Har du några års erfarenhet av chefsassistentrollen och lockas av att ta dig an nytt uppdrag där din känsla för service, proaktivitet och flexibilitet kommer till användning? Adecco har uppdragen för just dig!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att ges möjligheten att ansvara för administration samt vara den som stöttar andra i deras roller. Som chefsassistent arbetar du främst med din chef där du ansvarar för kalender- och emailhantering, protokollföring, mötesbokning, konferens- och mötesplanering och koordinering. Dina dagar kommer vara varierande och händelserika där rutinarbete blandas med adhoc – uppgifter. Vidare kan du få ansvara för egna projekt och driva dem framåt.
Om du vill fortsätta din karriär som chefsassistent och söker vidareutveckling så kommer du få den chansen hos oss!
Vem trivs här?
Har du några års erfarenhet av rollen som Chefsassistent och vill anta nya utmaningar kommer att trivas bra. Dina mycket goda kunskaper i Officepaketet kommer väl till pass likväl som dina mycket goda kunskaper i engelska. Har du arbetat inom större internationella bolag tidigare kommer nog ännu snabbare att sätta dig in i rollen och ta dig an nya spännande uppdrag.
Är du serviceminded, strukturerad och proaktiv i ditt arbete kommer du att trivas utmärkt i rollen som chefsassistent! Din förmåga att skapa bra relationer med andra kommer väl till användning och din sociala kompetens uppskattas! Din förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och att prioritera gör att du kommer lyckas mycket bra. Vidare har du integritet och förstår vikten av att hantera information på ett professionellt sätt.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder konsultuppdrag hos våra kunder inom Stockholmsområdet. Om du lockas av en ny utmaning så har vi den för just dig! Du kommer att bli anställd i Adecco Sweden och uppdragen är på heltid samt av varierad längd.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel:08-598 982 37 eller sofia.wigzell@adecco.se
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!