Nu behöver vi en strukturerad och ansvarsfull receptionist/administratör för uppdrag i Kalmar!
Uppdraget startar omgående!
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i bobutik med allt som hör boendet till såsom uthyrning, uppsägningar, felanmälningar, utlämnade av nyckalar, registrering mm
Vem söker vi?
Vi söker dig som har erfarenhet av service/ receptionsarbete och är van vid att arbeta självständigt. Du ska ha grundläggande administrativa kunskaper samt datavana. Som person är du utåtriktad och serviceminded. Du är organiserad och strukturerad i ditt arbete och du måste kunna hålla högt tempo och vara stesstålig.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är på 75 % och anställning hos oss på Adecco.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Konsultchef Mattias Petersson på tel 0455-34 10 05 eller mattias.petersson@adecco.se
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!