Olyan tehetséges HR asszisztens szakemberek jelentkezhetnek Magyarország teljes területéről, akik szeretnének ezen a területen kiemelkedően sikeresek lenni. A pályázónak lehetősége nyílik szakmai fejlődésre. A HR asszisztens feladatai az alábbiak lesznek: Toborzási és kiválasztási feladatok ellátása Személyügyi és munkaügyi adatok nyilvántartása Munkaügyi adminisztrációs feladatok ellátása, jelentések, statisztikák készítése Munkaviszonnyal összefüggő adminisztratív feladatok ellátása, munkatársak ki- és beléptetése Törvényi és jogszabályi változások nyomon követése Részvétel a HR tervezésben és megvalósításban Döntéselőkész ítés Részvétel a munkaviszonyhoz és egyéb munkavégzéshez kapcsolódó pályázatok előkészítésében, adminisztrálásában A vállalati képzés előkészítése és adminisztrálása Új belépő munkatársak beintegrálása Csapatépítő rendezvény szervezésre Elvárások: - HR-es gazdasági felsőfokú végzettség - Irodai számítógépes ismeretek - Szorgalmas és pontos munkavégzés - Nyitott legyen új ismeretek megszerzésére - Jól terhelhető és proaktív szemléletmód Előnyt jelent, de nem feltétlenül szükséges: - Szakmai tapasztalat - Angol nyelvismeret - Pályakezdő HR asszisztens munkatárs jelentkezését is várjuk! A jelentkezés módja: Jelentkezni e-mailben lehet. Az e-mailt a job[kukac]ozeki.hu e-mail címre kell elküldeni. Az e-mailnek egy fényképes szakmai önéletrajzot kell tartalmaznia, valamint a pozícióhoz kapcsolódó jelentkezési lapot kitöltve. Jelentkezési határidő: 2012.08.15.