Ügyfelek portfóliójának kezelése. Szoros kapcsolat az értékesítőkkel. Order to Cash (OTC) folymat támogatása, a vevők kérdéseinek kezelése. KPI alapján az ügyfél és az értékesítési elégedettség biztosítása. Vevői rendelések validálása. Kereskedelmi csapattal való együttműködés a kiszállítási prioritás érdekében. A vevői reklamációk nyomonkövetése, visszajelzés és megoldás adása. Szoros kapcsolat kiépítése a vevőkkel (rendszeres telefonálás, látogatások).
Végzettség: Főiskolai végzettség.
Szakmai tapasztalat: Min. 2-3 éves ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat.
Informatika: felhasználó szintű office ismeretek
Egyéb követelmény: Kiváló angol- és szlováknyelv-tudás. Felelősségtudat, prioritási képesség, jó kommunikációs képesség, eredményorientáltság, proaktivitás, jó problémamegoldó képesség. SAP ismeret.
Cseh- és lengyelnyelv-tudás.
Logisztika/Értékesítés területre
Megjegyzés: A világ egyik legnagyobb mezőgazdasági termék és technológiai megoldások szállítója. Hazai tevékenységét több,mint 10 éve kezdte, azóta folyamatosan fejlődik, és jelentős szereplője a magyaroszági mezőgazdaságnak.
Munka jellege: Szellemi