Vill du ha ett utvecklande arbete på ett av Sveriges mest välkända företag och få en språngbräda i början på din kommande karriär? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig en möjlighet att utvecklas och få en kanonmerit på ditt CV!
Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som säljare/orderläggare kommer du att arbeta i ett team med likasinnade kollegor där arbetsuppgifterna består av att administrera och kontakta företagets kunder som vill avsluta sitt abonnemang på företagets tjänst. Du kommer att sitta i ett öppet kontorslandskap i centrala Göteborg och tjänsten startar med en fem veckors utbildning om både företaget och försäljning. I arbetet ges möjlighet till självständigt arbete och individuell feedback för att du ska få största möjliga utveckling och chansen att bli riktigt bra på det du gör.
Tjänsten startar i slutet av augusti och fortsätter till och med årsskiftet. Arbetstiderna är schemalagda mellan måndag-torsdag 11.15 - 20.00 och fredag 10.15 – 19.00. En gång i månaden kommer du att arbeta på söndag och då vara ledig på fredagen. Uppdraget är på heltid och det är en fast lön.
Vem trivs här?
Du som har avslutade gymnasiestudier och befinner dig i början på din yrkeskarriär och nu letar efter ett arbete med kontorsinriktning och gillar kontakten med andra, både kollegor och kunder, kommer att känna att du hittat rätt. Har du tidigare arbetat med administration eller något typ av service- eller försäljningsarbete kommer du att känna igen dig. Som meriterande ses erfarenhet av TM eller telefonförsäljning.
Tycker du om att umgås med likasinnade kollegor som liksom dig är utåtriktade, positiva och framåt kommer du att ha riktigt roligt på arbetet. Gillar du att både ha varierade och upprepande arbetsuppgifter i kombination kommer du att trivas samtidigt som du utmanas och tar nya kliv. Är du en person med stor målmedvetenhet, inre driv och som verkligen vill framåt i din utveckling är detta arbetet för dig eftersom det kommer ge dig en stabil grund att stå på inför din framtida yrkeskarriär. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Företaget erbjuder, som tidigare nämnt, en gedigen grundutbildning för att du ska känna dig trygg med dina arbetsuppgifter och arbetsplatsen är beläget i centrala Göteborg med mycket fina lokaler. Dina kommande arbetskollegor är precis som du, sociala, framåt och i början på sin arbetskarriär så det finns stor möjlighet till en härlig gemenskap, både på och utanför arbetet.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Du kan också skicka din ansökan till frida.johansson@adecco.se
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031-725 45 16.
Välkommen att söka!