Megbízónk a magyarországi piacon meghatározó szerepet betöltő, nemzetközi kereskedelmi vállalat. Az ország több pontján megtalálhatóak áruházaik, melyekben magas minőségű árukat kínálnak folyamatosan alacsony áron.
Nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy a vállalaton belüli ügyfeleiket minél magasabb szinten ki tudják szolgálni, ezért 2012-ben megindul a magyarországi IT Szolgáltató Központjuknak a felállítása.
Feladatok:
- Nemzetközi csoport tagjaként a hazai Help Desk által alkalmazott egyedi fejlesztésű szoftver támogatása
- Tool-ok fejlesztése
- Monitoring rendszer fejlesztése az üzlethálózat részére
- A további szoftverek fejlesztése együttműködve a végfelhasználókkal
- szoftver igények elemzése és dokumentálása
- A szoftverekkel kapcsolatos Help Desk folyamatok optimalizálása
Elvárások:
- Felsőfokú informatikai végzettség
- Több éves szakmai tapasztalat C # és NET 4.0 fejlesztésben
- ASP.NET és a Windows Presentation Foundation (WPF) ismeret
- Visual Studio 2010 és a Team Foundation Server ismeret
- DevExpress termékek, lehetőleg eXpressApp ismeret
- Microsoft SQL Server tapasztalat
- Microsoft és Linux operációs rendszerek ismerete
- Interface technológiák ismerete(pl. Windows Communication Foundation (WCF))
- Német és angol nyelvtudás
- analitikus gondolkodás
- Sikerorientáltság, strukturált gondolkodás
- Erős kommunikációs készség
- Csapatszellem, együttműködő készség
Amit megbízónk kínál:
- Intenzív on-the-job képzés
- Strukturáltképzési ésminősítésirendszer
- Kellemes munkahelyilégkör,változatos,dinamikus ésnemzetközi környezet
- Vonzókarrierlehetőségek
Munkavégzés helye:
Biatorbágy