Hasznos linkek:

2012. június 21., csütörtök

Allas.ma: CHANGE/MAJOR INCIDENT SPECIALIST

Allas.ma
CHANGE/MAJOR INCIDENT SPECIALIST
Jun 21st 2012, 00:40

Megbízónk egy németországi multinacionális informatikai szolgáltató cég magyarországi leányvállalata.

- Az ügyfél informatikájának teljes körű felügyelete, szükség esetén változtatása, javítása és leállás, szakadás esetén annak lehető leggyorsabb helyreállítása a megfelelő csoportok, illetékesek bevonásával
- Change-ek és/vagy Major Incident-ek irányítása, az ügyfél oldali management és megoldó csoportok koordinálása
- Felelősség az ügyfél által megszabott helyreállási határidők betartásáért
- Az change és/vagy incidens management megbeszélések hatékony vezetése
- Az ügyfelek és a Service Delivery Management folyamatos tájékoztatása a megfelelő csatornákon keresztül
- A kiosztott intézkedések, felelősségi körök és azok dokumentációinak felügyelete, illetve frissen tartásuk a Service Centerben
- Részvétel a change és/vagy incidenseket megoldó csoportok értékelő megbeszélésein, az esetleges hiányosságok feltárása
- Hatáselemzések készítése együttműködve a szolgáltató csoportokkal



Felsőfokú IT végzettség, vagy legalább 3 év releváns tapasztalat


3 év releváns tapasztalat
- Alapos informatikai ismeretek
- ITIL folyamatok ismerete, gyakorlati tapasztalat


Felsőfokú német és/vagy angol nyelvtudás


Hajlandóság 24/7-es műszak/ készenlét vállalására


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions