Hasznos linkek:

2012. szeptember 26., szerda

Álláshirdetés - Állás rovat legfrissebb 20 hirdetése: Takarító Állást keresek..

Álláshirdetés - Állás rovat legfrissebb 20 hirdetése
Állás - Munka apróhirdetések Álláshirdetés állásajánlat kereső Belföldi vagy külföldi munka, alkalmi munka vagy bejelentett állások hirdetései ebben a rovatban található. Ingyenes állásajánlatok: Az állás apró rovatban a hirdetés feladás mindenkinek ingyenes. TIPP: Álláskeresők kitartás! Készíts egy jó önéletrajzot, nézd meg a neten, hogy mit kell tartalmaznia egy jó önéletrajznak.
Takarító Állást keresek..
Sep 26th 2012, 20:40

Elérhetőség:munka14@postafiok. hu Telefon:06203945839 Nevem.Anita 1986 ban születtem Iskolai végzettségeim:8Általános,Pék szakmunkás,Manikűr-pedikűr-műk öröm, építő kéz-láb ápoló. Eddigi munka helyeim: Éttermek:Kasszás - pultos,felszolgáló Pékség:Pék táblás látvány pékségben 1személyben mindenesként Takarítóként több helyen.. Vigyáztam már kisgyerekre is plusz van sajátom tehát tapasztalatom az van,valamint értéksítőként- Zepter cég, Avon. Magamról: 26éves gyesen lévő kismama vagyok.Gyermekemmel és a párommal élek 1üt. Novembertől megy a kislányom bölcsibe de ettől függetlenül nem jelent problémát,hogy itthon van.Van aki vigyázz rá amíg dolgozok,S a későbbiekben sem lenne probléma ez okból mivel a párom munka helye kötetlen.Megbízható vagyok,könnyen alkalmazkodok és barátkozok,Szeretek sokat beszélni .Olyan munka helyen szeretnék dolgozni ahol nem akadály hogy van egy kislányom.és azért jól is érezem magam.Számomra fontos hogy szeresem a munkám s a körülöttem lévő embereket, Hogy minden simán probléma mentesen haladhasson.Nem vagyok vékony alkatú hölgy de ettől amennyire csak lehet adok magamra ezt csak azért említem meg mert tapasztalatom szerint sok helyen számít. Vannak céljaim is de első sorban egy jó munka hely.Érdekel minden olyan lehetőség amivel tényleg pénzt lehet keresni. Nappali munka érdekelne. 4-6-8 órában.Lehet betanított munka vagy akár:takarítás,gyermek felügyelet,pékségben,vagy bármi csak biztos legyen. Minden megkeresést előre is köszönök. Üdv:Anita

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions