Megbízónk egy németországi multinacionális informatikai szolgáltató cég magyarországi leányvállalata.
- Az ügyfél informatikájának teljes körű felügyelete, szükség esetén változtatása, javítása és leállás, szakadás esetén annak lehető leggyorsabb helyreállítása a megfelelő csoportok, illetékesek bevonásával
- Change-ek és/vagy Major Incident-ek irányítása, az ügyfél oldali management és megoldó csoportok koordinálása
- Felelősség az ügyfél által megszabott helyreállási határidők betartásáért
- Az change és/vagy incidens management megbeszélések hatékony vezetése
- Az ügyfelek és a Service Delivery Management folyamatos tájékoztatása a megfelelő csatornákon keresztül
- A kiosztott intézkedések, felelősségi körök és azok dokumentációinak felügyelete, illetve frissen tartásuk a Service Centerben
- Részvétel a change és/vagy incidenseket megoldó csoportok értékelő megbeszélésein, az esetleges hiányosságok feltárása
- Hatáselemzések készítése együttműködve a szolgáltató csoportokkal
Felsőfokú IT végzettség, vagy legalább 3 év releváns tapasztalat
1-3 év releváns tapasztalat
- Alapos informatikai ismeretek
- ITIL folyamatok ismerete, gyakorlati tapasztalat
Felsőfokú német és/vagy angol nyelvtudás
Hajlandóság 24/7-es műszak/ készenlét vállalására