Hasznos linkek:

2012. október 21., vasárnap

Allas.ma: Är du en person som brinner för

Allas.ma
Är du en person som brinner för
Oct 21st 2012, 01:37

Är du en person som brinner för sälj, trivs i ett högt tempo och har ett genuint intresse för andra människor? Vill du bli en del av en arbetsplats som arbetar efter ledorden "Better Work, Better Life" med fokus på hög livskvalitet, glädje och laganda? Då har vi arbetet för dig!



Hur ser din arbetsdag som Konsultchef ut?

Som Konsultchef har du självständigt ansvar för kunder och konsulter inom vår uthyrningsverksamhet inom alla affärsområden. Du har personalansvar för ett större antal medarbetare och arbetar dagligen med personalrelaterade frågor. I rollen ingår ett stort säljansvar mot både nya och befintliga kunder. Arbetet ställer höga krav på självständighet, samtidigt som du arbetar nära dina kollegor.Du kommer att vara ansvarig för hela rekryteringsprocessen, dvs. kravprofilstagning hos kund, annonsering, bearbetning av ansökningar, urval av kandidater, djupintervjuer, referenstagning, personbedömning samt löpande kontakt med kund och kandidat.

I rollen ingår även att vara aktiv i sociala nätverk samt närvara vid rekryteringsträffar och arbetsmarknadsdagar i samarbete med bland annat Arbetsförmedlingen och högskolor.



Du kommer att ingå i en arbetsgrupp som präglas av stor öppenhet och hög teamkänsla där vikten av att hjälpa varandra för att nå till målet väger tyngre än den individuella prestationen.



Vem trivs här?

Du som har en högskoleutbildning från personalvetarprogrammet eller motsvarande samt arbetat i en serviceinriktad roll tidigare med mycket människokontakter, kommer snabbt in i din nya roll samtidigt som du utvecklas och tar nya kliv. Har du tidigare erfarenhet från rekrytering/personbedömning, samt tidigare arbetat inom bemanningsbranschen är det mycket meriterande. Självklart ser vi det positivt på om du har ett stort kontaktnät bland företagen i regionen, kunskap av affärsområdet IT/Engineering samt goda fackliga relationer.

Är du som person social, kreativ, flexibel och har god människokännedom kommer du att trivas utmärkt i din nya roll. Är du dessutom prestigelös, teamorienterad, stresstålig, har god prioriteringsförmåga samt är lösningsfokuserad är detta din rätta arbetsplats. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.



Vad erbjuder vi?

Du kommer att ingå ett starkt och framgångsrikt team där du får möjlighet till att bidra till den positiva utveckling Adecco Trollhättan befinner sig i och samtidigt själv utvecklas yrkesmässigt. För dig som har ett stort engagemang för operativt HR-arbete innefattar tjänsten spännande, stimulerande och omväxlande arbetsuppgifter där din kreativitet ständigt sätts på prov. Adecco är världens största HR-bolag och kan genom sin erfarenhet och storlek erbjuda goda karriärmöjligheter för rätt person.





Är du intresserad?

Skicka då in din ansökan snarast! Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.





Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta kontorschef Teodor Ardryd på 0520-474751





Välkommen med din ansökan!


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions