Är du en driven ekonomiassistent som vill anta nya utmaningar i en och spännande och växande organisation? Vi på Adecco Finance & Legal ger dig en möjlighet att utvecklas och ta nya kliv!
Hur ser din arbetsdag som ekonomiassistent ut?
Arbetsuppgifterna innefattar löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra, in- och utbetalningar samt skatt- och momsdeklarationer. Vidare arbetar du med avstämningar, månadsbokslut och lönehantering. Utöver detta ingår även posthantering samt administration av företagskort, leasingbilar, inköp etc.
Du kommer att arbeta som uthyrd konsult hos ett av våra kundföretag i Göteborg. Uppdraget är löpande med start omgående. Arbetet är på heltid och arbetstiderna är förlagda till vardagar 8-17.
Vem trivs här?
Du som minst har gymnasial utbildning inom ekonomi samt några års erfarenhet från en liknande tjänst kommer snabbt in i din nya roll samtidigt som du utvecklas. Du som har en god förståelse för den ekonomiska processen och är van att utföra många och varierande uppgifter, kommer att känna dig trygg med dina nya arbetsuppgifter. Har du dessutom arbetat i Visma är detta meriterande.
Är du en person som är strukturerad, serviceinriktad och gillar att ta egna initiativ, kommer du att trivas utmärkt med dina arbetsuppgifter. Vidare trivs du i en kreativ miljö samt att leverera hög kvalitet.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Maria Lindquist på tel: 031 -720 72 88.
Välkommen att söka!