Hasznos linkek:

2012. augusztus 9., csütörtök

Álláshirdetés - Állás rovat legfrissebb 20 hirdetése: Itt nem fogod degeszre dolgozni magad

Álláshirdetés - Állás rovat legfrissebb 20 hirdetése
Állás - Munka apróhirdetések Álláshirdetés állásajánlat kereső Belföldi vagy külföldi munka, alkalmi munka vagy bejelentett állások hirdetései ebben a rovatban található. Ingyenes állásajánlatok: Az állás apró rovatban a hirdetés feladás mindenkinek ingyenes. TIPP: Álláskeresők kitartás! Készíts egy jó önéletrajzot, nézd meg a neten, hogy mit kell tartalmaznia egy jó önéletrajznak.
Itt nem fogod degeszre dolgozni magad
Aug 9th 2012, 20:02

Máris íróm miről lenne szó, regisztráltam anno egy cégnél...Végigcsináltam egy 2hetes oktatást,aztán nem történt semmi.... Most megkeresett az ottani egyik nagy,és gratulált a munkámhoz,ugyanis a mostani cég,ahol vagyok,felvette velük a kapcsolatot,és az előzőek reklámoznak engem a mostani munkámmal. :) Tehát... akkor nem láttam,hogy történne valami,most kiderült,dolgoznak helyettem,Nekem. :) Ez mind ingyenes. Olvasd el, regisztrálj,2 hétig leveleket olvasol, aztán kapsz egy irodát és egy linket… DIJMENTESEN! …utána kapod tőlük a munkalehetőségeket… Mivel mindez ingyen van, megéri megnézni. http://kmdholdin g.com/huug3pq " Művelet kivitelezése: - a link kijelölés,jobb klikk, hivatkozás megnyitása, klikket rá. Köszi! Te se szeretnéd degeszre dolgozni magad? Weboldal: http://kmdholding.com/huug3pq

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions