Egy nemzetközi, az IT területen elismert, dinamikusan fejlődő, a modern technológiát képviselő, on-line kommunikációval kapcsolatos profilú céghez keresünk új munkatársat Budapestre.
- Teljes körű HR adminisztráció, dokumentáció-kezelés és asszisztencia (pl. új kollégák beléptetéséhez, kiléptetéséhez kapcsolódóan, bérszámfejtés kapcsán, Cafeteria-val kapcsolatos ügyintézés)
- Event management-ben szervezési feladatok és koordináció lebonyolítása
- Toborzásban, kiválasztásban való segítségnyújtás, előszűrések, interjúszervezés
- Tréning és oktatási, valamint fejlesztési feladatokban történő közreműködés
- Vendégek fogadása, megbeszélések, meetingek szervezése, tárgyalók foglalása
- Kapcsolattartás munkaerő-közvetítő és kölcsönző cégekkel
- Egyéb, a HR vezető által delegált feladatok
Előny a felsőfokú végzettség (preferált HR szakirány)
- Hasonló munkakörben szerzett min. 1-3 éves tapasztalat
- Hatékony kommunikációs és szervezési készség
- Nagy teherbírású, energikus, pörgős személyiség
Előny:
- IT területben való jártasság
- Nexon rendszer ismerete
Magabiztos, aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás (a napi szóbeli és írásbeli kommunikációhoz elengedhetetlen)
Amit a cég kínál:
- Lehetőség a szakmai ismeretek bővítésére, fejlesztésére
- Versenyképes juttatási csomag
- Nyitott, barátságos, fiatalos légkör
- Kulturált, professzionális munkakörnyezet rekreációs lehetőségekkel