Hasznos linkek:

2012. október 12., péntek

Allas.ma: Ügyfélszolgálati specialista - Budapest

Allas.ma
Ügyfélszolgálati specialista - Budapest
Oct 12th 2012, 01:10

Ügyfelek portfóliójának kezelése. Szoros kapcsolat az értékesítőkkel. Order to Cash (OTC) folymat támogatása, a vevők kérdéseinek kezelése. KPI alapján az ügyfél és az értékesítési elégedettség biztosítása. Vevői rendelések validálása. Kereskedelmi csapattal való együttműködés a kiszállítási prioritás érdekében. A vevői reklamációk nyomonkövetése, visszajelzés és megoldás adása. Szoros kapcsolat kiépítése a vevőkkel (rendszeres telefonálás, látogatások).

Végzettség: Főiskolai végzettség.
Szakmai tapasztalat: Min. 2-3 éves ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat.
Informatika: felhasználó szintű office ismeretek
Egyéb követelmény: Kiváló angol- és szlováknyelv-tudás. Felelősségtudat, prioritási képesség, jó kommunikációs képesség, eredményorientáltság, proaktivitás, jó problémamegoldó képesség. SAP ismeret.

Cseh- és lengyelnyelv-tudás.

Logisztika/Értékesítés területre
Megjegyzés: A világ egyik legnagyobb mezőgazdasági termék és technológiai megoldások szállítója. Hazai tevékenységét több,mint 10 éve kezdte, azóta folyamatosan fejlődik, és jelentős szereplője a magyaroszági mezőgazdaságnak.

Munka jellege: Szellemi

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions