokaladministrativa uppgifter och som grädde på moset kan du ekonomi så du kan sköta konteringen i Hogia. Självklart kommer ännu fler uppgifter till när du blir varm i kläderna och beroende på vilken bakgrund du har. Vi förutsätter att du utan problem även klarar av att använda Officepaketet, gillar att tala i telefon och fixa omöjliga uppgifter.
Allt jobb sker dagtid. Du har ditt eget kontor som även fungerar som en reception för de besökare som dyker upp. Du har din handledare i ett rum bort och de som sköter driften i rummet bredvid.
Anställningen blir till en början en inhyrning från Adecco så du blir anställd som en av våra konsulter. Då det som vanligt brinner i knutarna vill vi att du söker så fort som möjligt. När du lämnat in din ansökan kommer du att få en länk mailad till dig på ett test vi vill att du gör som kollar vilken superservicemänniska du är. PS. glöm inte att ange din mailadress :)