On the behalf of our multinational partner we are looking for candidate for its subsidiary in Debrecen for the position:
Customer Helpdesk (1st Line)
Task(s):
- Handle incoming queries of customers via e-mail and telephone
- Managing customer requests, complaints, queries
- Troubleshoot customer issues
- Give guidance and information
- Responsible for data entry and administration
Requirement(s):
- Good English AND Italian language knowledge
- University / college degree would be preferred
- Strong PC user skills
- Customer focused
- Team members skills
- Excellent communication skills
- Experience in customer service is profitable
- Fresh graduates are welcome as well
Location:
Debrecen
Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100
How to apply:
If you feel interested please send your Hungarian and English cv to HuJobNyiregyhaza@trenkwalder.com and refer to NYÍR-9-7.
Further information: 06 (42) / 507 077
Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.