Nu behöver vi en serviceinriktad, dansktalande kundtjänstmedarbetare för uppdrag hos vår kund som verkar inom branschen för försäljning av kaffemaskiner och tillbehör.
Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du att främst arbeta med service för kunder kring högklassiga kaffemaskiner och tillhörande produkter. Dina arbetsuppgifter består i första hand av att besvara kundförfrågningar via telefon och e-mail. Frågorna handlar oftast om rådgivning kring produkterna och enklare tekniska lösningar, kundregistreringar etc. Förutom kundkontakten förekommer en del administration också i tjänsten.
Vem trivs här?
Du har gymnasiekompetens och minst tre till fem års arbetslivserfarenhet, av dessa skall du ha arbetat med kundservice minst ett år. Du är kommunikativ, bra på att uttrycka dig i tal och skrift, har god datavana (Officepaketet) samt behärskar danska språket. I övrigt är du en glad person som är bra på att bemöta människor, är förtroendeingivande och trivs med att hjälpa människor och ge service.
Som person är du positiv, social och utåtriktad. Du är ansvarsfull och noggrann samt tycker om att ha mycket kontakt med andra människor samtidigt som du är flexibel, lättlärd och snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten är på heltid och tillsvidare, arbetstiden är uppdelad på tre olika arbetspass (kl.8-16.30, 11.30-20.00, 9-17.30 med arbete 1-2 lördagar i månaden) enligt rullande schema. För rätt person finns det möjlighet till övertag av kund.
Uppdraget ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Zandra Briseid på tel: 08-598 980 06.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!