Ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás angol nyelven. Nemzetközi export-import folyamatok szervezése, együttműködve a célországokkal. Bejövő, kimenő áruk adminisztrációja. Készlet-mozgások nyilvántartása. Logisztikai folyamatok rögzítése a vállalatirányítási rendszerben, a rendszer folyamatos tesztelése, naprakészen tartása. A beszerzési/vevői rendelések pontos és időben történő kezelésének támogatása a készletgazdálkodási elveknek megfelelően. Beszerzés/logisztikai riportok elkészítése. Fuvarszervezés. Vámosztállyal való kapcsolattartás. Az export osztály értékesítőinek támogatása adminisztratív feladatokkal. Kiszállítás és számlázás intézése. Árajánlatok, számítások, levelek elkészítése, rendelések feldolgozása. Folyamatos kommunikáció telefonon és email-ben ügyfelekkel, beszállítókkal és nemzetközi kollégákkal. Kapcsolatépítés és tartás meglévő és új ügyfelekkel, vevői látogatások megszervezése. Potenciális ügyfél adatbázis létrehozása, illetve folyamatos karbantartása. Részvétel a piackutatás folyamataiban és általános adminisztráció.
Végzettség: Közép vagy felsőfokú szakirányú (közgazdasági, kereskedelmi, logisztikai) végzettség.
Szakmai tapasztalat: Hasonló munkakörben szerzett min. 1-3 éves tapasztalat.
Informatika: emelt szintű szintű office ismeretek
Egyéb követelmény: Tárgyalóképes angol nyelvtudás. SAP, vagy bármely integrált vállalatirányítási rendszer ismerete. Rugalmasság . Kiemelkedő kommunikációs készség. Rendkívüli precizitás adminisztrációs területen. Stresszhelyzetek kezelése. Kiváló szervezői készség. Sokrétű, párhuzamosan futó feladatok kezelésének képessége.
FMCG cégnél szerzett munkatapasztalat. Gyors és gépírás.
Logisztika/Értékesítés területre
Megjegyzés: Saját, jól értékesíthető termékpalettával rendelkező, gyorsan növekvő, magyar tulajdonú cég.
Munka jellege: Szellemi