Informatikai tanácsadó cég budapesti központja. Megbízónk versenyképes fizetési csomagot és vonzó karrier-és előrelépési lehetőséget kínál.
A munkakör célja:
Portfóliójába tartozó ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás, termékekhez, szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyféligények kielégítése, értékesítési lehetőségek feltárása, kiaknázása. A hozzá rendelt ügyfélkör tevékenységének nyomon követése, házon belüli projektjeinek támogatása, felügyelete. Kiemelkedően magas színvonalú ügyfél és panaszkezelési tevékenység a mindenkori vállalati érdekek figyelembevételével.
Főbb feladatok:
-napi kapcsolattartás az ügyfél közép- és felsővezetőivel (információk begyűjtése, igények feltérképezése, ügyfél felé folyamatos tájékoztatás az új termékekről, funkciókról),
-a sales stratégia operatív menedzselése,
-aktív részvétel a prezentációkon, ajánlatkészítésekben, szerződéskötésekben
-ügyféltevékenységgel kapcsolatos elemzések, kimutatások készítése,
-piaci trendek naprakész követése, elemzése.
-folyamatos egyeztetés és együttműködés az érintett társterületek képviselőivel (support és projekt iroda),
-riportolási, jelentési kötelezettségeknek való megfelelés.
Gazdasági/pénzügyi/kereskedelmi felsőfokú végzettség.
Ügyfél-kapcsolattartói területen szerzett, legalább három éves KAM, KAC tapasztalat az informatikai/Telco szektorban. MS Office programok felhasználói szintű ismerete.
Tárgyalóképes angol nyelvtudás elvárt a pozíció betöltéséhez.
-Magabiztosság, kiemelkedően jó verbális és írásbeli kommunikáció.
-B-kategóriás jogosítvány szükséges a pozíció betöltéséhez.