Hasznos linkek:

2011. november 13., vasárnap

Allas.ma: Informatika

Allas.ma
Informatika
Nov 13th 2011, 02:37

Vem trivs som telesamordnare?

Är du ambitiös och är bra på att samarbeta med olika personer, är flexibel och prestigelös, gillar när det är högt till tak och att ge service till dina kollegor kommer du att gilla det här uppdraget. Din goda förmåga att vara effektiv och drivande kommer väl till pass och din goda samarbetsförmåga och hjälpsamhet gör att du når framgång.



Du kommer att trivas som telesamordnare om du har god erfarenhet av second och third line support i en Servicedesk och om du har erfarenhet och förmåga att snabbt lokalisera och åtgärda fel. Har du erfarenhet av att arbeta i en stor telefonväxel samt erfarenhet och kunskap om ärendesystem och ett proaktivt arbetssätt kommer du snabbt in i rutinerna. Rollen innebär att du bland annat kommer att arbeta med att hitta lösningar som hjälper kunderna att utveckla sina telefonilösningar.



Om du dessutom har erfarenhet av arbeta med Office 2007, Trio hänvisningssystem, Tele Q och administrationsverktyget Omnivista 4760 (Alcatel) så är det en fördel. Du kommer att trivas som telesamordnare om du har en tekniskbakgrund antingen från utbildning eller erfarenhet inom telefoniområdet.



Hur ser din dag ut som Telesamordnare?

I det spännande arbetet som telesamordnare är ingen dag den andra lik! Du planerar ditt arbete i förväg samt organiserar och prioriterar på ett effektivt sätt men bör också vara beredd på att anpassa dig till ändrande omständigheter.



Vad erbjuder vi?

Miljön på vårt kundföretag är verkligen rätt för dig som vill ha spännande och utvecklande arbetsuppgifter. Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger vi på Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnätverk.



Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.



Som konsult hos oss på Adecco är du anställd i vår uthyrningsverksamhetoch uthyrd till kund. Ersättning utgår mellan uppdrag.



Uppdraget förväntas starta i början av januari och pågå ca 1 år .



Är du intresserad?

Då ska du söka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån



Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig

Johanna Axelius via växel: 013-35 88 80.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions