- Folyékonyan beszélsz németülo
- Rendelkezel IT tapasztalattal vagy végzetséggelo
- Teljes vagy részmunkaidoben is szívesen dolgoználo
Ügyfelünk egy amerikai központú vállalat, mely 2008 óta moködik Magyarországon. Vezeto szerepet tölt be a globális tanácsadói, technológiai és üzleti folyamat kiszervezésével kapcsolatos szolgáltatások piacán. Folyamatosan bovülo budapesti csapatukba keresünk azonnali kezdéssel jó nyelvtudással és informatikai szaktudással rendelkezo jelölteket.
Helpdesk támogatóként részese lehetsz egy nemzetközi vállalat mindennapi életének, ahol banki projektek IT támogatásában vehetsz részt, többmoszakos munkarendben. Azáltal, hogy telefonos és email-es megoldást nyújtasz az ügyfelek Office, Outlook, Szoftver és Hardver problémáinak megoldásában, egyre mélyebb szakmai, illetve nyelvi tudásra tehetsz szert.
Amit elvárunk toled:
- Vállald a többmoszakos munkabeosztást
- Német nyelv magabiztos, felsofokú ismerete szóban és írásban
- Angol nyelv minimum társalgási szinto ismerete, hiszen már a tréning is ezen a nyelven fog zajlani
- Informatikai végzettség (nem kell felsofokú végzettség, szakközépiskola, OKJ-s képzés elegendo) vagy Informatika területén szerzett tapasztalat
- Eros felhasználói szinto számítógépes ismeret