Vevői kapcsolattartás. A vevői reklamációk kezelése, koordinálása problémamegoldó módszerek alkalmazásával.
A belső problémák/reklamációk megoldásának támogatása. A termék és gyártási költségcsökkentés koordinálása (PCO). A gyártás minőségbiztosítási folyamatainak folyamatos fejlesztése. A szériagyártás során szerzett tapasztalatok biztosítása a jövőbeni projektek számára. A vevői látogatások/auditok megszervezése és lebonyolítása. A munkakörrel kapcsolatos jelentések, statisztikák készítése/követése.
Végzettség: Felsőfokú szakirányú végzettség.
Szakmai tapasztalat: 1-3 éves szakmai gyakorlat/tapasztalat a minőségbiztosítás területén.
Informatika: felhasználó szintű office ismeretek
Egyéb követelmény: Folyékony német nyelvtudás. Határozott fellépés, kiváló koordinációs képesség, terhelhetőség, dinamizmus, proaktivitás, stressztűrés.
Angolnyelv-tudás.
Minőségügy területre
Megjegyzés: Folyamatosan bővülő, piacvezető autóipari beszállító.
Munka jellege: Szellemi