Partnerünk egy jól prosperáló, a nemzetközi public relations és public affairs területeken vezeto szerepet betölto tanácsadó cég.
Ügyfelünk megbízásából jelenleg egy Regionális Pénzügyi és Értékesítési Folyamatmenedzser kollégát keresünk egy év határozott idotartamra.
A leendo munkatárs feladata lesz a cégcsoport (16 ország) sales ciklusának a menedzselése a szerzodéskötéstol a számlázáson keresztül a behajtásig, beleértve a riportolást, elorejelzést, valamint az InterCompany számlázás koordinációját.
- sales támogatás: szerzodések elokészítésekor a szerzodések szövegezésének ellenorzése, javítása
- a számlázás kézben tartása, részben kivitelezése
- szoros együttmoködés a könyvelo csapattal
- folyamatos kommunikáció a helyi country managerekkel: elorejelzések, számlázandó tételek egyeztetése
- InterCompany elszámolások kézben tartása, megvalósítása
- A kintlévoség kezelés koordinációja, valamint globális tételek esetén önálló végrehajtása
- Nemzetközi pénzügyi koordinációs területen szerzett min. 2-3 éves tapasztalat
- Foiskolai, egyetemi gazdasági végzettség
- MS-Office csomag magabiztos ismerete
- Folyékony angol nyelvtudás mind írásban és szóban
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Proaktív, kezdeményezo személyiség, aki képes önálló munkavégzésre