Vill du ha ett arbete där du får användning av både din strukturerade sida såväl som din goda känsla för service? Vi på Adecco Office & HR ger dig nu en möjlighet att kombinera dessa i en bred tjänst som assistent på Ericsson.
Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som administrativ assistent kommer du att ansvara för många olika delar inom företaget, så som att hantera order, rapportera inkommande fakturor samt annan dokumenthantering. Du kommer även att förlänga konsulters bokningar och passerkort och assistera linjechefen och projektchefernas gällande bokning av möten/lokaler. Som administrativ assistent kommer du även att ansvara för att ta emot utländska besökare som ska arbeta i Göteborg och då vara behjälplig med att ordna med boende, visum, inlogg etc. I takt med att avdelningen ska flyttas utomlands kommer du även assistera i frågor gällande hantering av inredning och viss dokumentation.
Uppdraget är med start i början av november och pågår till sista mars 2013. Arbetet är på 50 % och det är önskvärt att du ska kunna arbeta 4 h varje dag. Du kommer att bli anställd som konsult på Adecco och uthyrd till Ericsson.
Vem trivs här?
Du som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete kommer att känna dig trygg i din nya roll samtidigt som du utmanas. Vi ser att du har mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift då du kommer att använda dig av språket dagligdags. Har du erfarenhet ifrån program som Concur och Gordon och goda kunskaper i Officepaketet och Outlook kommer du snabbt att komma in i dina arbetsuppgifter. Tidigare arbetserfarenhet från Ericsson är mycket meriterande, alternativt kan du även ha arbetat på ett annat stort internationellt företag.
Är du en serviceminded, social och glad person, kommer du känna dig trygg i din nya roll. Din noggrannhet, ditt driv och din förmåga att se vad som behöver göras kommer att komma väl till pass. Om du som person är framåt, positiv och kan ta egna initiativ är detta tjänsten för dig!
Vad erbjuder vi?
På kundföretaget arbetar det 60 personer idag, men allt eftersom avdelningen flyttar utomlands kommer antalet minska och bestå av ca 30 personer under våren. Personalen sitter i ett kontorslandskap i fräscha lokaler och med fin utsikt över vattnet.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031 – 725 45 16 eller helena.ahs@adecco.se
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommenatt söka!